טיול מאורגן להודו – למי משתלם לצאת לטיול כזה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/2/2019 09:24 ● ערב ערב 2903
אחת המדינות הפופולאריות ביותר בקרב ישראלים רבים, בין אם מדובר בחבר'ה צעירים ובין אם מדובר במבוגרים, משפחות עם ילדים ועוד. היא הודו. מדינה זו מושכת אליה אלפי ישראלים מדי שנה, הם מגיעים אליה בין אם בשביל לטייל בכל המדינה במשך תקופה ארוכה ובין אם בשביל לשהות במשך תקופה קצרה, באזור נקודתי.
טיול מאורגן להודו – למי משתלם לצאת לטיול כזה

במהלך השנים, מלבד טיולים עצמאיים להודו, כאלה שכל אחד יכול לבחור לעשות, החלו חברות טיולים מאורגנים רבות להציע מגוון מסלולים של טיולים במדינה, עם כל מה שכרוך בכך, קרי מדריך צמוד, הסעות, בתי מלון, כניסה לאתרים, מסעדות וכדומה. מחיר החבילה כולל גם את הטיסות, הן להודו והן טיסות פנימיות.

עולה שאלה, מדוע לצאת אל טיול מאורגן להודו אם אפשר לרכוש כרטיסי טיסה ולטייל שם באופן עצמאי. האם יש קהל מסוים אשר עבורו הטיולים האלה יכולים להתאים יותר מאשר לקהל אחר, ומבין אילו מסלולים אנחנו יכולים לבחור את המסלול שמתאים לנו.

לפני שנציג דוגמאות של מסלולים עבור טיול מאורגן להודו, נסביר בקצרה מדוע משתלם לצאת לטיול כזה ולמי זה יכול להתאים. על פי זה גם יהיה יותר קל אולי להבין את המסלולים השונים.

טיול מאורגן להודו יכול להתאים בעיקר לשלושה סוגים של קהלים. ראשית, אנשים שמתקשים לטייל לבד. יש מקומות בהם אנשים יכולים להתקשות לטייל לבד ובכל זאת הם יצליחו. הודו זה לא המקום לנסות לטייל לבד, זו מדינה גדולה, לא בהכרח מסודרת, לא מדינה פשוטה, פערי התרבות בין הודו לישראל היא עצומה, ועל כן זה קשה מאוד לטייל בה לבד, במיוחד עבור מי שמעולם לא ניסה.

שנית, זה יכול להתאים לאנשים שרוצים לבקר בכל הודו אך אין להם זמן לכך. בטיול מאורגן הם יכולים להספיק לראות הכל, בזמן קצר יחסית, כאשר את כל הטיול יש מי שמארגן להם.

שלישית, טיול מאורגן להודו יכול להתאים למי שרוצה להגיע לשם ופשוט יודע שהוא לא יטוס לשם לבדו. בקבוצה זה יותר פשוט ובטוח עבורו.

לפי הנקודות שהצגנו אנחנו יכולים להבין זה משתלם לצאת בטיול מאורגן להודו. זה הרבה יותר פשוט, יותר מסודר ויותר נוח. כל הטיול מאורגן מראש ואנחנו לא צריכים לדאוג לשום דבר, פשוט להצטרף לקבוצה ולטייל.

 

דוגמאות של מסלולים בהודו

 

מאחר והודו היא מדינה מאוד גדולה אז אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מסלולים. בין היתר, אנחנו יכולים למצוא מסלולים שמתרכזים רק באזור הדרום, עד דלהי, כולל וארנסי, אגרה, כלכלתה, פושקר. לעומת זאת יש מסלולים שמתייחסים יותר לצפון המדינה ומגיעים לאיזור דרמסלה, רישקיש ואזורים אחרים.

לצד מסלולים ספציפיים, הרי שיש גם מסלולים שאינם מתרכזים באזור מסוים אלא חוצים את הודו מצפון לדרום, כמובן שהם נמשכים הרבה יותר זמן מטיולים במסלולים אחרים.

לפני סיום חשוב להדגיש, ניתן למצוא גם מסלולים לנשים בלבד וכן לשומרי מסורת.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש