חשמל על הגל – ספורט ימי, טיולי ג'יפים, תומקארים לנהיגה עצמית וחוף מקסים 'חוף החשמל'

מאת: אביבה דקל ● 18/12/2018 20:32 ● ערב ערב 2893
מדוע דווקא 'חוף החשמל'? משום שב'חוף החשמל' יש הכל – חוף מקסים, ים נפלא, סטלבט, נישנושים, ספורט ימי מכל הסוגים, ואם כל אלה לא מספיקים, תוכלו גם להצטרף לטיולי ג'יפים או תומקאר בהרי אילת ובערבה. אז למה אתם מחכים? הגיעו ל'חוף החשמל', ומהר מאד תצטרפו לרבים שהפכו למכורים לחוף הזה, ומדוע ? כי כאן יש הכל מהכל!
חשמל על הגל – ספורט ימי, טיולי ג'יפים, תומקארים לנהיגה עצמית וחוף מקסים 'חוף החשמל'

רוצים לצאת לטיול ג'יפים בהרי אילת ובסביבתה? אין בעיה, שכן ב'חוף החשמל' מציעים לכם ליאור ואורן כהן גם טיולי ג'יפים וגם טיולי תומקאר מאורגנים להפליא בשמורת הרי אילת. טיולי הג'יפים הם בג'יפים פתוחים, שמונה אנשים בג'יפ, כולל נהג והדרכה. הטיולים בתומקאר הם בנהיגה עצמית - 4 או 2 מקומות. הצטרפו לטיולים ותחוו את אילת וסביבתה מנקודת מבט אחרת - מגוון מסלולים בהרי אילת המדהימים, אפשרות לפריסה בשטח, טיולי שעה/שעתיים או יותר כולל הדרכה. ספרו לליאור ולאורן מהו הטיול עליו אתם חולמים, והם יהפכו את החלום למציאות. 

מחפשים דווקא ספורט ימי? ב'חוף החשמל' תוכלו ליהנות מכל סוגי הספורט הימי: סקי, אבובים, בננות, אופנועי ים, מצנחי ים, קיאקים, סאפים, מפרשיות וגלשני רוח - כל דבר שהוא ספורט מעל המים יש כאן, רק תגידו איזה סוג של ספורט ימי הוא החלום שלכם, ליאור ואורן כהן ידאגו לכך שהחלום שלכם יתגשם. כאן תוכלו לבחור כל ספורט ימי שאפשר לחשוב עליו, והכל תחת השגחתם של מדריכי השיט שכולם ותיקים ומנוסים, וכשהם אלו השומרים עליכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

ובין לבין תוכלו ליהנות מכל האופציות שמציעים לכם ב'חוף החשמל' להסתלבט: זולות מזמינות, שמשיות צל וכסאות נוח, ואם אתם רעבים, עומד לרשותכם מזנון קל - צ'יפס, חומוס, סלט, כריכים, גלידות ועוד. ארוחות גורמה אין כאן, אבל הנשנושים טעימים וטריים ולא תצאו מכאן רעבים. בר המשקאות מצויד היטב במשקאות קלים וחריפים שונים, יינות ובירה וגם קפה או תה. אפשר לשבת על הבר ואפשר להתרווח בכיסאות נוחים שבבית הקפה וליהנות מהשירות של צוות החוף האדיב והחייכני, שהנוחות שלכם היא בראש מעייניו.

 

אוהבים ג'חנון? מדי שבת מגישים כאן את הג'חנון של אמא אביבה, אמם של ליאור ואורן, ואם אתם רוצים ליהנות ממנו, השתדלו להגיע מוקדם שלא תחמיצו את הג'חנון המשובח שטעמו יישאר עמכם הרבה זמן אחרי שתעזבו את החוף.

הגעתם ל'חוף החשמל' - הגעתם למקום שיש בו הכל, גם בימים רגילים וגם כשאתם מחפשים מקום לערוך בו אירוע מיוחד. משום שבחוף החשמל אפשר גם לערוך פעילויות ואירועים מדליקים לקבוצות ולמשפחות.

לפרטים ניתן לדבר עם ליאור בסלולרי:  0522626548.

מיקום: חוף החשמל באילת, צמוד לחוף 'הדקל', דרומית לבסיס חיל הים.

טלפון: 08-63388779.

פתוח: 09:00 עד השקיעה.

אתר WWW.GALREDSEA.CO.IL
מייל galredsea@gmail.com

צילום: ליאור כהן

 

חדשות אילת