על הגל - שטיפה עד הבית

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/12/2018 09:52 ● ערב ערב 2895
בעידן בו אתם עובדים סביב השעון, ואין לכם ממש זמן לרכב שלכם, מה יותר טוב משטיפה ניידת שתגיע עד אליכם, בבית או בעבודה או בכל מקום שתחפצו, תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ותוריד מכם את כאב הראש הזה, ואתם תיכנסו לרכב נקי ומצוחצח, ריחני ונעים ותמשיכו בשגרת יומכם ● אם קראתם עד לכאן - הגעתם למקום הכי מתאים שיש - שטיפת רכבים ושלטים - 'על הגל’
על הגל - שטיפה עד הבית

למי שלא מכיר וגם למי שכן, אני שמחה להציג בפניכם את ארז גל, איש מקסים, בעל חברת שטיפת הרכבים והשלטים 'על הגל'. ארז הגיע עם אשתו וילדיהם לאילת לפני שנתיים בערך, בעקבות עבודה של אשתו ומיד התאהב בעיר. אומרים שאין מקריות בחיים, ואתה מגיע למקום בו אתה רוצה להיות: במהלך התקופה – פגש ארז חבר שהיה בעל שטיפת רכבים אשר המליץ לו לפתוח עסק שכזה. ארז לא חשב פעמיים, התחום קסם לו – כאחד שאוהב מכוניות, ולפני שמונה חודשים לערך – פתח את חברת 'על הגל', ומאז הוא באמת עלה על הגל, עם לקוחות רבים, רובם קבועים ואשר ממליצים מפה לאוזן ומביאים עוד לקוחות שהופכים מרוצים.

התענוג שבשטיפה ניידת ידוע לכולם, הזמינות הרבה, הגמישות, החיסכון בשעות הלקוח, היחס לכל רכב ורכב, ואצל ארז – זה ממש חשוב – הוא מתייחס לכל רכב כאילו היה הרכב שלו ומאושר לראות את הלקוח מרוצה.

 

 

אילו שירותי ניקיון תקבלו אצל ארז 'על הגל'? השטיפה הניידת של ארז תגיע עד אליכם – אם בבית, אם בעבודה או בכל מקום אחר. הרכב יישטף חיצונית בעזרת חומרים האיכותיים ביותר בשוק, כמו כן- יקבלו הג'אנטים שלכם טיפול מסור בעזרת חומרים מיוחדים ואיכותיים גם הם, וכמובן שהפנים של הרכב יעבור גם הוא ניקוי יסודי בעזרת שאיבה וכמובן ניקוי חלונות, דשבורד וכו'. ישנה אפשרות, בתוספת תשלום, לניקוי יסודי של הריפודים, אז אל תהססו לבקש מארז הצעת מחיר על הריפודים.

שירות נוסף של חברת 'על הגל' הוא שירות ניקוי שלטים. ולראיה – לא מכבר – ניקה ארז את השלטים הגדולים מול לקניון ה'אייסמול'. אז אם חפצים אתם בניקוי שלטים – אל תהססו לפנות ל 'על הגל' – בבחינת: ארז יש – אל תתייאש.

ארז גל מ'על הגל' חרט על דגלו – מקצועיות, ניסיון, זמינות, עמידה בלוח זמנים, שירות מכל הלב והנשמה ועם חיוך, מחירים הוגנים, ובעצם מה צריך הבנאדם יותר מזה.

אז אל תחשבו פעמיים, הגיע זמן שטיפת האוטו או השלט, התקשרו עוד היום ל'על הגל' ותהיו בטוחים שעליתם על הגל הנכון.

ליצירת קשר: ארז – 0522892365.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש