חורף חם בפאדיס אייריש בר

מאת: אביבה דקל ● 4/1/2019 09:53 ● ערב ערב 2896
אוכלים שותים ומבלים ב"פאדיס" מ-12:00 בצהריים ועד השעות הקטנות של הבוקר ● למה 'פאדיס'? ● בגלל האווירה המיוחדת, המגוון הגדול של המשקאות, האוכל המצוין, הכירבוליות המחממות בחורף והאוויר הצח על המרפסת בקיץ ● ב'פאדיס' אתה באילת אבל מרגיש אירלנד...
חורף חם בפאדיס אייריש בר

צילומים: יעל רודלמן, ורוני בלחסן

'פאדיס' הוא הפאב הוותיק ביותר באילת, אבל הוא לא רק פאב, כי אם גם מסעדה מצוינת. בכל שעה  של היום והערב מחכים לכם ב'פאדיס' כדי לפנק אתכם במגוון ענק של משקאות ובאוכל מצוין. החלל הפנימי של 'פאדיס אייריש בר' מעוצב כפאב אירי לכל דבר – רהיטים מעץ כבד, הוילונות והמנורות בסגנון אירי ועל הקירות קישוטים אירים אופייניים. רק הנוף הנשקף מן החלונות מזכיר לכם שאתם לא באירלנד כי אם באילת. בחורף תוכלו ליהנות ב'פאדיס' מארוחות בחלל הפנימי המפנק והחמים או על המרפסת המרווחת שבה 150 מקומות ישיבה. אם קר לכם, תקבלו כירבוליות שיגנו עליכם מפני הקור. בקיץ תוכלו לבחור בין החלל הפנימי הממוזג למרפסת המרווחת, תוך כדי צפייה בהופעות  מוסיקליות  ושידורי ספורט המועברים לקהל ישירות על גבי מסכי ענק.

 

תפריט עשיר וטעים

 

שוברים שגרה בארוחת צהריים ב'פאדיס' 


ב'פאדיס' קוראים לכם לבוא ולשבור שגרה ולהעביר הפסקת צהריים באווירה שונה ומיוחדת ובמחירים לא יאמנו, שכן ב'פאדיס' כל ימות השבוע – כולל שבת, נהנים תושבי אילת והערבה מהנחה של 50% על כל תפריט האוכל! בין השעות 12:30 ועד 17:00. יש לכם הפסקת צהריים במקום העבודה? בואו ל'פאדיס' ומובטח לכם שתיהנו. גם את הארוחה המשפחתית של שבת כדאי לכם  לחגוג  יחד ב'פאדיס'. אמא, אבא, אין לכם כוח או זמן לבישולים? קחו את הילדים ובואו ל'פאדיס' כאן כולם ייהנו מארוחה מצוינת במחיר מצחיק.  
בין המנות המומלצות ב'פאדיס': לאוהבי הבשר - "פאדיס בורגר - 250 גר' בשר אנטריקוט טחון ממולא בגבינה, או פאי רועים (שפארדס פאי) - פשטידה של פירה תפוחי אדמה ובשר טחון. אם ברצונכם להרגיש באמת באירלנד, תזמינו לצד פשטידה זו ויסקי אירי משובח. ויש גם קדירת פירות ים בשמנת שום ויין, ועוד מנות רבות שכולן משובחות וטעימות להפליא.

 

אווירה מהממת

 

לראות כאן ולהרגיש שם


רוצים לראות שידורי ספורט על מסכי ענק ולהרגיש שאתם במגרש?  אירועי כדורגל או כדורסל  תראו כאן בזמן אמיתי על מסכי ענק,  יחד עם קהל חוגגים אוהבי ספורט כמוכם. הצעקות, הקריאות, הצחוקים והשמחה, שלא לדבר על הבירות והמשקאות האחרים - ממש כמו על מגרשי המשחקים או בפאבים בחו"ל, בעיקר כעת, כשהגיע ל'פאדיס' מסך ענק חדש המגביר את הנאת הצפייה  במשחקים. איך אומרים ב'פאדיס'? לראות כאן ולהרגיש שם!

 

HAPPY  HOUR 


ב'פאדיס' מגוון של מעל 50 סוגי בירות, מעל ששים סוגי ויסקי ומגוון משקאות אין סופי כמעט, מה שהופך את 'פאדיס' לפאב עם  המבחר הגדול ביותר של משקאות אלכוהוליים באילת  וסוגי קוקטיילים רבים שונים וטעימים. 
בכל ימות השבוע בין השעות 17:00-19:00 כל תפריט הקוקטיילים במבצע  1 + 1.

 

לקבל את השבת באווירה אחרת


בכל שישי מתקיימת כאן קבלת שבת- חוויה מיוחדת שזה מכבר הפכה למסורת - בלווי מוסיקלי של שמעון בקר המלווה את אורחי הפאב האילתים המזמרים הקבועים. שמעה של קבלת השבת ב'פאדיס' נפוצה בקרב צפוניים, ורבים מהם מצטרפים לאילתים כדי לחגוג כאן את כניסת השבת בכל פעם שהם מגיעים לאילת.

 

ומה בקומה העליונה?


בקומה העליונה אולם פרטי שחלונותיו משקיפים על מפרץ אילת ובו ארבעה שולחנות סנוקר גדולים, בר גדול שסביבו אפשר לשבת, לשתות ולנשנש, פינות ישיבה ומסכים לצפייה בשידורי ספורט. לאילתים אוהבי סנוקר מוצעת אפשרות לקבל שעה של משחק סנוקר חינם בהזמנה של 60 ₪ בין השעות 17:00-20:00בהצגת כרטיס תושב אילת.


אירועים


'פאדיס' הוא מקום בו תוכלו לחגוג כל אירוע - החל מימי הולדת, דרך מסיבות רווקים/ רווקות  ועד לערבי גיבוש של חברות. באולם הפרטי ניתן לחגוג אירועים של עד ארבעים איש ובשאר חלקי הפאב אפשר גם לחגוג אירועים של עד מאתים איש בתיאום מראש כמובן.  


לקבלת הצעות אטרקטיביות לאירועים במחירים מצחיקים, כולל שתיה, אוכל ואווירה טובה, יש ליצור קשר עם יעל בטלפון  054-3955084.


מיקום: חזית מרכז תיירות מפלס תחתון. טלפון: 08-6370921.
פתוח: 7 ימים בשבוע מ-12:00 עד 03:00.
אתר: WWW.PADDYS.CO.IL
להתעדכנות במבצעים והופעות היכנסו לדף הפייסבוק:
PADDY'S IRISH BAR EILAT


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש