מכונית חשמלית - קלנועית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/2/2019 10:53 ● ערב ערב 2903
בסופו של דבר, מה שיהיה עלינו לדאוג לו במהלך כל החיים – זה לבריאות שלנו.
מכונית חשמלית -  קלנועית

כיום , אנחנו נמצאים בעידן בו מדגישים כמה שיותר שכדאי יהיה להשקיע באיכות הסביבה וכמה שפחות לזהם אותה עבור כולנו. כי כיום ישנה המודעות שכולנו סובלים יותר ממחלות ודברים שונים שהגיעו עלינו בעקבות החשיפה הרבה שיש לנו לחומרים רעילים שנכנסים לגוף שלנו בכל נשימה ונשימה בחיי היום יום שלנו.

חברות רבות מודעות לקיום בעיית זיהום הסביבה ויישמו על פתרונות רבים ועיקריים שבאמצעותן יהיה ניתן להגיע לכמה שפחות זיהום סביבתי ופגיעה בתושבי הגלובוס כולו.

בעזרת מכונית חשמלית כבר לא יהיה ניתן לדאוג לדלק שהיא שורפת לאחור המכונית ומשאירה אויר שחור, חם ולא נעים ובייחוד- לא בריא שיכול להוביל למחלות שלא ניתן לטפל בהם. מכונית חשמלית מעניקה לנו את ליהנות כמה שניתן מהאוויר הבטוח והידידותי לסביבה, ובנוסף מכונית חשמלית קלה מאוד לתחזוקה, משום שאין צורך בטיפולים קבועים מידי שנה כמו החלפת אביזרים בתוכה, החלפת שמנים או מים שנגמרו מהחום ברדיאטור. מכונית חשמלית מנצלת את האנרגיה שלה ולכן היא חסכונית הרבה יותר. ובנוסף, מכונית חשמלית מאפשרת שליטה כמעט מלאה בתאוצה ובהאטה ובכך מעניקה גם ביטחון לנוהג חוץ מזה שהיא מכונית חשמלית ירוקה.

לא רק את יתרון מכונית חשמלית הביאו עמם החברות שמתעסקות בזה, אלא גם את הרעיון של קלנועית חשמלית, המעניקה ומשפרת באופן משמעותי את איכות החיים ומבטלת את התלות בזולת בעל הרכב. השימוש של קלנועית מאפשר לאדם המבוגר או לכל מי שסובל מאיזושהי מגבלה פיזית שמקשה על הניידות שלו באופן שהוא קבוע או זמני, לזכות מחדש בניידות ההכרחית. נסיעה בקלנועית לא מצריכה רישיון נהיגה ובכך משפרת גם את הביטחון העצמי של אותם נוסעים החייבים או נעזרים באותה קלנועית, במיוחד אם היא פועלת באמצעות החשמל.

ובנוסף, גם לילדים מגיע ליהנות מעולם הרכב החשמלי. ולכן, חשבו ופתחו את הרעיון של רכב חשמלי . שמעניקה גם לילדים הנאה ושימוש בחשמל הנצרך הייחודי. באמצעות רכב חשמלי  הקטנים יוכלו לדמיין כי הם נוסעים כמו אבא ואמא בדיוק וגם להם יש תחושה של ביטחון עצמי, אוטונומיה שמעניקה להם הנסיעה באמצעות רכב חשמלי  (כמובן בעלת השגחה גם אם מדובר בנסיעה בבית).

 

כלי תחבורה חדשניים אשר נעים על ידי חשמל בלבד

 

בשנים האחרונות אנו עדים לשיפורים משמעותיים מאוד בכל הקשור לקדמה בתחום התחבורה  אם עד לפני כמה שנים בודדות כלי תחבורה אשר נע על ידי חשמל בלבד ללא כל צורך במילוי דלקים היה נשמע לנו בדיוני, הרי לנו שכיום ללא כל צל של ספק אפשרות זו הפכה קיימת בחיי היום יום. כיום ישנם כמה רכבים אשר נעים על ידי חשמל בלבד כמו רכב חשמלי , קלנועית וכמובן מכונית חשמלית.

 

קלנועית

 

הקלנועית היא כלי תחבורה קטן ממדים בהשוואה לכלי הרכב הפרטיים שאנו רואים על הכבישים בשנים האחרונות. חשוב לומר כי על פי רוב אנשים רואים עובדה זו כחיסרון אך היא בעצם מהווה יתרון משמעותי מאוד עבור קלנועית אשר מסוגלת לנוע על מדרכות הרחוב ללא כל בעיה בשל גודלה הפיזי המוגבל. כמו כן חשוב לומר כי קלנועית נעה במהירות מאוד מוגבלת של 12 קילומטרים לשעה בלבד מה שמאפשר לה על פי חוק לנוע על מדרכות הרחוב בבטחה ללא כל סכנה לעוברים ושבים. על כן אנשים רבים כיום בוחרים לעזוב את כלי התחבורה הפרטיים שלהם בחניה על יד ביתם ולהתנייד בעזרתה של הקלנועית ברחבי העיר.

 

רכב חשמלי  

 

הבימבה החשמלית היא כלי תחבורה דומה מאוד לקלנועית המוכרת לנו מזה שנים. חשוב לומר כי הבימבה החשמלית היא מעין התפתחות של הקלנועית המעט ישנה יותר. רכב חשמלי  אף היא נעה על ידי חשמל בלבד ומהווה יתרונות משמעותיים עבור ציבור הנהגים וכמובן עבור איכות הסביבה, עבור כולנו בעצם. מהירותה של הבימבה החשמלית זהה למהירותה של הקלנועית ואף גודלה די דומה מה שמאפשר גם לה לנוע בחופשיות על מדרכות הרחוב ללא כל בעיה חוקית.

 

מכונית חשמלית

 

מכונית חשמלית היא שיא הקידמה בתחום זה בשנים האחרונות. המכונית החשמלית בעצם מהווה תחליף לכל דבר ועניין לרכבים המסורתיים שאנו מכירים מהשנים האחרונות. יתרונות רבים כמו חיסרון אדיר של מאות עד אלפי שקלים מידי חודש ותנועה ירוקה כמעט לחלוטין הם טיפה בים היתרונות המשמעותיים של מכונית חשמלית על פני כל שאר כלי התחבורה השונים אשר נעים על ידי דלקים בלבד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש