בניה קלה מול בניה רגילה מה ההבדלים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/3/2019 18:13 ● ערב ערב 2906
שיטות הבנייה השתנו במשך השנים יחד עם העולם שלנו שהתפתח, שיטות הבנייה הפכו לחדישות יותר ומהירות יותר, השימוש בבניה בטכנולוגיות חדישות התרחב והתעצם ברמה גבוהה. בעולם הבנייה ישנן שתי שיטות הראשונה הינה השיטה המסורתית – שיטה שבה אבני הבניין נבנות מבטון , מלט ושלד, השיטה השנייה היא השיטה המכונה הבנייה המודולרית או הבנייה הקלה בשמה העממי בנייה זו היא בנייה המורכבת מלוחות פאנלים מבודדים העשויים מחומרים מתכלים כמו אלומיניום למשל. הנבנים על שלד שמוכן מפלדה או מעץ.
בניה קלה מול בניה רגילה מה ההבדלים?

שתי השיטות מקובלות על ענף הבנייה ונמצאות בשימוש, אמנם רוב האנשים עדיין מעדיפים לבנות בבניה הרגילה. אך מה ההבדלים בין בנייה קלה לבנייה רגילה?  

 

בניה קלה היא בנייה מהירה

 

אחד מהיתרונות של הבנייה הקלה היא שהיא בנייה מהירה, בעוד שבשיטת הבנייה הרגילה המסתמכת על בנייה על ידי בטון ומלט. עבודה זו אורכת זמן רב, גם יכולה לארוך מספר שנים ומצריכה פועלים רבים.

ישראלים רבים הרוצים לבצע שיפוצים בביתם כמו הוספת חדר למשל רוצים לחסוך בזמן שלוקח לבנות לחברת הבנייה הרגילה את החדר הרצוי, ומעדיפים לבחור בבניה קלה שהיא יותר מהירה באופן משמעותי . הוספת חדר בבניה קלה יכולה להתבצע בכמה חודשים בלבד. הסיבה לכך נעוצה בהבדל שהבנייה הקלה משמשת בשלד העשוי מפלדה או מעץ ומלוחות העשויים מאלומיניום, ולכן בנייה זו מהירה יותר מהבנייה הרגילה.

 

בנייה קלה  בנייה שקטה

 

הבנייה הקלה הינה משמעותית שקטה יותר. אם אתם חפצים לבצע שיפוץ בביתכם או אפילו לבנות בית חדש בשיטת הבנייה הקלה, ואינכם רוצים לשמוע רעש של כלי מתכת כבדים הפועלים שמסתובבים הלוך ושוב . לשקי מלט וחול הפזורים על הרצפה ומפריעים למעבר תקין . תבחרו בבניה הקלה. הבנייה הקלה אינה רועשת לא צריך כלים כבדים כדי לבנות בבניה הקלה, בנוסף לכך הבנייה הקלה אינה דורשת פועלים רבים ואינה מותירה לכלוך, ניתן לומר כי הבנייה הקלה מותירה מעט אבק בלבד ונחשבת כשקטה.

 

בנייה קלה  בנייה ירוקה

 

לאנשים הרוצים לשמור על הסביבה ואינם חפצים לזהם את העולם עוד יותר. כדאי להם להשתמש בבניה קלה. בבניה קלה אין לכלוך מיותר, בנוסף לכך חומרי הבנייה שבשימוש הבנייה הקלה הם חומרים הניתנים למחזור כמו אלומיניום פלדה ועוד.

 

הבניה הקלה גמישה יותר

 

לאדם החפץ לחלק את ביתו במעט או להגדיל את ביתו, ואינו רוצה להשתמש בשיטת הבנייה הרגילה שהיא מסובכת יותר ואינה ניתנת לשינוי . לבצע שינוי בתכנון הבית או החדר בלי השפעת על אופן הבנייה אפשרי בבנייה הקלה.

 

הבניה הקלה-צמצום עלויות

 

הבנייה הקלה מצמצת את עלויות הבנייה באופן משמעותי הן בגלל חומרי הגלם והן  בצורך שלה בצמצום עובדים .

 

לפרטים פנו לאיזיקון https://www.easy-construction.co.il


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש