זול פעמי - רשת כלים חד פעמיים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 13/2/2019 08:38 ● מה נשמע 587
מי שטרם עבר לכלים חד פעמיים לא יבין עד כמה החיים יכולים להיות קלים יותר – לא עוד ערימות כלים מלוכלכים לשטיפה אחרי כל ארוחה ואחרי כל מפגש חברים על כוס קפה, לא עוד מפות מלוכלכות לכבס ● משתמשים וזורקים ● קל, יעיל, נוח ומשתלם
זול פעמי - רשת כלים חד פעמיים

 רשת "זול פעמי" נוסדה בשנת 2008 בעפולה ובמשך השנים גדלה. כיום היא מונה 15 סניפים הפרושים בין עפולה לאילת. כל סניפי הרשת הם בבעלות החברה, וכל הצוותים העובדים בחנויות השונות הם עובדי החברה. בחנויות הרשת אפשר למצוא מוצרים לבית מיובאים לצד מוצרים תוצרת כחול לבן. כל המוצרים באיכות גבוהה, מעוצבים  בקפידה, בנראות טובה ובמחירים שווים לכל כיס.
בשנת 2011 הגיעה "זול פעמי" לאילת והביאה גם לאילתים את המהפכה שמשחררת אותנו מעבודה מיותרת. החנות המופלאה הזו על אלפי הפריטים שבה כאן על מנת להגשים לכם חלום - חלום על עולם מושלם ללא עבודה מיותרת ובלתי פוסקת וללא חששות שמא ישבר כלי או תוכתם המפה. בעולם של "זול פעמי" כלים לא נשברים, לא צריך לשטוף אותם ולאכסן בארונות – פשוט בוחרים מבין המבחר הענק של הכלים היפהפיים ומבין המפות המקסימות, עורכים שולחן לתפארת ואחרי הארוחה פשוט אורזים את הכלים במפה, זורקים לפח ושוכחים מהם. וכל הטוב הזה והיופי במחירים שווים לכל נפש ואפילו מצחיקים.

 

זול פעמי והחיים קלים

 

מה בחנות?

 

  •  כל סוגי הכלים החד פעמיים לכל האירועים והחגים וגם ליום יום - מוצרים איכותיים במגוון עיצובים – צלחות, כוסות וסכו"ם במאות דגמים ייחודיים שיפארו כל שולחן.
  • מבחר גדול של מפות ומפיות חד פעמיות, מגשים, נרות ועוד.
  • מוצרים יפהפיים לימי הולדת לכל הגילאים משנה ועד מאה ועשרים 
  • מבחר גדול של מוצרים לאירועי חינה וחתונות.
  • מחלקת אפיה גדולה בה תמצאו עזרי אפיה, תבניות סיליקון ומתכת, שקי זילוף, צנתרים בשלל גדלים וצורות, מגוון קופסאות אריזה למאפים, צבעי מאכל, ג'ל ובצק סוכר ומוצרים של מלכת הג'לי, מדפסת לדפי סוכר, דפי טרנספר, מדבקות, כרזות ושרשראות במיתוג ועיצוב אישי. 
  • מוצרי נייר, מוצרי ניילון ואלומיניום.
  • מחלקת אפיה גדולה בה תמצאו עזרי אפיה, תבניות סיליקון ומתכת, שקי זילוף, צנתרים בשלל גדלים וצורות,  מגוון קופסאות אריזה למאפים, צבעי מאכל ג'ל ובצק סוכר  ומוצרים של מלכת הג'לי, מדפסת לדפי סוכר, דפי טרנספר, מדבקות,  כרזות ושרשראות במיתוג ועיצוב אישי.
  • מחלקת ניקיון בה מוצע ללקוחות מגוון גדול של מוצרי ניקיון, לרבות מוצרים של חברת 'ג'ונסון קלין'.

המבחר בחנות המרווחת הוא גדול ביותר, העיצובים מרהיבים והמחירים מצחיקים. בכל פעם שתגיעו תמצאו בחנות מבצעים מיוחדים שכדאי לבדוק.  
המכירה לפרטיים ולעסקים (מחירים מיוחדים לעסקים).

מיקום: המסגר 1 אזור התעשייה.
 טלפון: 08-6318182
 ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 09:00-19:00, שישי וערבי חג 09:00-14:00. הרשת שומרת שבת.

 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש