הישגים באליפות הפועל

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: או-מד מדיקל ● 22/5/2019 17:43 ● מה נשמע 601
מעל 1100 שחיינים המשתייכים למרכז הפועל השתתפו בשבוע שעבר באליפות הפועל בשחייה שהתקיימה בבריכה הארוכה (50 מ') במכון וינגייט ● בסיומם של שני ימי שחייה, חזרו שתי הקבוצות האילתיות עם הישגים יפים ומדליות
הישגים באליפות הפועל
ראשונה מורגן קולי שמאלית ● נבחרת הפועל גימים

הישגים יפים לשתי קבוצות השחייה של מרכז הפועל הפועלות באילת באליפות הפועל שהתקיימה בימים שישי - שבת בסוף השבוע שעבר. קבוצת 'ג'ימים' בניצוחה של המאמנת מעיין בוכריס ממשיכה להצמיח את שחייניה להישגים. בסך הכל ייצגו את 'ג'ימים' בתחרות 14 שחיינים מהם 8 השתתפו בקטגוריית הבוגרים ו-6 בקטגוריית הצעירים.
תמר שוורץ בת ה-16 שלטה בשלושת המשחים שלה וקטפה 2 מדליות זהב במרחקים 50 מ' גב ו-200 מ' גב וסיימה שנייה במקצה 200 מ' חתירה.
ליאל מידני בת ה-15 הצליחה גם היא לקטוף מדליות בכל המקצים בהם השתתפה: מקום שני ב-50 מ' פרפר ובמקצה 50 מ' חתירה ומקום רביעי ב-50 מ' פרפר.
גיא ביטון סיים שלישי ב-50 מ' חתירה ורביעי ב- 50 מ' פרפר.
לצעירים התחרות  הייתה קצת פחות מוצלחת עם 2 פספוסים של יערה גורן בת ה-13 שסיימה רביעית ב- 50 מ' גב. נור עואד בת ה-11 סיימה גם היא קרובה למדלייה ונאלצה להסתפק במקום הרביעי ב- 50 מ' פרפר.
בהעדר בריכה מקורה או מחוממת בחורף, שחייני הפועל 'ג'ימים' חזרו לאימונים רק בחודש האחרון. לדברי המאמנת מעיין בוכריס תחרות זו נחשבה עבורם לחלק מבניית הכושר לקראת אליפויות ישראל שיתקיימו בעוד כחודשיים.


ושוב קולי


בקבוצת הפועל אילת בשחייה בניצוחו של המאמן סרגיי גרום הייתה זו שוב השחיינית המוכשרת מורגן קולי שקטפה 2 מדליות זהב ב-2 מקצים בלבד בהם השתתפה. לתחרות יצאו מקבוצה זו שלושה שחיינים: שחר שביט, דניאל ספירטוס ומורגן קולי. שלושתם הציגו יכולת יפה אבל רק מורגן חזרה עם מדליות: מקום 1 במקצה 50 מ' פרפר לגילאי 16(29 שניות)  ומקום ראשון ב-50 מ' חופשי לגילאי 16 (27 שניות).


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש