השכרת ערכות קריוקי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/11/2018 15:22 ● ערב ערב 2889
ערכת קריוקי מסייעת להשיג שתי מטרות במקביל: היא משמשת כפעילות מרכזית המשתפת את כל המשתתפים והיא גם עוזרת ליצור אווירה משוחררת ומהנה.
השכרת ערכות קריוקי

כדי לתכנן אירוע שמח, מהנה ומלא בקצב כדאי לברר אודות השכרת ערכות קריוקי. ערכות קריוקי ניתן לשכור מחברות המספקות שירותי השכרת ציוד לאירועים, כאשר הערכה יכולה להיות בסיסית ולכלול מספר קטן של רכיבים והיא יכולה להיות גם גדולה ולכלול ציוד מקצועי משלים שישדרג את החוויה.

 

הבדלים בין ערכות קריוקי

 

הערכה הבסיסית ביותר של קריוקי תכלול בדרך כלל מערכת בידורית עם חיבור לבלוטוס', מיקרופון וסטנד. ערכה משודרגת יותר יכולה לכלול גם רמקולים ותוספת של מיקרופונים. ערכה גדולה ומתקדמת תכיל גם מיקסר, מקרן ומסך בגדלים משתנים.

בדרך כלל ניתן לשדרג כל ערכה בתוספת תשלום ולהוסיף לה פריטים נוספים, רשימת שירים גדולה יותר או לבחור במיקרופונים אלחוטיים במקום חוטיים ובתוספת של רמקולים, סטנדים וכן הלאה.

הבחירה איזו ערכה לשכור צריכה להיעשות בהתאם לאופי האירוע, מספר המוזמנים, השטח בו האירוע יתקיים וכמובן התקציב. כמו כן, אם הקריוקי מיועד להיות החלק העיקרי של האירוע כדאי להשקיע בערכה משודרגת וגדולה, המכילה ציוד איכותי ומתקדם. לעומת זאת, באירוע בו הקריוקי אמור למלא חלק קטן ולא מהותי, או בערב קריוקי קטן הנערך בבית, אפשר להסתפק בערכה פשוטה יותר.

 

רוצים לשכור קריוקי? שימו לב:

 

מהי רשימת השירים המגיעה עם הערכה והאם אפשר להוסיף שירים שאתם אוהבים?

האם השירות כולל הובלה של הציוד למקום האירוע וגם איסוף לאחר מכן, או שניתן להגיע ולקחת לבד את הערכה?

מהי איכות הסאונד של הערכה והאם קל להפעיל את המערכת?

מה קורה אם יש תקלות במהלך האירוע? למי אפשר לפנות?

כל אלו הן שאלות חשובות שצריך לשאול את החברה לפני שסוגרים את פרטי העסקה. חשוב מאד שיהיה איש מקצוע שייעץ לכם בבחירת הערכה המתאימה, וגם יסביר לכם כיצד לתפעל אותה.

מצאתם חברת השכרת ציוד לאירועים המשכירה גם ערכות קריוקי איכותיות? עכשיו נותר לקבל הצעת מחיר מסודרת ולבדוק היטב מה כלול בהצעה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש