ירוק הובלות - שירות הובלות קבוע משולב ומוזל ממרכז הארץ לאילת

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 29/5/2019 12:38 ● ערב ערב 2917
אם אתם מתכננים שינויים ושיפורים בבית או בעסק וזקוקים לעבודות נגרות, אבל רוצים שהעבודה תהיה מקצועית, שתבוצע על ידי בעל מקצוע שיודע כל מה שצריך לדעת על נגרות, ושגם יעמוד בלוח הזמנים – המקום הנכון להגיע אליו הוא 'נגריית השניים' של דויד עגיב
ירוק הובלות - שירות הובלות קבוע משולב ומוזל ממרכז הארץ לאילת

לפני כשש שנים, נפתח באילת הסניף של חברת 'ירוק הובלות', והחברה מציעה לתושבי אילת  - פרטיים עסקיים ומוסדיים -  שירות הובלות קבוע משולב ומוזל ממרכז הארץ לאילת וממנה. תושבי אילת, עסקים אילתים ובתי מלון יכולים להזמין הובלה לכל פריט ובכל גודל מכל מקום בארץ ישירות לאילת,  ועל טיב השירות ימליצו לקוחות אילתים רבים כמו חנויות רהיטים, אופניים, אופנועים מוצרי חשמל ועוד. החברה מתמחה גם בהובלות מיוחדות כמו יצירות אמנות, פסנתרים, כספות, ציוד היי טק מיוחד ועדין, ודואגת שכל פריט מגיע בשלמות ליעדו.

מדי שבוע, באופן קבוע, מבצעת החברה איסופים למגוון לקוחות מובילים בשירות משולב לאילת בעלות מוזלת.  ניתן להזמין הובלות בשירות מיוחד.

 

 צילום: עובד החברה

חברת 'ירוק הובלות' מככבת כבר 30 שנה ברשימת חברות ההובלה בארץ. צי המשאיות של החברה כולל כ- 20 משאיות מרושתות לוויין בכל האורכים והמשקלים, הכוללות ארגזים סגורים, וילונות וקירור, ובידה גם רישיון להובלת חומרים מסוכנים.

החברה מבצעת כל הובלה, החל מהובלת פריט קטן ככל שיהיה, ועד הובלות גדולות ומסיביות, והכל תוך שמירה על שלמותו של המטען שהופקד בידיה, והיא מחזיקה בכל ההיתרים, הרישיונות, התקנים והביטוחים הנדרשים על פי חוק לביצוע הובלות. 

ניתן ורצוי להזמין הובלות בטלפון: 1-700-700-925. 
ניתן גם להזמין הובלות בשירות מיוחד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש