איך בנייה חכמה של חנות מקוונת תסייע לעסק הדרומי שלך להצליח

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/2/2019 10:32 ● ערב ערב 2902
אם אתם בעליה של חנות שאיננה חלק מרשת ארצית ובמיוחד אם היא נמצאת ביישוב דרומי מאוד, ייתכן ואתם יושבים על אוצר של ממש ואינכם יודעים זאת אפילו. זה נכון שלעסקים בדרום לעיתים קשה יותר להצליח, במיוחד כשמדובר בחנויות קטנות הממוקמות באילת למשל ואינן מוכרות אלא אצל התושבים המקומיים המכירים אותה פיזית מקרוב. אבל הפוטנציאל העסקי של חנויות כאלה דווקא, אשר הישראלים שבצפון אינם מכירים, הוא פשוט עצום ולכן אתם חייבים להבין כיצד הקמת חנות וירטואלית יכולה לקחת את העסק שלכם ולהצעיד אותו קדימה באופן משמעותי
איך בנייה חכמה של חנות מקוונת תסייע לעסק הדרומי שלך להצליח

 

מהו היתרון של חנות מקוונת עבור עסקים הממוקמים בקצוות המדינה?

 

הרעיון העומד מאחורי הקמת חנות אינטרנטית הוא לפתוח את האפשרות של קבלת השירות מבית העסק, לא רק עבור המתגוררים בקרבת מקום אליו אלא לכל מקום אחר בארץ. כאשר סחורה הנמצאת בחנות ניתנת למכירה גם באופן וירטואלי והעסק מבצע משלוחים לערים אחרות, הוא מגדיל את קהל הלקוחות שלו פי כמה וכמה. העניין הזה רלוונטי בין אם יש בבעלותכם חנות אופנה, עסק לממכר אביזרים לסלולרי וכמעט עבור כל ענף הקיים בשוק.

חשוב להבין - ייתכן והעסק שלכם כבר מצליח ואפילו מצליח מאוד והצלחתם לבנות לכם מוניטין איכותי כל כך, עד כי אנשים שמגיעים לדרום ולאילת – משקיעים ובאים עד לפתח החנות שלכם, במקום לרכוש מוצר דומה בחנות הקרובה למקום מגוריהם וללא קשר למחיר הבסיסי או להורדת המע"מ. אבל מה לגבי כל אותם אנשים שלא מגיעים לאילת בכלל, או שהביקור שלהם בעיר מסתכם בפעם בשנה, כאשר הם נוסעים לדרום לנופש של יומיים שאינו כולל קניות?

כבעלי עסק, חבל שתפספסו עוצמה צרכנית כזו ויכולת להרוויח לקוחות פוטנציאליים חדשים בכמות אדירה, כאלה שאף ישמחו לשוב ולקבל מכם שירות פעמים רבות נוספות ולהעדיף אתכם על פני המתחרים שלכם. בנייה של חנות מקוונת שתספק שירות מעבר לרדיוס המקומי הקטן אלא תפנה, בנוסף, גם ליישובים אחרים ואולי אף לכלל הערים בישראל מן הדרום ועד לצפון, מהווה השקעה חכמה ביותר בעסק שלכם. הקמת חנות וירטואלית שתפעל במקביל לעסק הפיזי, מאפשרת לכם לצמוח באופן ניכר מבחינה פיננסית, בצורה המותאמת למה שצרכנים של ימינו זקוקים לו.

 

האם אתם חייבים לדעת כיצד לבנות אתרים בכדי להקים חנות מקוונת?

 

אינכם צריכים להיות בוני אתרים מוסמכים בכדי שתהיה לכם חנות וירטואלית, אך יש לכם וליידע העסקי שלכם משמעות חשובה בהקמת האתר העסקי והחנות המקוונת של העסק שלכם. פנייה אל מומחים לבניית אתרים היא הדבר הנכון לעשות, אם ברצונכם לייצר תנועה מקסימלית אל האתר וממנה להביא כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים לקנייה מקוונת. יחד עם ההיכרות שצברתם באשר למאפייני קהל הלקוחות שמגיע אל העסק, הניסיון שלכם כבעלי החנות והניסיון המקצועי והטכנולוגי של החברה לבנייה ועיצוב האתרים, תוכלו ליהנות מפירותיה של ההשקעה שלכם ולהקים חנות און ליין שתגרום לעסק שלכם לנסוק למעלה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש