גילה עדה וציונה בכרך פרשו לגמלאות

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 8/3/2019 14:09 ● מה נשמע 590
גילה עדה, אחות אחראית מחלקת נשים ויולדות, וציונה בכרך, אחות חדר ניתוח, שתי עובדות המזוהות מאוד עם בית החולים 'יוספטל' בעיר פורשות לגמלאות
 גילה עדה וציונה בכרך פרשו לגמלאות

גילה עדה החלה לעבוד בבית החולים 'יוספטל' בשנת 78 ומזה כשלושה עשורים מכהנת כאחות אחראית מחלקת נשים ויולדות. במהלך השנים הפכה גילה לדמות המזוהה ביותר עם המחלקה השמחה ביותר של בית החולים, גילה בעלת תואר ראשון, השתלמה במהלך שנות עבודתה בתחומים רפואיים מגוונים. את גילה קשה לפספס, אחות וותיקה, מקצועית ואמפטית, מאירת פנים ובעלת רוח צעירה, ושמחת חיים שהדביקה את צוות המחלקה והמטופלים בה. יולדות זוכרות לה את היחס החם ואת התחושה בעת שהותם בבית החולים כי יש על מי לסמוך. גילה יוצאת לדרך חדשה ומאתגרת לא פחות, כפעילה חברתית המתנדבת שנים רבות בנושא בעלי חיים וב'עלם'- מרכז לנערות במצוקה.
ציונה בכרך: אמא לשלושה ילדים וסבתא ל-8 נכדים גרה באילת 32 שנים ולאורך כל התקופה עבדה בבית החולים 'יוספטל' תחילה עבדה כאחות במחלקה הכירורגית, לאחר מכן עברה קורס על בסיסי חדר ניתוח, ובמהלך 15 השנים האחרונות שימשה כאחות בחדר ניתוח. בשנים האחרונות עברו תחת ידה מאות מטופלים שנדרשו לעבור הליך ניתוחי. ציונה מספרת כי הדבר המרגש הוא להרגיע מטופלים חרדים היוצאים מחדר הניתוח ועל פניהם ניכרת ההקלה, ובכלל לראותם יום אחרי הניתוח מסתובבים במחלקה מרוצים כשמצבם משופר. ציונה מספרת כי רק לאחרונה פגשה בתור לסופר מטופלת שציינה בפניה כי היא זוכרת את פניה מלאות החמלה לאחר הניתוח תוך שהיא מכסה ומרגיעה אותה. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש