אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 19/4/2019 07:03 ● מה נשמע 596
טיפ לילידי השבוע - השבוע נפתח בכך שאתם צמודים אל כוכב הההפתעות והשינויים אוראנוס, עובדה שגורמת לכם לרצות לדבר ולהביע את עצמכם בחופשיות כמה שיותר.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הכספים ויימצא שם גם במשך כל החודש הקרוב. זוהי בדיוק התקופה שתהיו מאוד עסוקים בכל הקשור למצב הכספי שלכם ותרגישו שהנה אתם חייבים לעשות שינוי כלשהו כיוון שייתכן והמצב הכלכלי שלכם דורש שתעשו קיצוצים וצמצומים שנמנעתם מהם עד כה. השתדלו לא להכנס למריבות עם האנשים שקשורים אליכם מבחינה כספית.

 

שור

 

השמש בשמיים בלוויית כוכב אוראנוס נמצאים שניהם במזל שלכם וגורמים לכם לימים של תנועה פיזית. הכוכב אוראנוס מביא יחד איתו את הצורך בחופש, וזהו גורם מדרבן מצויין עבורכם בגלל העובדה שקצב העשייה שלכם איטי בדרך כלל. גם השמש בשמיים ותקופת יום ההולדת יגרמו לכך שתרצו שגם אחרים יכירו בעשייתכם, ולכן יהיה חשוב לכם להבהיר לכולם את עמדתכם בכל התחומים החשובים לכם.

 

תאומים

 

הכוכב מארס נכנס למזל שלכם, ועבורכם זוהי תקופה מצוינת לפנק ולהתפנק בכל תחומי העשייה החשובים לכם. זה הזמן להרשות לעצמכם לקנות אביזרים שכבר מזמן חשבתם שאתם צריכים אותם עבורכם ולא הרשיתם לעצמכם. ייתכן ולא תוכלו לחשוף את רגשותיכם לעיני כל, והשתיקה לפעמים תהיה יפה לכם, אך אין ספק שאם תשלבו הקשבה גם לאני הפנימי - תצאו נשכרים.

 

סרטן

 

השמש בשמיים נכנסה אצלכם למקום המקושר עם המעמד שלכם בחברה ועם הצורך שלכם להביע את עצמכם בדרך כזו שתבליט את עצמכם ואת יכולותיכם. מאחר ולא תמיד תצליחו לעשות זאת, הרי שנראה שתצטרכו להשלים עם העובדה שרק לעיתים אתם הקובעים וגם מעליכם יש ממונים. עובדה זו מאוד מקוממת אתכם וגורמת לכם לחשוב שאולי אתם צריכים לשנות מקום.

 

אריה

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם במקום המקושר עם הקריירה האישית שלכם, ולכן יש לכם דחף לעבוד חזק מאוד על מנת לממש את עצמכם בדרך שכבר מזמן רציתם לעשות ובעיקר להרשים את האחרים ביכולותיכם. מאחר ולא תמיד אתם יכולים לקבל את מירב שיתוף הפעולה, הרי נראה שסף הסבלנות שלכם קצר במיוחד הפעם, כך שעליכם ללמוד לשלוט בכעסים ולא להרשות לעצמכם התפרצויות.

 

בתולה

 

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא בבית הקריירה שלכם, ולכן נראה שהשבוע אתם מתחילים תקופה יותר טובה בכל הקשור לשיווק עצמכם בתחומים שחשוב לכם להישמע. זה גם הזמן לנסות ולחזור לקשרים ישנים על מנת לקבל מהם חיזוקים במידה ואתם בטוחים שאתם צודקים לגבי דרך התנהגותכם בנושאים מסויימים שבהם הייתם חייבים הסברים לאלה שפגעתם בהם, אך התחמקתם מלעשות זאת.

 

מאזניים

 

העובדה שאתם נמצאים בחצי השנה שלאחר יום ההולדת מחדדת אצלכם תחומים בהם מאוד חשוב לכם לבטא את עצמכם, ועכשיו אתם מרגישים שהגעתם לנקודת המפנה שהיא סוג של אל חזור, ובמידה ועכשיו לא תממשו תוכניותיכם כפי שכבר מזמן רציתם, הרי שייתכן ואתם מאבדים אפשרות שאולי לא תחזור. נסו לגייס תמיכה מאחרים וגם לעורר אמפציה, על מנת שעוד אנשים ייקחו חלק באחריות.

 

עקרב

 

העובדה שהכוכב סטורן נמצא בבית הסביבה הקרובה שלכם אינה מקלה עליכם כלל וכלל את החיים, אתם נמצאים בנקודת זמן שבה מאוד חשוב שתבינו שלמעשה הקושי שאתם חשים בו נובע מההכרח לעשות שינוי לכיוון מה שמתאים לכם יותר. עד היום זרמתם עם מה שקיים ולא באמת מימשתם את עצמכם, והנה החיים דוחקים בכם להחליט מהם סדרי העדיפויות שלכם על מנת שבאמת תוכלו להצליח.

 

קשת

 

אתם נמצאים בתקופה שבה לקחתם על עצמכם אחריות רבה שאולי בתחילה הבהילה אתכם במקצת, אך עכשיו אתם נושאים אותה על גבכם בהנאה מכיוון שהעשייה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם. התכונות שעכשיו בולטות אצלכם יותר הן אלה שהיו חסרות לכם עד עתה כדי להשלים את חוסר הבטחון שהייתם שרויים בו ולאט לאט הפעם הדברים יסתדרו לכם על הצד הטוב ביותר.

 

גדי

 

הכוכב סטורן שמביא איתו עשייה מתוך קושי בגלל המודעות שאינה מניחה לכם להישאר במקום שאתם נמצאים, נמצא הפעם צמוד לכוכב השינויים פלוטו במזל שלכם ולכן, מצד אחד אתם מנסים להתעמת עם השדים הפנימיים שלכם, ומצד שני, לעיתים קרובות מדי, אתם בטוחים שעשיתם כל מה שהיה הכרחי עבורכם על מנת להצליח, אך הנה כל פעם צף לו תחום נושא חדש שבו אתם חייבים לטפל.

 

דלי

 

המקום בו אתם חיים מאוד מעסיק אתכם ואינכם בטוחים כיצד אתם יכולים לשפר את הסביבה הטבעית שלכם כיוון שאתם מאוד שקועים בתוך עצמכם. על מנת לראות את התמונה בשלמותה, חשוב שתצאו קצת אל מחוץ לנסיבות על מנת שתראו את כל המכלול. זה גם הזמן לשפץ את כל הטעון שיפוץ ולהרשות לעצמכם לעשות זאת, על מנת שתרגישו שהנה עשיתם משהו חדש וייחודי שירענן אתכם.

 

דגים

 

אתם עסוקים מאוד עם כל המעגל המשפחתי הקרוב ביותר אליכם ונהנים לעזור לכולם על מנת למלא את עצמכם ואת היכולות שלכם. מבחינה כספית אינכם מתוגמלים כמו שבאמת מגיע לכם ונראה שאתם אפילו מוותרים על כך ולא תמיד מתעכבים על מנת להיות מסופקים גם רגשית. כיוון שכך, פעמים רבות אתם חשים בתסכול של חוסר וודאות ונשארים בתקווה ובציפיה שהדברים ישתנו, אך בינתיים אינכם עושים כלום.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש