קאזה דו ברזיל - להיות באילת ולהרגיש בריו דה ז'ניירו

מאת: אביבה דקל ● 16/1/2019 10:41 ● מה נשמע 583
'קאזה דו ברזיל' מככבת בין המסעדות של אילת מאז נפתחה בשנת 2002, ושמה יצא לתהילה גם במרכז ובצפון הארץ וגם בחו''ל ● כל מי שהיה בברזיל וטעם את טעמי הבשר על הגריל, או גם כל מי שרק שמע על איכות הבשר והאווירה במסעדות ברזיל ורוצה לחוות את חגיגת הבשרים הברזילאית, מוזמן להגיע ל'קאזה דו ברזיל' ותוך דקות לשכוח שהוא נמצא באילת ולהתחיל לחגוג את הטעמים, הריחות והאווירה של ברזיל
קאזה דו ברזיל - להיות באילת ולהרגיש בריו דה ז'ניירו

אילתים וגם אורחים ממרכז הארץ ומחו"ל יודעים כבר שכדי לחוות ארוחה ברזילאית, אין צורך בדרכון שכן באילת מחכה להם במסעדת 'קאזה דו ברזיל' חגיגת טעמים וריחות ברזילאים אותנטית.
 
קשה מאד גם למי שאינו קרניבור מובהק שלא להתמכר לריח מעורר החושים של בשר עסיסי הנצלה על הגריל, שכן ב'קאזה דו ברזיל' הבשר על הגריל הוא עיקר התפריט ולא סתם בשר, כי אם בשר על גריל ברזילאי מסתובב מיוחד, שהלהבות שלו מגיעות אל הבשר מלמעלה ולא כמו במנגל הישראלי, שבו האש היא מתחת לבשר. גריל  המעניק לבשר טעמים וריחות מיוחדים.

ב'קאזה דו ברזיל' מרגישים ברזיל ולא רק בגלל האוכל. המקום מעוצב בעיצוב ברזילאי ביתי, הרהיטים הם רהיטי עץ כבדים שהובאו ישירות מברזיל לאילת, ויחד עם רצפת העץ והדקורציה הברזילאית האותנטית על הקירות, משלימים את התמונה, כך שברגע שנכנסתם למסעדה - אתם בברזיל! והמוסיקה מגיעה ישירות מהקרנבל בריו.

השירות לבבי וחייכני, וכל מלצר או מלצרית יסבירו לכם כל מה שצריך לדעת על שיטת ההגשה הברזילאית – ה'צ'ורסקריה' – שיטת השיפוד הרץ. 

על הדרך ילמדו אתכם מושגי יסוד בקולינריה הברזילאית כגון: 'פאסאדור' - מלצר הבשרים, 'מאמיה' - ירך אחורית, 'פיקאניה' - שוק אחורי וכמובן גם תקבלו הסבר על ה'רמזור' - באדום וירוק, המסמן ל'פאסאדור' מתי אתם רוצים לנוח...

תוך דקות מרגע שתשבו לשולחן, יוגשו לכם חמש מנות פתיחה: צ'ילי קון קרנה (תבשיל בשר ופלפלים), אורז לבן, תפוחי אדמה אפויים, סלט הבית ולחם הבית. יחד עם מנות הפתיחה תקבלו גם מבחר רטבים שונים וטעימים.

 

צילום: בועז סמוראי

בעודכם דוגמים את מנות הפתיחה, יגיע לשולחנכם ה'פסאדור' הממונה על שולחנכם ובידיו שיפוד ע-נ-ק ועליו מושחלים נתחי בשר איכותיים ועסיסיים.

כל אחד מהסועדים מקבל לצלחתו נתח גדול, איכותי ועסיסי על פי מידת הצלייה החביבה עליו וכך שוב ושוב, כל פעם נתח בשר שונה - חגיגה של טעמים ערבים לחיך!

אם אתם מרגישים צורך לנוח לאחר כ- 6-7 סוגים שונים וטעימים של בשרים, הפכו את הרמזור לאדום וצאו להפסקת 'קאיפיריניה' (הקוקטייל הלאומי הברזילאי) טעימה ומרעננת. אחרי שנחתם ושתיתם קאיפיריניה מעולה להנאתכם, הפכו את הרמזור לירוק ותוכלו להמשיך בחגיגת הבשרים, שתימשך עד שאתם תגידו "די! לא יכולים יותר!".

לאחר חגיגת הבשרים, הגיע הזמן לקינוח, וב'קאזה דו ברזיל' יש קונדיטוריה מצוינת המייצרת את כל הקינוחים הנפלאים המהווים סיומת נאותה לארוחה והופכים אותה לחווייה ברזילאית מושלמת.

מנת הבסיס ב'קאזה דו ברזיל' מונה 11 סוגי בשר. יש גם ארוחה של 14 סוגים ואפשר גם להוסיף ולשדרג עם מנה של כבד אווז. כל שדרוג כרוך כמובן בתשלום, אבל אם יש לכם מקום בבטן, כדאי מאד לשדרג ולטעום מהכל.

לנוחותכם תוכלו למצוא גם תפריט ידידותי של מנות אישיות הכוללות בשרים, דגים, סלטים, פסטות ואף תפריט ילדים ידידותי.

גם ארוחות עסקיות יש ב'קאזה דו ברזיל', והן מוגשות בין השעות 12:00-16:00. 
מחירי הארוחות העסקיות נעים בין 69-159 ₪.

אבל לא רק לשבת לאכול אפשר ב'קאזה דו ברזיל' - אפשר גם לרכוש במקום את הבשרים המופלאים והאיכותיים באריזות ואקום על פי הכמות, הגודל והמשקל הרצויים לכם ולצלות אותם בבית על הגריל שלכם!

כתובת: חטיבת גולני 3 אילת.
טלפון: 08-6323032.
אתר אינטרנט: www.casadobrasil.co.il.
חפשו אותנו בפייסבוק: 'קאזה דו ברזיל'.
שעות: א-ש 12:00 עד 24:00.
בתאבון!


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש