עם האדמה - האיכות בולטת בנוף

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 22/5/2019 08:14 ● מה נשמע 601
את חברת 'עם האדמה' הקים יוגב אבוטבול כחברה לגינון, ועד היום החברה הקימה ומקימה גינות למאות לקוחות מרוצים - פרטיים ומוסדיים, מתחזקת ומטפלת בהם וגם מספקת להם מוצרים לעיצוב ולשדרוג כל פינה בבית בחצר או בעסק ● הלקוחות המרוצים חוזרים בכל פעם ל'עם האדמה' כשהם רוצים לשדרג את הגינה, את המרפסת, הבית או העסק, משום ש'עם האדמה הוא המקום שבו אפשר למצוא גננים מומחים ומנוסים, מעצבים, וגם מוצרים מיוחדים ואיכותיים במחירים מפתיעים ומפתים שישדרגו כל פינה בחצר, במרפסת, או בעסק שלכם
עם האדמה - האיכות בולטת בנוף

בחנות המרווחת והמעוצבת להפליא של 'עם האדמה' שבאזור התעשייה בעיר, מוצגת תערוכה מתמדת של המוצרים אותם מציעה החנות ללקוחותיה. ביניהם צמחיה מלאכותית שנראית אמיתית לגמרי ותשנה לכם את הלוק בבית או בעסק, כלים צבעוניים מדהימים, רהיטים, כדים, פופים ועוד אין ספור פריטים ייחודיים שתוכלו למצוא רק אצלם. במקום מתקיימת מכירה לקהל הרחב בכל ימות השנה ואתם תמיד מוזמנים. עשו סיבוב בחנות, בחנו את עשרות ואולי מאות הפריטים המוצגים בה, שבו על הכורסאות, בחנו את הרהיטים ותבחרו  את מה שמתאים לכם. לרשותכם עומד צוות מיומן ומקצועי של יועצי ריהוט גן שיעזרו לכם בבחירת הריהוט בהתאם לצרכיכם ודרישותיכם וישמש אתכם בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן.

 

בואו להשתדרג


להגשים חלום עיצובי


החברה מקימה פרויקטים ייחודיים בעיצוב גינות בסגנון מיוחד על פי בקשת הלקוח וצרכיו, מספקת שירותי גינון, ובנוסף מתמחה בעיצוב פנים וחוץ באמצעות צמחיה מלאכותית, ריהוט גן  צבעוני, עליז, אלגנטי והכי חשוב - איכותי ונוח, העשוי מחומרים העמידים בפני תנאי מזג האוויר באילת. את הצבעים והעיצוב מתאימים ב'עם האדמה' ללקוחות על פי טעמם האישי. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם אדריכלים באילת, במרכז ובצפון הארץ ושמה יצא לתהילה בכל הנוגע לעיצובים מיוחדים ומושלמים. בין הלקוחות איתם עובדת 'עם האדמה' שנים רבות: רשת מלונות פתאל, אורכידאה ועוד.
בחנות הגדולה והיפהפייה של 'עם האדמה' לא משעמם אף רגע - הכל  צבעוני, מיוחד ושונה ממה שתראו במקומות אחרים-תענוג לעין ולנפש. כאן עוזרים לכם להגשים חלומות עיצוביים מרהיבים שלא פשוט להגיע להגשמתם ללא הניסיון הרב שצברו בחברת 'עם האדמה' במשך שנות פעילות רבות.
חברת 'עם האדמה' היא עסק משפחתי שהוקם בשנת 1998 על ידי יוגב אבוטבול, כחברה שהתמחתה בגינון ובמשך הזמן נוספה לה גם מחלקה לצמחיה מלאכותית. בשנת 2015 נוסף גם ריהוט הגן. עיקר לקוחותיה בתחילת הדרך היו לקוחות פרטיים ומוסדיים מאילת. כיום נמנים על לקוחות של 'עם האדמה' גם לקוחות מכל רחבי הארץ. כיום מייבא יוגב מחו"ל את מרבית הריהוט שהוא מציע. המגוון גדול, איכותי ומיוחד, וכולל ריהוט גינה, ריהוט מרפסת וריהוט לבתי קפה, מסעדות ובתי מלון והכל במחירים אטרקטיביים וברמת שירות ללא תחרות. 

 

מאות לקוחות מרוצים לא טועים

 

 מה בחנות?

 

  • כדים איכותיים, כולל כדים מוארים.
  •  צמחיה מלאכותית שניתן לעצב אותה על פי בקשת הלקוח ועל פי טעמו.
  • ריהוט גן הכולל: נדנדות, ערסלים, פינות ישיבה, פינות אוכל, ספסלים ושמשיות.
  •  מזרקות מעוצבות בגדלים שונים (אלמנט מים).
  • מגוון גדול של אביזרים לדקורציה.
  • דשא סינטטי לפי הזמנה ועוד.

 
כתובת: החרש 10 (בשורה של אשרם)
טלפון: 08-6372661
פתוח: ימים א'-ה' 08:30-20:00,  
ימי שישי וערבי חג 08:30-14:00


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש