משתלת נירוונה – להוסיף צבע לחיים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/1/2019 13:05 ● ערב ערב 2898
הגיע הזמן להוסיף קצת ירוק אל הבית שלכם. סוקולנטים ענקיים, עלים גדולים, מולם שרכים בעלי עלים קטנים וביניהם איזושהי וינקה ורודת לחיים, סתם, בשביל הצבע. בכל מקרה, הגעתם אל המקום הנכון. משתלת נירוונה תספק לכם את החידוש המרענן שביקשתם.
משתלת נירוונה – להוסיף צבע לחיים

גשו אל משתלות נירוונה ליד הבית שלכם ובחרו לכם את העציץ הנכון. הבחירה הזו מבוססת על מספר תנאים:

  • כיוון החלונות
  • התאמה אל העיצוב של הבית
  • מידת הטיפול בצמח
  • מידת הלחות בבית

כיוון החלונות בבית מעיד על מידת החום והאור הנכנסים אליו. ולא, הם לא אותו הדבר. החום המגיע מחלון מערבי הוא לוהט ומבשל. לעומתו, החום המגיע מחלון צפוני הוא נמוך ומשם מגיע בעיקר אור. בית שיש בו חלונות בכיוונים שונים ישמח לארח צמחים שונים ומגוונים ממשתלת נירוונה, שחלקם מבקש אור וחלקם מבקש שמש ישירה.

 

איפה למקם את העציץ של משתלת נירוונה?

 

עלים גדולים ישמחו את הפינה בסלון. עלי סנסיווריה, למשל, יתמזגו יפה עם עציץ גבוה, כזה שאפשר למצוא במשתלות של נירוונה. אפשר להתאים להם עציץ שגובהו כמעט מטר והוא יעמוד בגאון ליד הספה. הוא גם ייתן תחושה של גובה ומילוי במקרים שהקיר מאחורי הספה מעט ריק. אתם יודעים, קצת מתחת לתמונה שקניתם אחרי החתונה. משתלת נירוונה תמציא לכם שתיל יפה של סנסיווריה ויחד אתו תוכלו לקנות גם את המיכל. 

כיוון החלונות: סנסיווריה תחזיק מעמד עם מעט מאד אור, כך שאין צורך לכוון אותה למקום שיש מעליו חלון. צריך שיהיה אור כללי בחדר. פלואורסצנט, אגב, יעשה את העבודה באופן יוצא מן הכלל. צמחים מחבבים אור לבן כזה.

לגבי מידת הטיפול בצמח, ובכן, יש צמחים עם עלים גדולים שנחשבים קלים לגידול, בעיקר לגנן המתחיל. אין צורך להשקותם הרבה, אין צורך לעדור את האדמה וכל שנשאר הוא להשקות מדי פעם. הצמח המדובר כאן יחזיק מעמד שבועות ואף חודשים בלי השקייה. השורשים שלו יודעים לנשום גם מן האויר, לכן חלקם צומח מעל האדמה או מעל האבנים שמכסות אותה. הכיסוי באבנים עוזר לצמחים כיוון שהוא שומר על הלחות בתוך העציץ. הוא גם יפה ונעים לעין, נותן תחושה של טבע, מזכיר לנו זרימת נחלים. במשתלות של נירוונה אפשר למצוא אבנים כאלו לקישוט והן אינן יקרות במיוחד. בקיצור, קחו לכם עציץ שמתאים לגנן המתחיל ואם מדובר בפינת הסלון אז בחרו אחד עם עלים גדולים.

מידת הלחות בבית היא פקטור חשוב. בית שמחומם באמצעות הסקה ביתית האוויר בו יבש ואז יש ליצור לחות מלאכותית לרווחת העציצים. כל כמה שזה נשמע מסורבל זה לא קשה כי כל מה שצריך הוא שפריצר קטן וחתול אחד חצוף, כזה שמגיע לו שפריץ לעין. משתלת נירוונה מציעה לכם את כל הציוד הנדרש.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש