כפר השעשועים - אפשר לקנות יותר

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 5/3/2019 12:28 ● ערב ערב 2905
שבועיים לפורים ואתם עדיין לא מוכנים? אין בעיה! ב'כפר השעשועים' מחכה לכם מגוון עצום של תחפושות, מסכות ואביזרים ומבצע מיוחד במינו:
כפר השעשועים - אפשר לקנות יותר

כל התחפושות, לילדים, לנוער, לתינוקות ולמבוגרים -  כולל הלהיטים כמו פסטיגל ופורטנייט, תחפושת שניה בשקל!!!!  
ויש גם תחפושות במחירים מיוחדים, שאינן כלולות במבצע 'שני בשקל' כמו: פרוזן  29.90, צבי הנינג'ה 39.9, מלחמת הכוכבים 49.9.
כדאי מאד להזדרז , כדי שתמצאו בדיוק מה שאתם רוצים ובמידה הנכונה.
טרם החלטתם למה תרצו להתחפש השנה? הצוות המנוסה, המקצועי והמפנק של 'כפר השעשועים' צבר שנות ניסיון רבות בנושא ויוכל בהחלט לפתור את הבעיה, מה גם שכמו בכל שנה תוגבר הצוות החנות הקבוע והמדהים  בסטודנטים ובחיילים שעבדו ב'כפר השעשועים' ולצדם בני נוער שהגיעו לעזור, והצעירים מכירים את המותגים ויש להם גם רעיונות משעשעים ומטורפים בנושא תחפושות.
אז בואו ל'כפר השעשועים' והתחילו לחגוג פורים. הסתובבו בחנות, בידקו תחפושות, מסכות, אביזרים מצחיקים או  מפחידים, ומובטח לכם שלא תצאו מכאן ללא תחפושת. 

 

 


וכמו תמיד נמשכת ב'כפר השעשועים' פעילות למען הקהילה – 'תחפושת לכל ילד':
כל מי שיביא תחפושת תקינה ומלאה לתרומה לאלו שאין ידם משגת לרכוש תחפושת, יקבל 10 ש"ח הנחה בקניית אביזרים לפורים.


 


לקנות באינטרנט? רבים כבר יודעים שמה שרואים בתמונות זה לא תמיד מה שמקבלים, והמידות? על זה ודאי אי אפשר לסמוך, ואם מה שקבלתם זה לא זה - אין לכם בפני מי להתלונן. לעומת זאת כאן תרכשו תחפושת בטיחותית עם תו תקן, תוכלו לראות בדיוק מה אתם קונים, לבדוק את המידה ואם אתם לא בטוחים אפשר לקחת הביתה ולמדוד ולהחליף, אם צריך ולהחזיר תוך 48 שעות.

 

לבחירתכם בחנות: 

 

  • לבנים: בית הנייר, פורנייט, כל גיבורי העל מהסרטים האחרונים ספיידרמן, תור, ספיידרמן שחור ועוד וגיבורי  'סטאר וורס', גיבורי העל ספיידרמן ובאטמן והנוקמים ועוד.
  • לבנות: בנות הפסטיגל,  מיני  מאוס החוגגת יום הולדת 90, הנסיכות סופיה, פרוזן, בל, מולן ומואנה ותחפושת חד קרן המתאימה גם לבנים וגם לבנות, אבל הכוכבת היא 'וונדר וומן' שלנו גל גדות - שתאפשר לבנות פעם בשנה להרגיש מה זה להיות 'וונדר וומן'.
  • לתינוקות: בעלי חיים, ליצנים, נסיכים/ות, מלכים/ות וגיבורי על. התחפושות לתינוקות קלות ללבישה ולהסרה (באמצעות תיקתקים למשל). 
  • למבוגרים: נסיכים/ות, גיבורי על ועוד, ויש תחפושת זוגית כמו מלח ופלפל, קטשופ וחרדל ועוד.  

 

 

ולא רק פורים


סיבוב  בחנות לחיפוש תחפושות הוא גם הזדמנות לבדוק מה עוד חדש על המדפים, ויש הרבה מה לראות – החל  צעצועים, משחקים ופאזלים, דרך מוצרי יצירה  ומכשירי כתיבה וגם כל מה שצריך לבית הספר ולמשרד ולימי הולדת. 

עדיין אינכם חברים של כפר השעשועים? כדאי להירשם, ליהנות ממבצעים מיוחדים לחברים, להתעדכן בפייסבוק  מה חדש, ולשאול כל מה שתרצו לדעת. 

כפר השעשועים, כתובת: מרכז 'ביג', פתוח: ימים א-ה 09:00-21:30, שישי- 09:00-15:00 ומוצ"ש 18:30-22:30, טלפון: 08-6315468, חניה יש בשפע. פייסבוק: 'כפר השעשועים אילת – אפשר לקנות יותר'.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש