המהפכה ביוקר המחייה מתחילה באיזי פארם

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 4/1/2019 09:49 ● מה נשמע 581
"איזי פארם" נפתחה לפני כשנה במרכז 'חופית' באילת, במטרה להביא למהפכה חברתית בעולם המחירים, להילחם ביוקר המחיה ולהנגיש מוצרים רבים ככל האפשר במחירים אטרקטיבים לתושבי אילת
המהפכה ביוקר המחייה מתחילה באיזי פארם

זה לא חדש שבכל יום אנחנו נאלצים להתמודד מול יוקר המחייה בארץ.  
ירון בן עמי ז”ל שיזם את הרעיון של 'איזי פארם', קיווה באמצעות מכירה במחירים זולים ככל האפשר, לשבור את חומת יוקר המחיה. יחד עם אחותו לימור הוא פתח את 'איזי פארם' מתוך כוונה לנהל עסק שיהיה מצליח על אף העובדה שהוא עובד על נתח רווחים נמוך, הכל כדי להביא לשינוי חברתי משמעותי ולפרוץ את חומת יוקר המחיה.
חודשיים אחרי שנפתחה החנות, נפטר ירון בנסיבות טרגיות ולימור אחותו החליטה להגשים את חזונם המשותף. היום לימור היא בעלת החנות ומנהלת אותה בקו שהתוו שניהם לעצמם. מדיניותה של החנות היא מכירת מוצרים איכותיים במחירים זולים ביותר, כדי שכל אחד יוכל לרכוש לעצמו כל מה שהוא רוצה. הדרך להגשים את החזון הזה כרוכה בעבודה לא פשוטה של איתור מוצרים, רכישתם והבאתם ללקוחות האילתים במחירים זולים בהרבה מאלו בהם הם נמכרים בחנויות אחרות.

 

 

להנגיש מוצרים לציבור


"היום הראייה שלי היא יותר מהמקום של הצרכן בארץ שנתקל במחירים היקרים שעולים מיום ליום. רוב הצרכנים אינם מדביקים את הקצב, שכן השכר אינו  גדל בקצב בו מתייקרים המוצרים", אומרת לימור. "הדברים שמשמחים אותי וגורמים לי להרגיש שאני מצליחה במשימה שהעמדתי לעצמי, הם כאשר אני מצליחה למכור מוצר ללקוחותיי במחיר מוזל בהרבה מזה שברשתות ובחנויות אחרות. עצם העובדה שהעסק מצליח למרות המחירים הזולים, גורמת לרשתות ולחנויות אחרות להוריד מחירים. דוגמא לכך היא דיאודורנט פופולארי לגבר, שנהגתי לקנות לבעלי במחיר שנע בין 17 ל- 22 ₪ באילת - מחיר יקר מאוד בהתחשב בעובדה שבאילת המחיר אמור להיות ללא מע”מ. תמחרתי בסכום של עשרה שקלים בלבד מיום פתיחת החנות, לאחרונה נהניתי לראות שמחיר הדאורדורנט ירד לעשרה שקלים גם ברשת מתחרה וידועה. מבחינתי הורדת המחיר אצל המתחרים הייתה הוכחה לכך שכולנו יחד, אם נתאחד למאמץ משותף ולא נרכוש מוצרים שתומחרו במחיר יקר ולא הגיוני, נוכל לגרום לשינוי משמעותי עבור כולנו. אני קוראת לאילתים לפרגן ולרכוש מוצרים במקומות שבאים לקראתם במחירים זולים.  יחד ניצור מציאות חדשה בה כולם נהנים. נשיג את המטרה שלשמה הוקמה 'איזי פארם' -  לגרום לשינוי ולפתח תפישה חדשה והבנה שאפשר לנהל עסק מרוויח גם בנתח רווחים נמוך יותר, ולהביא יותר, ויותר רשתות וחנויות להוריד מחירים.

 

מה במקום?


ב'איזי פארם' תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי טואלטיקה, קוסמטיקה, רחצה וטיפוח לנשים גברים וילדים, מוצרים לתינוקות, ומוצרי ניקיון  לבית -הכל במחירים אטרקטיבים.  
בנוסף למגוון הרחב של מוצרים במחירים מוזלים, מקפידים ב'איזי פארם' להביא מאות מוצרי צריכה במחיר של עשרה שקלים לפריט. מה תוכלו לקבל ב'איזי פארם' בעשרה שקלים?  מברשות שיער, מוצרי טיפוח שיער, מסיכות, צבעי שיער, דאודורנטים, בשמים, תכשירים להיגיינת הפה, הגיינת נשים, איפור, משקפי קריאה, מבחר מוצרי תינוקות ומבחר תכשירים לניקיון הבית ועוד מאות מוצרים.  
כל המוצרים שעל המדפים בחנות הם באיכות מעולה, מתוצרת החברות המובילות בתחום. 

אתם מוזמנים להגיע ל'איזי פארם', להשוות מחירים, ולרכוש את כל מה שאתם צריכים במחירים זולים והגיוניים, בתקווה שעוד ועוד רשתות וחנויות יורידו גם הן מחירים בדרך למהפכה משתלמת במשק.


א'-ה' 08:30-21:30, שישי וערבי חג 08:30-15:00

08-6670455

רח' גן בנימין 9, מרכז חופית (צמוד לרב קט), אילת 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש