ד''ר לאורה חזן עוצרת בשבילך את הזמן

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 13/3/2019 12:53 ● ערב ערב 2906
מדי חודש מגיעה לאילת הד"ר לאורה חזן כדי להעניק לאילתים את מיטב הטיפולים המתקדמים בעולם האסתטיקה הרפואית ועוזרת לכם לפתור בעיות אסתטיות קוסמטיות המפריעות לכם
ד''ר לאורה חזן עוצרת בשבילך את הזמן

ד"ר חזן עוסקת באסתטיקה רפואית  מזה שמונה שנים והיא בעלת ניסיון רב בתחום, בעלת מרפאה פרטית בכרמיאל,  עוסקת באסתטיקה רפואית ב'בית הרופאים' טבריה ובמרפאה של ד"ר דליה אורבך באילת. ד"ר חזן היא בוגרת לימודי רפואת שיניים באוניברסיטת בואנוס איירס, ארגנטינה. בעלת תואר שלישי, בוגרת בית ספר הגבוה לרפואה אסתטית בתל אביב וחיפה, משתתפת תדיר בהשתלמויות ומתעדכנת בשיטות הטיפול והטכנולוגיות החדישות ברפואה אסתטית. ד"ר לאורה חזן נוהגת להשתתף בכנסים בינלאומיים כדי להיות מעודכנת בכל החידושים בתחום הרפואה האסתטית. כך לדוגמא בשנה שעברה וגם השנה השתתפה בכנס בינלאומי על אסתטיקה רפואית בפריז שבצרפת.

 

 

להלן חלק מהטיפולים האסתטיים שדר' חזן מתמחה בהם:


הרמת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטים כירורגיים בשיטת אפטוס: השיטה בה משתמשת דר לאורה חזן  למתיחת פנים בעזרת חוטים כירורגיים היא שיטת אפטוס . דר לאורה חזן עברה הדרכה בינלאומית בשיטת אפטוס והיא נושאת תעודה מוכרת בעולם לביצוע טיפולים בחוטי אפטוס .  שיטת אפטוס  היא שיטה מהפכנית למתיחת עור פנים באמצעות חוטים נספגים שתוצאתה היא עור מתוח ופנים רעננים.  החוטים הנספגים של חברת אפטוס הם החוטים הותיקים  ביותר בעולם האסתטיקה הרפואית  ולטיפול בהם אלפי מטופלות מרוצות ברחבי העולם.   הטיפול הוא לא פולשני, אמבולטורי ואפשר לבצע אותו במרפאה בהרדמה מקומית, אפשר לחזור לשגרה למחרת היום ואין צורך בחופשת מחלה. 

 

הזרקת פלזמה עשירה בטסיות:


הטיפול מעניק זוהר ומאחד את גוון העור ובנוסף מחייה את העור ומספק לו גמישות. הטיפול בפלזמה עשירה בטסיות (PRP) מתחיל מלקיחת דגימת דם, לאחר מכן הדם עובר טיפול חדשני שבאמצעותו ניתן להפיק את הכמות המירבית של הטסיות, ואז מזריקים מחדש את הדם המועשר בטסיות לעור באמצעות מיקרו-זריקות.  הפלזמה עשירה בטסיות, שהוא חומר הנגזר מהדם והממריץ את הייצור של קולגן, אלסטין ורקמת העור, מה שגורם לעור חלק, זוהר ואיכותי עם מרקם טוב יותר, מתוח יותר ומופחת קמטים. בנוסף ליצירת הקולגן שמסייע לשיפור המרקם והטונוס של העור, הטיפול משמש  למיתון כתמים תוצאה של אקנה, מרכך צלקות ומוחק קמטים עדינים, כך שגם בעלי עור בוגר וגם בעלי עור צעיר יכולים ליהנות מהטיפול שאינו כרוך בסכנת אלרגיות או  תגובות לאי-תאימות..

 

 

פיסול אף ללא ניתוח 


פיסול אף ללא ניתוח מיועד לעיצוב האף ללא צורך בהתערבות כירורגית, חוסך את ההתערבות הכירורגית הכואבת המיועדת להשיג אף יפה ולתיקון פגמים קטנים. הרבה אנשים לא מודעים לכך שאם ברצונם לשנות רק פרטים קטנים בצורה או במבנה של אפם, יש אפשרות לעצב את האף ללא ניתוח ובכל זאת מקבלים את התוצאות הרצויות: אף יותר סימטרי, קצה אף יותר אסתטי ומתאים לתווי הפנים, הרמה של קצה האף,  שיפור הנראות של גשר האף וקבלת צדודיות יותר ישרות.

  • מילוי פנים ומילוי קמטים:  למילוי קמטים ומילוי פנים עובדת ד"ר לאורה לרוב עם חומצה היאלרונית, שהיא מרכיב המצוי ברקמות החיבור של הגוף ויש לה תפקיד חשוב בייצוב סיבי קולגן וסיבים אלסטיים, תוצאות הטיפול ניכרות באופן משמעותי מיידית, והשיפור במראה הקמטים נמשך כחצי שנה עד שנה, תלוי בגיל המטופל, עומק הקמטים וסוג החומר. 
  • שיטת 8 הנקודות או מתיחת העור (ליפטינג) של 8 נקודות:  הטכניקה שמתאר ד"ר מאוריסיו דה מאיו, מנתח פלסטי ברזילאי - מבוססת על זריקת חומצה היאלורונית בנקודות בפנים המאפשרות תיקון של ריפיון וסימני הזדקנות אחרים. ההבדל בין טיפול זה והמילוי המסורתי הוא שמטפלים ביותר יעילות באזור בו נוצרה בעיית הריפיון. התוצאה היא פנים צעירות ומוצקות יותר.
  • עיבוי ומילוי שפתיים - פעולה לא ניתוחית שמטרתה להקנות לשפתיים מראה מלא וחושני יותר. הגדלת שפתיים מיועדת לנשים צעירות עם שפתיים דקות ולנשים בוגרות יותר עם דלדול של הרקמה השומנית התת עורית בשפה. החומר המומלץ למילוי שפתיים הוא חומצה היאלורונית - חומר בטוח מאוד. התוצאה הניכרת מיידית נראית טבעית והשיפור במראה נמשך כמה חודשים.

בחודש מרץ מגיעה ד"ר חזן לאילת בימי ראשון ושני ה-17 וה- 18 לחודש ומזמינה את תושבי אילת ליהנות ממגוון טיפולי אסתטיקה מקצועיים המתבצעים במרפאה של ד"ר דליה אורבך ברח' לוס אנג'לס 1199. 

מהרו להזמין תור בטלפון04-9889090, 050-6574068   או במייל: drlaurahazan@gmail.com 
שכן מספר המקומות מוגבל
לפרטים ולמידע נוסף על דר לאורה חזן:
www.drlaurahazan.com
instagram.com/dr.laurahazan
facebook/drlaurahazan 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש