אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 10/4/2019 19:19 ● ערב ערב 2910
טיפ לילידי מזל השבוע - ילידי השבוע מודאגים שלא לצורך בגלל העובדה שאתם מרגישים צורך בהתכנסות פנימית שאינה אופיינית להתנהגות שלכם בדרך כלל.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

כוכב העשייה שהוא גם הכוכב שלכם והמוכר בשמו מארס נמצא כרגע בבית הסביבה הקרובה שלכם וישהה שם במשך החודש הקרוב, ולכן תרגישו שהעשייה שלכם ממוקדת יותר באזור המגורים וסביבת החיים הטבעית שלכם ויש לכם צורך לשנות וליצור לעצמכם תנאי סביבה חדשים. כוכב זה מתווסף אל כוכב התקשורת מרקורי שנמצא בבית תת המודע שלכם ומשם תשאבו את הרעיונות לשינוי.

 

שור

 

הכוכב ונוס שהוא גם שליט המזל שלכם נמצא בבית החברים והמעמד החברתי ומביא לכם אנרגיה וצורך בהתחלות חדשות תוך כדי שאתם משתמשים בקסם החברתי שלכם. מארס כוכב העשייה נמצא אצלכם בבית הכספים וייתן לכם את הכוח הפיזי הנדרש לביצוע משימות כלכליות לטווח הרחוק והקרוב. בשלב זה השתדלו להתמקד בפן החברתי, לשיפור מערכות היחסים שלכם.  

 

תאומים

 

כוכב העשייה מארס יימצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב ולכן תהייה זו תקופה טובה עבורכם לחדש מערכות יחסים שכבר מזמן חשבתם עליהן, אך איכשהו עד היום הדברים התמסמסו עבורכם מחוסר תשומת לב או מחוסר יכולת לממש את התוכניות שלכם. התחום המשמעותי לעשייה החודש יהיה על רקע מקצועי וחברתי כיוון ששילוב שני נושאים אלה עשוי להביא אתכם למטרות ולהצלחות חדשות.

 

סרטן

 

בית הקריירה שלכם עובר מהפכים משמעותיים בגלל העובדה שאתם מרגישים שבמידה מסוימת מיציתם את דרככם בדרך הנוכחית ויש בכם רצון להתחלות חדשות. ייתכן ואנשים שכלל לא ציפיתם מהם על רקע מקצועי, יעזרו לכם לרכוש קשרים חדשים שדרכם תוכלו בהמשך להגיע למימוש תוכניותיכם. למרות שאתם חסרי סבלנות, השתדלו להמשיך ולחכות באורך רוח.

 

אריה

 

הכוכב מארס נמצא עכשיו בבית המעמד החברתי שלכם ויימצא שם במהלך כל החודש הקרוב, עובדה זו מלמדת על התנהלות אינטנסיבית בנושא וגם על כך שייתכן ובשילוב עם הכוכב אוראנוס שעכשיו מחולל אצלכם שינויים משמעותיים תהיו נוחים לכעוס מהר מדי וייתכן שהצד שכנגד לא בהכרח יבין על מה יצא זעמכם. זה הזמן להבין שלכל דבר יש את קצב ההתנהלות המתאים לו.

 

בתולה

 

השבוע ובמהלך כל החודש הקרוב יהיו כוכבים רבים בבית השותפויות שלכם, ומצב זה יגרום לדברים להיות מוקצנים עד כדי כך שלעיתים קרובות ייתכן ותהיו מועדים לחוסר איזון ואיבוד שליטה. זה בדיוק הזמן הנכון להקשיב לתובנות הפנימיות העמוקות ביותר שלכם גם אם הן לא מתאימות לכם לחיי היום יום. אתם נמצאים בדיוק במקום להפנים תובנות ובכך להביא לעצמכם שקט נפשי.

 

מאזניים

 

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן חשבונות הנפש שלכם גדולים מתמיד. זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לבחון את ההתנהלות האישית שלכם למול האחרים ובעיקר מול הקרובים לכם במעגל הראשון ולבדוק האם אתם מתנהלים כמו שאתם באמת רוצים והאם אתם מתוגמלים על מעשיכם בהתאם למה שמרגיש לכם כנכון.

 

עקרב

 

אתם נמצאים בתקופה שבה קשה לכם מאוד להגיע לתוצאות אותן אתם רוצים להשיג. נדמה לכם שמכל עבר יש לכם קשיים ועל כל דבר אתם צריכים להתאמץ הרבה יותר מבעבר. זה בדיוק הזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש שלכם ולהחליט כיצד ואיך אתם מעוניינים להמשיך ובעיקר בהתנהלות המקצועית שלכם, כיוון שנראה שכרגע שם זה מוקד הבעיה.

 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה כיוון שאתם נדרשים לקחת אחריות והחלטות לגבי נושאים שונים שבהם עליכם לשבור דפוסי חשיבה והתנהגות כדי להתנהל בהתאם לאני החדש שלכם. פעלתם עד היום על פי הטייס האוטומטי שלכם, ואילו עכשיו כבר מאוחר לעיתים לשינויים משמעותיים ובכל זאת, זה הזמן לנסות לסדר לעצמכם סדרי עדיפויות לגבי יעדים שאתם מתכוונים לממש.

 

גדי

 

זוהי תקופה אינטנסיבית עבורכם כיוון שדברים רבים בחייכם עומדים בפני שינוי ולא בהכרח רציתם שינוי זה. נראה שאתם מצויים תחת השפעה של פחדים שבפעמים אחרות לא נתתם להם לנהל אתכם, אך עכשיו אתם בהחלט מנוהלים על ידם, ועובדה זו מעכבת את קצב ההתפתחות שלכם. השינויים שאתם נדרשים לעשות מבית לא עוזרים לכם לשקט הנפשי הדרוש עכשיו לתהליך לקיחת ההחלטות.

 

דלי

 

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר בהירות נמצא אצלכם בבית הכספים שהוא משמעותי במיוחד ונראה שמופעלים עליכם לחצים בנושאים אלה, ובעיקר אתם מרגישים שתחומים רבים מגיעים אליכם בלחץ ודורשים מכם לקיחת אחריות שעדיין אינכם בשלים בשלב הזה לקחתה. ייתכנו שינויים אצלכם בהיבט הכלכלי שידרשו התייחסות אחרת לצורת החיים שלכם.

 

דגים

 

הכוכב מארס שמביא לעיתים עימותים בזווית שבה כרגע הוא נמצא, שוהה כרגע  בבית המשפחה שלכם ומביא איתו שינויים במערכות יחסים. ייתכן ואתם משקיעים הרבה מאוד במשפחה הקרובה, ועדיין לא מרגישים שאתם יכולים להגיד לעצמכם שהנה אתם יכולים ליהנות מהשקט המיוחל כיוון שאנשים קרובים לכם עדיין נתמכים על ידיכם ומצפים שתפתרו להם את הבעיות האישיות.   

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק
  • מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על מנת לקבל תמונה מפורטת

         


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש