אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/5/2019 10:58 ● ערב ערב 2917
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות לתאריך 29.5.2019
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טיפ לילידי השבוע

 

בשורות טובות מחכות לכם בתחום הכלכלי בזכות מעבר כוכב העשייה מארס לבית הכספים שלכם. הוא זה אשר יביא לכם את הרצון והיכולת לפעול בצורה מעשית, עבור שיפור מצבכם הכספי.  

 

תאומים

 

הכוכב מרקורי האחראי על המזל שלכם והוא זה אשר מספק לכם את יכולת הביטוי הטובה והעובדה שאתם יכולים לעשות בו זמנית כמה דברים יחד, כרגע נמצא במזל שלכם ויש לו את היכולת למצות עבורכם את מקסימום היכולות. לעומת זאת הכוכב וונוס שמביא איתו מערכות יחסים חמות וטובות נמצא בבית שבו יש לכם הבנה שמומלץ לכם להסתיר את כוונותיכם האמיתיות בנוגע לתחושותיכם האישיות עם חברים קרובים.  

 

סרטן

 

הכוכב מרקורי האחראי על תקשורת נמצא אצלכם במקום המקושר עם תת המודע ולכן נראה שאתם נוטים לשמור על סודיות בנושאים אלה ולא משתפים אנשים קרובים אחרים על  מנת לא להדאיג אותם. נראה שאתם נתונים לפחדים וללחצים שלעיתים קרובות גורמים לכם להרגיש שאתם בעומס נוראי ואף חוששים שלא תוכלו לעמוד בכל הנטל שרובץ עליכם. ובכל זאת, החודש כוכב העשייה במזל שלכם, כך שאל חשש מעשייה ופריצה קדימה.

 

אריה

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד לחוצה מבחינה מקצועית כיוון שאתם יודעים שהגיע הזמן להחלטה אישית לאיזה דרך לפנות, אך איכשהו עדיין אין לכם את הרצון לעשות זאת, ועובדה זו מגיעה בעקבות הידע הפנימי שלכם, שאתם חיים במעגל שאינו נכון לכם גם אם כלפי חוץ הכל נראה כרגיל. המחיר שאתם משלמים היום על הנוחות שרציתם הינו גבוה למדי והגיע הזמן לעשות מה שאתם באמת רוצים.

 

בתולה

 

הכוכב מרקורי שהוא הכוכב המקושר איתכם נמצא במקום המאפיין את בית הקריירה שלכם ולכן השבוע יהיה זה העיסוק העיקרי שלכם מבחינת החשיבה, כיצד אתם רוצים להמשיך ולבנות את עצמכם. ייתכנו ניגודי אינטרסים ואתם תשאלו את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך לפעול בעתיד הקרוב בנושא הזה. אתם חייבים לנהוג במשנה זהירות בכל מה שקשור לתכנון העיסוקים שלכם וכיצד אתם מביאים את הידע שלכם אל אלה שמהם אתם מצפים לשיתוף פעולה.

 

מאזניים

 

הכוכב מארס שאחראי על עשייה נמצא במקום בו אתם לומדים איך להתנהל מבחינה אישית עם אנשים, בכל הקשור לנושאי שיתופי פעולה. זוהי תקופה מצוינת לתכנון חופשה קצרה בחו"ל ולא להרשות לנושאים שונים שמטרידים את מנוחתכם להסב את תשומת לבכם מהמטרה העיקרית והיא להצליח בכל תכניותיכם. עתידכם המקצועי תלוי ביכולת שלכם לתקשר בדרך נעימה ומתחשבת עם סביבת העבודה שלכם.

 

עקרב

 

כוכב השפע יופיטר נמצא אצלכם בנסיגה בבית הכספים, אך למרות ההשפעה השלילית, הוא יכול לעזור לכם לקחת הכל בפרופורציות ולהצליח להגיע למקומות חשובים אליהם אתם שואפים. נכון שאתם מוטרדים מדרך העשייה שלכם, אך זהו בדיוק הזמן לנצל הזדמנויות שונות הנקרות בדרככם ולבדוק אותן שוב ושוב. אל תהססו במידה ותצטרכו לעזוב מקום קיים, עבור משהו חדש. זה בדיוק הזמן הנכון ועדיף מקומות שיעניקו לכם יציבות ובטחון לאורך זמן.

 

קשת

 

הכוכב שלכם יופיטר נמצא במזל שלכם ובנסיגה ולכן זוהי תקופה שבה יש בה הרבה מאוד הוצאות כלכליות בלתי צפויות, ומהלך זה יסתיים רק בחודש ספטמבר זמן בו הכוכב יתיישר. גם הכוכב סטורן שגורם לתחושת אחריות וקושי נמצא בבית הכספים שלכם ולכן נראה שאתם עובדים קשה על מנת להרוויח כסף ומעמיסים על עצמכם אחריות על מנת לעמוד בכל החובות והמשימות שלקחתם על עצמכם. אחריות זו גורמת לכם להרגיש שאתם מותשים מהיום יום.

 

גדי

 

הכוכב סטורן המביא איתו יכולת להבין לעומק את מניעי חייכם, דרך קשיים שונים שהוא יוצר בדרככם, עדיין נמצא בשלב הזה ובשנה הזו במזל שלכם וגורם לכם לקחת אחריות על חייכם ולהבין שכדי להצליח עליכם להיות יותר ענייניים בתוכניות ובכוונות שלכם. רק התנהלות כזו תביא אתכם להצלחה אליה אתם מכוונים את עצמכם. זה גם הזמן להקשיב לצרכי הנשמה העמוקים והכמוסים שלכם ולהגיב אליה בחיוב, על ידי התייחסות מתאימה.

 

דלי

 

הכוכב וונוס שמביא איתו מערכות יחסים טובות ובונות נמצא בבית המשפחה שלכם, ולכן אתם עסוקים יותר מתמיד עם הצורך שלכם ב'יחד' ובחיזוקים מאנשים קרובים שיכולים לעזור לכם בהתמודדות בתחום זה. השתדלו לא להגיע להחלטות בנוגע לצעירים מכם במשפחה בכל התקופה הקרובה, גם אם אתם חייבים להחליט וגם כיוון שאתם נתונים ללחצים מאוד אינטנסיביים ואפילו לסחיטות רגשיות מהקרובים לכם, כך שההחלטות שלכם בשלב זה לא אובייקטיביות. 

 

דגים

 

השמש בשמיים (בלוויית כוכב התקשורת מרקורי) נמצאת השבוע ולמעשה במשך כל החודש הקרוב בבית המשפחה שלכם, כך שנושאים שונים על רקע משפחתי יצופו ויעלו ואתם מתלבטים כיצד לנהוג: האם לשמר את זיכרונות הכעס שלכם ולהתנהל בהתאם או ללמוד לשחרר ולא להיות תקועים במקומות רגשיים קשים מהעבר שלא מאפשרים לכם לצעוד קדימה. מומלץ לכם להקשיב למה שיש לקרובים לכם להגיד לכם ולסגור איתם מעגלים.

 

טלה

 

בשבוע הקרוב, ימשיך הכוכב וונוס המזוהה עם כספים להיות בבית הכספים שלכם, ועובדה זו מלמדת על כך כי בתחום הזה מחכות לכם בשורות משמחות ויכולת לבנות את התוכניות שלכם בצורה נכונה וטובה. גם היחסים שלכם עם הצד שכנגד יהיו טובים יותר בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא בבית המתאים לו הוא בית התקשורת עם הסביבה הקרובה ובשל כך, תוכלו ליהנות מהתחלות חדשות ומשמחות בנושאים אלה.

 

שור

 

הכוכב סטורן שמביא אתו התייחסות רצינית נמצא כבר תקופה ארוכה במקום המקושר עם לימודים ונסיעות לחו"ל, ולכן זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק תחומים אלה וגם את ההיבטים הכלכליים הנובעים מכך. שילוב שני הדברים גם יחד יביא לכך שנושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים במהלך כל החודש הקרוב בגלל העובדה שגם השמש בשמיים בבית הכספים ונראה שאתם חייבים לנהוג במשנה זהירות בכל מה שנוגע לתחום זה.

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש