החורף כבר כאן - הכירו את איטום בקליק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/3/2019 18:19 ● ערב ערב 2906
איטום מקצועי של הבית חיוני על מנת למנוע חדירת מים אל תוך המבנה. כאשר האיטום אינו מלא מים חודרים אל תוך הבית וגם אל תוך הקירות. אלו שכבר התמודדו בעבר עם נזקי מים יודעים כמה מהר מעט מים שחודרים אל תוך המבנה יכולים לגרום לנזק יקר ובלתי הפיך. על מנת לחסוך לעצמכם את כאב הראש הזה והוצאה כספית לא צפויה - הקדימו להזמין מומחה איטום גגות כבר במהלך הקיץ והכינו את ביתכם לקראת הגשמים של הסתיו והחורף.
החורף כבר כאן - הכירו את איטום בקליק

 

הסוד לאיטום גגות בזול

 

פורטל איטום בקליק הוא המקום בו תמצאו את כל פתרונות האיטום לכל סוגי הגגות. הפורטל מרכז מידע מקצועי אודות כל שיטות האיטום יחד עם אפשרות להזמין אנשי מקצועי עם מומחיות בתחום ולבצע השוואת מחירים לאיטום גגות בתים ובניינים. השירות אותו מספק צוות האתר הוא הסוד לעבודת איטום מקצועית במחיר שווה לכל כיס. כל שעליכם לעשות על מנת ליהנות מהמחירים הכי טובים הוא לייצור קשר עם צוות האתר. הצוות אוסף מידע אודות עבודת האיטום הדרושה לכם ויודע בהתאם לשלוח אליכם קבלני איטום רלוונטיים. כל פנייה אל האתר תסתיים בקבלת כ-3 הצעות מחיר.

 

למה כדאי לקבל יותר מהצעה אחת?

 

השוואת מחירים לאיטום גגות מציבה אתכם בעמדה בה אתם מחליטים באיזה ספק לבחור ומצליחים להתמקח ולהוריד את המחיר כמה שיותר. קבלני האיטום שמקבלים את הפנייה שלכם דרך פורטל איטום בקליק יודעים שאתם עתידים לקבל הצעות נוספות. הם קובעים לרוב מראש מחיר זול מהמחיר הרגיל שלהם על מנת לסגור עסקה מהירה ולקבל את העבודה. אם חשוב לכם לקבל את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם – פנייה אל הקבלנים של איטום בקליק היא הדרך.

 

באיזו שיטת איטום כדאי לבחור?

 

קיימים היום כמה חומרי איטום כאשר כל חומר מביא עמו יתרונות וחסרונות. את שיטת האיטום וחומרי הגלם תבחרו נכון כאשר תתאימו בינם לבין סוג הגג. כך למשל, ישנן שיטות איטום שמתאימות לגגות רעפים ושיטות שמתאימות יותר לגגות שטוחים. צוות השירות של איטום בקליק זמין על מנת לשלוח אליכם הצעות מחיר של חברות מובילות ומומלצות בתחום האיטום. הקבלנים כולם בעלי ידע עשיר בתחום כך שתוכלו להתייעץ עמם, לשאול שאלות ולבחור בעזרתם את שיטת האיטום הטובה ביותר.

 

מתי כדאי לבצע את איטום הגג?

 

איטום יסודי של גגות מתבצע במעמד הבנייה של הבית. עם השנים שכבת האיטום נשחקת ומים מתחילים לחדור אל המבנה. זהו השלב בו עליכם לבצע בהקדם איטום מחודש של המבנה בשיטה זהה או בשיטה חדשה יותר. כך למשל, אפשר יהיה לחדש את זיפות הגג או להשתמש בשיטת האיטום ביריעות ביטומניות. הקבלנים של איטום בקליק מבצעים עבודות איטום ביריעות ביטומניות, זיפות לגגות קטנים ושטוחים ואטימה באמצעות בטקל.

מוזמנים לבקר בפורטל איטום בקליק – https://www.click-sealing.co.il    


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש