איך למצוא מוניות 24/7 מאילת לנתב''ג במחיר זול?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/2/2019 15:37 ● ערב ערב 2902
מחירי הטיסות רק הולכים ויורדים מדי שנה, זאת תודות לכניסת חברות הלואו קוסט וחוק השמיים הפתוחים בישראל. בשנת 2018 אחוז הישראלים שנסעו לחו“ל עלה בעשרות אחוזים ונראה שהנתונים רק הולכים לעלות בשנת 2019.
איך למצוא מוניות 24/7 מאילת לנתב''ג במחיר זול?

אנשים רבים הנוסעים לחו“ל דרך נתב“ג מתלבטים מהי הדרך הטובה ביותר להגיע לנמל התעופה, כאשר האילתים נמצאים בסוג של בעיה, זאת משום שהמרחק גדול במיוחד, בהשוואה לתיירים הטסים מאזור המרכז למשל. אז עשינו מחקר קצר ומסתבר שהדרך הטובה, החסכונית והיעילה ביותר להגיע לנתב“ג מאילת היא במונית. כן כן. מונית ספיישל שתביא אתכם עד לפתח הטרמינל ומשם הכל כבר יהיה הרבה יותר קל.

 

מדוע לא בתחבורה ציבורית אחרת?

 

שלושת האלטרנטיבות האחרות הן לנסוע ברכב הפרטי ולחנות בנמל התעופה במהלך כל החופשה, להגיע באוטובוס (לרוב לילה לפני) ולישון בסמוך לשדה התעופה או לנסוע בטיסה שלרוב השעה שלה לא תסנכרן עם שעת הטיסה שלנו מנתב“ג לחו“ל, מה שיצריך מאיתנו או לישון לילה במרכז או לחכות שעות רבות בשדה התעופה. לכן, הדרך הטובה ביותר להגיע לטיסה בזמן היא בעזרת מונית ספיישל דרך חברת מוניות מסודרת הפועלת במהלך כל שעות היממה כמו תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג.  

 

היתרונות של הגעה לנתב“ג עם מונית

 

  1. חיסכון אדיר בזמן - עם מונית ספיישל אנחנו מגיעים בדיוק שעה וחצי עד שעתיים לפני הטיסה, מה שיחסוך לנו כמובן זמן רב בהשוואה לתחבורה ציבורית אחרת שלוקחת הרבה יותר זמן, למשל אוטובוס.
  2. לא צריכים לישון לילה קודם במרכז - הרבה אנשים לא מעוניינים להוציא כסף סתם על מלון או אפילו לישון אצל חברים או משפחה ורוצים להימנע מזה.
  3. נוחות - יתרון הנוחות הוא ללא כל ספק אחד היתרונות החשובים. אנחנו נכנסים למונית, נוסעים לשדה התעופה ברכב מרווח, נינוח, בלי עוד מליון אנשים וזה בהחלט נחמד, בעיקר בשיא העונה כאשר הנמל מפוצץ גם ככה.

 

כמה יעלה התענוג לנסוע במונית מאילת לנתב“ג?

 

ובכן המחירים נעים בין 1,300-1,800 שקלים וזה מאוד תלוי באיזו שעה אתם נוסעים ובחברה שבחרתם. שווה לעשות סקר שוק קצר, לבדוק עם כמה חברות מוניות מסודרות שיש להן הסעות לנתב“ג, אולי אפשר יהיה לנסוע במונית גדולה ולהצטרף לזוג נוסף או משפחה וככה לחסוך קצת עלויות.

אז נכון, מדובר בסיפור לא כל כך זול, אבל אם משווים את הנסיעה לטיסה ואת הזמן שנבזבז באוטובוס, אין ספק כי מדובר בדרך הטובה והיעילה ביותר להגיע לנתב“ג.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש