סאסי שיפוצים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 4/1/2019 10:34 ● ערב ערב 2896
אם אתם מעוניינים בשיפוץ בבית או בעסק ובעוד עבודות שיפורטו בכתבה, מומלץ לכם ללכת על בטוח וליצור קשר עם ששון מ'סאסי שיפוצים' - שנמצא בתחום שנים רבות, מנוסה ומקצועי ומבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר
סאסי שיפוצים

אין אילתי שלא מכיר את ששון מ'סאסי שיפוצים. לאילת הגיע בשנת 1969, ומאז ועד היום הוא עוסק בכל סוגי השיפוצים. על הדרך צבר הרבה מאוד ניסיון וידע רב ושמו הולך לפניו. כל מי שפגש בו בעבודה בתחום השיפוץ יעיד שמוניטין כמו שיש לסאסי לא רוכשים כך סתם, וכשאתם נותנים לסאסי לבצע עבודה בשבילכם, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי טובות שיש.

'סאסי שיפוצים' מבצע עבודות רבות במגזר המוסדי, העסקי וכמובן גם הפרטי.

'סאסי שיפוצים' מתמחה בכל סוגי העבודות והשיפוצים: שירותי התקנה, הרכבה, תיקוני ועבודות אינסטלציה מים וביוב מקצועיים, עבודות גבס, עבודות חשמל, חלוקה ליחידות, תוספות בניה, עבודות צבע וריצוף, עבודות דק ובנייה והתקנת פרגולות במרפסות ובחצרות, עבודות פיתוח בבריכות, שיפוצים כלליים, עבודות גמר עד קבלת מפתח ועוד. כשאתם עובדים עם 'סאסי שיפוצים', אתם יודעים שהוא דואג שאת העבודה שמסרתם לו יבצעו בעלי המקצוע המומחים בתחומם.

 

 

רכשתם בית/דירה? מזל טוב! עכשיו רק נותר לתת את המפתחות בידי 'סאסי שיפוצים', והוא יעשה הכל עבורכם כדי שתקבלו בית/דירה לתפארת.

'סאסי שיפוצים' בעל ניסיון של 46 שנים בתחום (!) וחרט על דגלו מקצועיות, איכות עבודה והקפדה על גימורים מושלמים, עמידה בלוח זמנים, זמינות, שימוש בחומרים האיכותיים ביותר בשוק, התעניינות תמידית בטרנדים החדשים, למידתם ויישומם הלכה למעשה.

"כל יום במקצוע זה לומדים דברים חדשים, העבודה בשטח היא בית הספר הכי טוב שיש ואתה מתנסה בדברים חדשים ולומד כל הזמן. אני חושב שמעל הכל מדבר הוותק. אמר לי פעם לקוח, 'אני מכיר אותך כבר 30 שנה, אם שרדת כל כך הרבה שנים בשוק השיפוצים (חמסה שום בצל), כנראה שאתה ממש טוב. נתתי לך את העבודה ואני מרוצה מאד מהתוצאה ועל כן אני מאמץ אותך כאיש השיפוצים שלי, סומך עליך ב- 100%'. וזה לא מקרה יחיד. אני משקיע את כל הידע והניסיון שלי בכל עבודה, מלווה את הלקוח מרגע שקיבלתי את העבודה ועד סופה ואף לאחריה במידה ויש צורך, אני תמיד זמין לו. אצלי כל לקוח מקבל שירות אדיב ולבבי ובמחירים נוחים".

אז למה אתם מחכים?  – הרימו טלפון – ו'סאסי שיפוצים' בדרך אליכם.

שתהיה שנה אזרחית נפלאה לכולם!

סאסי שיפוצים, ליצירת קשר: 053-5283789.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש