מבצעים מטורפים ליום האהבה בפנדורה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/2/2019 12:40 ● ערב ערב 2902
יום האהבה הוא יום שבו מקדישים הרבה מחשבה ותשומת לב למציאת המתנה המתאימה ביותר והמושלמת לבן או בת הזוג. הרבה אפשרויות עומדות על הפרק אבל החוכמה האמיתית היא לדעת איזו מבין האפשרויות תהיה הנכונה והמתאימה ביותר בכל מצב ועבור כל אדם נאהב. אם מחליטים לבחור בכיוון של תכשיטים, אין ספק שתכשיטי פנדורה הם המחשבה הטובה ביותר ואפילו כאן יש מבחר כל כך גדול ומגוון עד כדי כך שקשה מאד לקבל את ההחלטה ולבחור את התכשיט הנכון ביותר. למזלם של המתלבטים מציעה החברה מבצעים כדאיים, אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד לכבוד יום האהבה שמקלים על הבחירה וגם, כמובן, על סכום הכסף שמוציאים.
מבצעים מטורפים ליום האהבה בפנדורה

 

מבצעים לכבוד יום האהבה על תכשיטי פנדורה

 

בקטגוריית המבצעים של פנדורה לכבוד יום האהבה וחודש המשפחה אפשר למצוא מגוון רחב של מתנות בסכומים שונים. כך כל אחד יכול להחליט מה התקציב שלו ולבחור בהתאם. למשל, ישנה קטגוריה של מתנות בסכום של עד 399 ₪. אפשר למצוא בה את כל סוגי התכשיטים בהנחות משמעותיות של כמה עשרות אחוזים ובמחירים משתלמים וכדאיים. מי שממילא חובב תכשיטי פנדורה ליום האהבה הזדמנות מצוינת עבורו להתחדש, לרענן את המלאי ולהוסיף לא מעט פריטים חדשים לאוסף שמלווה אותו על בסיס יומיומי ושגרתי!

 

מה תמצאו בקולקציית המבצע?

 

שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים ואיך אפשר בלי מגוון רחב של צ'ארמס מכל הסוגים והצורות. כשיום האהבה עוסק כל כולו באהבה ובערכה כלפי מי שאיתו מבלים את חיי היומיום, אין ספק שזה זמן טוב להתחדש בצ'ארמס העוסקים בלבבות, בהכרזות על אהבה ועל שלל נושאים שבלב. כך למשל הצ'ארם המיוחד בצורה של מנעול בצורת לב שמרמז על אהבה סודית או על סודות האהבה ששומרים ביניהם בני הזוג. צמיד הפנדורה הבסיסי הוא רק ההתחלה של מערכת יחסים נפלאה לא רק עם בן הזוג אלא עם עולם הצ'ארמס הנפלא, הרומנטי והמיוחד של פנדורה.

 

קולקציית וולנטיינס מיוחדת, רומנטית ואוהבת!

 

לכבוד היום המיוחד השיקו בפנדורה שורה של פריטים מכל הסוגים שעוסקים באהבה ומהווים מתנות מושלמות שמעניקים בני הזוג זה לזו – תליון בצורת החץ של קופידון, צמיד קונספט מתכתי חלק עם לב תל ממדי בזהב, תליון א-סימטרי אדום של לב אוהב וגולת הכותרת – טבעת עגולה מיוחדת שמחוברים אליה תוספים קטנטנים ברוח הצ'ארמס של הצמידים. כשמתחילים מספיק זמן מראש את המחשבה לקראת רכישת המתנה ליום האהבה – אין ספק שלאחר הגדרה אישית של מה שחשוב וכדאי – אפשר יהיה למצוא את הרעיון המתאים שיהיה המתנה המושלמת. לכל תכשיטי פנדורה - www.pandora-shop.co.il

 

מבצעים והנחות – כי ככה זה כשאוהבים

 

בפנדורה סבורים ששום דבר לא צריך לעמוד בדרכם של אוהבים להביע את מה שהם מרגישים זה כלפי זה. מסיבה זו הם מציעים מבצעים כדאיים ואטרקטיביים שיאפשרו לכל זוג ליהנות מקולקציית התכשיטים היפה, המיוחדת ומלאת האהבה שפנדורה מציעים בדיוק לכבוד יום האהבה. כמעט על כל הקולקציה תמצאו טווח הנחות רחב ומעניין שנע בין 10 ל- 50 אחוז הנחה כך שאם שמתם עין על אחד מהתכשיטים לאורך השנה – עכשיו, סביב יום האהבה תהיה זו הזדמנות מעולה להתחדש בו בהנחה משמעותית ובמחיר משתלם. בזכות ההנחות האלה תוכלו אפילו לרכוש יותר מתכשיט אחד וכך להגדיל את האוסף שלכם בהתאם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש