מרוויחות יותר

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 26/12/2018 09:28 ● מה נשמע 580
18 נשים שרוצות להרוויח יותר, סיימו השבוע את המחזור השני של תוכנית "מרוויחות יותר" הפועלת זו השנה השניה ביוזמה משותפת של מרכז צעירים והמשרד לקידום מעמד האישה בעיריית אילת ● מטרת התוכנית לתת לנשים עובדות המעוניינות להתפתח ולהרוויח יותר, את היכולת להיפתח לעולם העבודה ולתחום היזמות העסקית
מרוויחות יותר
מחייכות כל הדרך להצלחה. בוגרות המחזור השני של "מרוויחות יותר"

הנשים, חלקן שכירות חלקן עצמאיות, נפגשו אחת לשבוע במשך חודשיים עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה של עולם התעסוקה. בנוסף, קיבלה כל משתתפת מפגש אישי וליווי צמוד מרונית זילברשטיין – תושבת העיר המלווה את התוכנית מתחילתה. בעזרת סגל המרצים, ביניהם, הפסיכולוגית התעסוקתית ד"ר אורלי צדוק, אן וינמן, דינה רוקסא, יניב מזרחי ועוד, התמודדו המשתתפות עם סוגיות של הסרת חסמים אישיים ובניית זהות תעסוקתית, קיבלו כלים למיתוג אישי ועסקי, למדו כיצד נכון להתחיל לשווק את עצמן בעולם השיווק הדיגיטלי, ואיך נכון לבנות חזון אישי לדרך של כל אחת. "אם תרצו, איך להתחיל להגשים חלום ולהציב יעדים ברורים למימוש עצמי", סיכמו עו"ד שרון מיר – מנהלת מרכז צעירים ומרלן רוזנפלד – מנהלת המשרד לקידום מעמד האישה בעירייה והוסיפו, כי הקבוצה גם אפשרה לנשים לתרגל Networking 'על רטוב', שהוא חיוני לפיתוח קריירה בעולם התעסוקה העכשווי.
המפגשים השבועיים שהתקיימו בשעות הערב במרכז צעירים, הולידו קבוצה מגובשת ומחוברת של נשים, וכבר נוצרו שיתופי פעולה עסקיים בין הנשים לבין עצמן. כל אחת בדרכה רכשה ידע, עברה תהליך אישי וקיבלה כלים ורשת חברתית להמשך הדרך.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש