DJ לחתונה משגעת!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/1/2019 13:01 ● ערב ערב 2898
זוג שמחליט להינשא בוחר בשלב הראשון אולם ואת מועד החתונה. הספק הראשון שמחפשים הוא הDJ חתונה כיוון שברור לכולם שהוא המפתח להצלחת הערב ולהפיכתו לערב בלתי נשכח.
DJ לחתונה משגעת!

 

DJ לחתונה

 

מסמר הערב הוא DJ לחתונה, על פי קצב המוסיקה שלו והקליעה שלו למטרה, לטעמו של הקהל, האורחים יתנועעו. הלהיטים הגדולים של התקופה העכשווית, הסרטונים הנצפים ביותר ביו טיוב, השירים המושמעים ביותר ברדיו ובאמצעי השמע, זו המוסיקה שהקהל אוהב ומעוניין להקשיב לה לאורך כל החתונה.

המוסיקה משפרת להם את מצב הרוח, מביאה את הקהל לריקודים ללא מעצורים על רחבת הריקודים, שמחה ענקית המהולה גם באלכוהול.

 

תכנון הליין המוסיקלי לחתונה

 

הצלחתו של הערב היא גם הצלחתו של DJ לחתונה. לכן בפגישה הראשונית עם הזוג הנישא, הוא שואל את כל השאלות האפשריות על האורחים, הגילאים שלהם, מוצאם האתני, ההעדפות שלהם במוסיקה.  מה מעוניין הזוג הצעיר, איזו מוסיקה הוא רוצה שתישמע באירוע הכי חשוב בחייהם?

 DJלחתונה משלב את כל המידע שקיבל מהחתן ומהכלה ומתכנן על פיה את רשימת השירים שיקפיצו את הקהל לאורך כל הערב. היכולות הווירטואוזיות של התקליטן והקליטה המהירה שלו מבהירים לו תוך כדי האירוע מה עליו לשנות, אילו שירים לא גורמים לאנשים לקום מהכיסא ואילו שירים סוחפים את הקהל. כך הוא מבצע שינויים מהירים של הליין כדי שיהיה אירוע מוצלח ביותר והקהל יהיה מרבית הזמן עם החתן והכלה ברחבת הריקודים.

 

המוסיקה בקבלת הפנים ובחופה

 

בכניסה לאירוע האורחים נהנים מאוכל משובח וממפגש עם חברים ובני משפחה, לכן גם הסגנון המוסיקלי הוא שקט יותר כדי שהקהל ייהנה לשמוע את המוסיקה אך זה לא הזמן לקפיצות ולריקודים.

הזוג הצעיר בוחר מראש מה יהיו הסגנונות המוסיקליים בשלב זה של האירוע, מוסיקה לטינית, ישראלית, ממדינות שונות כמו מוסיקה איטלקית וצרפתית, שירי שנות ה – 80, מוסיקת ג'אז וכל רעיון אחר המתואם עם החתן והכלה.

DJ חתונה משמיע בחופה את השיר הייחודי שנבחר לכך, הוא נותן למשתתפים די זמן להתארגן, ליהנות מהאווירה ורק אחרי החופה הוא מתחיל להשמיע מוסיקה קולנית המתאימה לריקודים ללא הפסקה.

 

האווירה המחשמלת באירוע

 

האווירה המחשמלת באוויר בזכות השירים האהובים של DJ חתונה, עושים עבודה מצוינת, רוב הקהל קם על רגליו ומתנועע עם המוסיקה הסוחפת, השתוללות עצומה, שמחה גדולה עם הגימיקים הנזרקים לקהל, בלונים, פריטים זוהרים והרבה מאד אטרקציות מסקרנות.

 

באנו לשמח חתן וכלה

 

האורחים הרבים ששומעים את קליאנטה - מוזיקה לאירועים מתמוגגים מאושר לאורך כל החתונה. הם שרים כולם יחד, נפגשים במעגלים יפהפיים סביב החתן והכלה, מקפצים לאורך כל השירים ואינם נחים לרגע.

זו בדיוק המטרה של התקליטן לתת לזוג הצעיר ולאורחים הרבים ערב נפלא בו משמחים את החתן והכלה, ערב שלא יישכח עוד תקופה ארוכה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש