אלוף פיקוד הדרום באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 4/1/2019 10:02 ● מה נשמע 581
אלוף פיקוד הדרום – האלוף הרצי הלוי שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים, קיים בשבוע שעבר ביקור רשמי בגזרה הדרומית ● לצד הסיורים נפגש האלוף עם ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי והנהלת העירייה ודן איתו על ביטחון העיר אילת ● האלוף ציין בסיפוק, כי יש פיקוד טוב במרחב אילת וכי שני גבולות העיר יציבים
 אלוף פיקוד הדרום באילת
יש מי ששומר עלינו. אלוף פיקוד הדרום בלשכת ראש העירייה

בפתח הדיון פרס ראש העירייה בפני האלוף את מאפייני העיר ואת האתגרים עמם היא מתמודדת.  בדבריו הדגיש ראש העירייה את העובדה כי אילת היא עיר שחיה ונשענת על כלכלת התיירות וכי למצב הביטחוני יש השפעה מכרעת על התיירות.  עוד עדכן ראש העירייה את האלוף לגבי תרגולים שמבצעת העיר בשגרה בשיתוף פיקוד העורף כדי להגביר את מוכנותה בחירום זאת על רקע מאפייניה הייחודיים ובראשם הריחוק הגיאוגרפי וההימצאות בין כמה מדינות. עוד עדכן ראש העירייה את האלוף בדבר הפעולות העירוניות לעידוד לגיוס משמעותי לצה"ל המהווה את אחד מיעדי הליבה של מערכת החינוך. עוד עודכן האלוף בדבר שכונה ייחודית לאנשי קבע שתוקם ברובע 11 בעידוד ראש העירייה ומסלולי לימוד ייעודיים לאנשי קבע שיוצעו בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון. עוד שוחחו השניים על המעטפת הצבאית של העיר אילת ועל מתחם החירום העירוני שעתיד להיבנות בכביש העוקף בו נבנית בעת הזו תחנת מרחב אילת של משטרת אילת. אילן חדידה – מנהל אגף חירום וביטחון בעירייה העלה בדיון את הצורך באתר הרס לטובת התרגולים. סוכם כי העניין יתואם עם נציגי האוגדה המרחבית. 
האלוף ציין כאמור, כי יש פיקוד טוב במרחב אילת וכי שני גבולות העיר יציבים. עדיין מתקיימות באופן שוטף הערכות מצב כל זאת כדי להבטיח שהשקט באזור יישמר. לבקשת ראש העירייה ציין האלוף, כי תיבחן האפשרות להזיז את מוצב צביה מזרחה על מנת לפנות עוד רצועת חוף בת כ – 70 מטרים. בעניין זה הדגיש האלוף כי הוא בעד התפיסה לפנות שטחים תפוסים לטובת האזרחים. 
בסיום הדיון העניק ראש העירייה לאלוף, אלבום תמונות של העיר אילת שתציין השנה 70 שנים לשחרורה ואיחל לו ולעיר אילת, שתקופת כהונתו כאלוף הפיקוד תיזכר כתקופה בה זכתה העיר אילת לשקט ולביטחון. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש