תפארת תשמישי קדושה - הכינו עצמכם לחנוכה

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 30/11/2018 16:09 ● מה נשמע 576
כמו לקראת כל חג מחגי ישראל, יש להצטייד בכל מה שצריכים לח ● לקראת החנוכה אתם מוזמנים להצטייד ב'תפארת תשמישי קדושה' במגוון רחב של חנוכיות, ביניהן חנוכיות קריסטל מפוארות ● כך שלפני שאתם מדליקים נר ראשון, מומלץ לכם להגיע לחנות במרכז רכטר ולרכוש חנוכיה ממגוון החנוכיות שתמצאו במקום ולהוסיף אור לבית
תפארת תשמישי קדושה - הכינו עצמכם לחנוכה

אבל לא רק לקראת החנוכה ולא רק לחגים תוכלו להצטייד ב'תפארת'– גם לשמחות, לשבתות, לחתונות, לבריתות ועוד. בכל עת שאתם מחפשים תשמישי קדושה, בחנות 'תפארת' שבמרכז רכטר תמצאו כל מה שאתם מחפשים.

 

מה בחנות:

 

  • טליתות, ציציות, תפילין וכיפות:  
  • טליתות בכל הגדלים מצמר רחלים וגם מצמר רחלים מעורב באקרילן, עטרות לטלית במבחר דוגמאות ופינות תואמות. ולחתונות- כוס מזכוכית דקה במיוחד לשבירה מתחת לחופה, ארוזה במארז מיוחד שנועד לשמור על שברי הכוס אחרי החופה כסגולה לשלום בית. 
  • ציצית גוף בכל המידות וגם תפילין בסטים מהודרים, כששם בעל התפילין רקום על התיק המהודר בו שומרים על הטלית והתפילין. כיפות בצבעים ומבדים שונים ברקמות ובדגמים שונים וגם עם שם רקום בהזמנה. 
  • לילדי בר המצווה - סט התפילין לבר מצווה ב'תפארת' כולל תפילין, טלית ועטרה לטלית, סידור מיוחד לבר מצווה, כיפה וכיסוי לתפילין ולטלית ברמת תפירה וגימור גבוהים מאוד כששם הילד רקום עליהם.

 

 

מזוזות


כמעט כל בית מזוזה שתוכלו להעלות בדמיונכם אפשר למצוא כאן, ומה שאין בחנות , ייצרו עבורכם בהזמנה מיוחדת.


ספרי קודש


מכל הסוגים: סידור בכריכה רגילה, סידור בכריכת עור, סידור בכריכה דמוית עור, סידור לעדות המזרח, סידור לעדות אשכנז, סידורים בצרפתית, באנגלית ברוסית ובספרדית. ספרי תהילים בכל מיני סוגים וסגנונות עם ובלי פירוש.
ספרונים לנשים: 'סגולות', 'נשמת כל חי', 'פרשת המן', 'פרקי שירה', ספרי קודש על פרשות השבוע, חומשים ועוד ספרי קודש רבים. 


ספרי תורה ומגילות


מגילות וספרי תורה מהודרים לבתי כנסת אפשר להזמין ב'תפארת'.

 

יודאיקה


ב'תפארת' שפע של פריטי יודאיקה: כוסות קידוש, כוסות לאליהו הנביא לשימוש בליל הסדר, פמוטים לשבת וחג מצופי כסף או עשויים זכוכית, וכמובן גם חנוכיות. נרות נשמה להדלקה שבועית וגם נרות נשמה חשמליים. מיוחד בתפארת- "נר לחיים", נר סולארי לבית העלמין. 

 

מתנות לאירועים


ב'תפארת' תמצאו מגוון רחב של מתנות לחלוקה לאורחים ולמוזמנים באירועים שונים: כיפות סאטן כולל הדפסה של שם החתן והכלה ותאריך החתונה. כיפות עם שם חתן בר המצווה או הרך הנולד, במקרה של ברית, ספר תהילים עם הקדשה ושם בעל האירוע, מחזיקי מפתחות מעץ בכל דוגמא שיבחר בעל האירוע. 
במפעל 'תפארת' הנמצא מעל החנות רוקמים, חורטים, תופרים, מייצרים חותמות, מסגרות, מתנות לאירועים, מייצרים מחזיקי מפתחות, חמסות, ברכות הבית, ברכות העסק והכל על בסיס של קישוט אבני החושן שמיובאות מהודו ביבוא מיוחד.  במפעל רוקמים ברקמה ממוחשבת על חלוקי מגבת, על כל סוגי הבדים, תיקים למחשב ותיקים לטלית ותפילין, על כיסויים למצות, על כיסויים לחלות שבת ועל פרוכות לארון קודש וגם  הדפסות על כריות, מצעים, חולצות ועל מגבות, וגם על אלומיניום ופלסטיק דו שכבתי. (ב'תפארת'  יכולים להדפיס על כל דבר).

לקראת החנוכה יוצאים ב'תפארת' במבצע שיאיר לכם את החג - קנו חנוכיית קריסטל ב- 50% הנחה וקבלו ערכת כוסיות שמן לכל ימי החנוכה במחיר 47 ש”ח.

תפארת - תשמישי קדושה ויודאיקה. מיקום: מרכז רכטר
טל: 08-6342421
פתוח: א-ה09:00-18:15 
שישי 09:00-13:00


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש