שילוב נכון של פינות אוכל עגולות במשרד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/6/2019 10:24 ● ערב ערב 2917
פינות אוכל עגולות חוסכות במקום ויכולות להתאים גם לחלל הפנים של משרדים ואזורי עבודה משותפים. אם יוצאים מתוך נקודת הנחה שיש צורך בפינת אוכל על מנת להשלים את מראה המשרד, כדאי לתת עדיפות לדגמים עגולים ומעוצבים. בנוסף, פינות אוכל מעץ מוכיחות את עצמן גם במשרדים שבהם יש תנועה ערה של אנשים כי קל לנקות ולתחזק אותן.
שילוב נכון של פינות אוכל עגולות במשרד

הבעיה היא שבחירה נכונה של ריהוט משרדי היא ממילא משימה קשה. כיום יש הבדל מובהק בין העיצוב של משרדי הייטק לבין העיצוב של משרדים להשכרה בתעשיות אחרות, כמו גם דרישות שונות של כל לקוח. על האתגר הזה מנסים לענות אנשי מקצוע כמו אילן גבאי וכדאי לראות אחת לתקופה מסוימת את הקטלוג של לוסו גלריה לריהוט בשביל להבין במה מדובר.

 

פרמטרים לשילוב נכון של פינות אוכל עגולות מעץ במשרד

 

לפי אילן גבאי, יש כמה פרמטרים שאליהם חייבים להתייחס כאשר בוחרים לשלב פינות אוכל עגולות מעץ במשרד. ראשית, חשוב לקחת בחשבון את גודל המשרד ואת המיקום המיועד של פינות אוכל. בניגוד למה שנהוג לחשוב, פינות האוכל לא חייבות להיות חלק מהמטבחון ויש משרדים שבהם מתאים יותר להציב אותן באזורים נפרדים.

גודל המשרד במ"ר יעזור בסינון גס בין סוגים שונים של פינות אוכל עגולות. אחרי שמשאירים ברשימת האפשרויות רק את השולחנות הרלוונטיים ובגודל המתאים, ניתן להיכנס לעובי הקורה ולהשתמש בפרמטר של אסתטיקה ועיצוב.

מצד אחד, על טעם וריח קשה להתווכח ובעלי משרדים יכולים וצריכים לבחור פינות אוכל מעץ לפי מה שהם אוהבים. מצד שני, בכל משרד עובדים אנשים עם העדפות אחרות והכי חשוב שכל סוג של ריהוט משרדי יתאים לצרכים הפונקציונאליים שלהם. לכן הסוד הוא לשלב בין פרקטיקה ואסתטיקה ולמצוא פינות אוכל עגולות שגם יהיו כמה שיותר נוחות.

 

 

האם נכון לשלב פינת אוכל לצד ריהוט משרד יוקרתי?

 

השאלה המתבקשת לאור האמור לעיל היא האם בכלל נכון לשלב פינת אוכל לצד ריהוט משרד יוקרתי. כאן הדעות חלוקות, כי יש כאלה שרואים בפינת אוכל אלמנט עיצובי שפוגע ביוקרה של המשרד וברצינות שהוא משדר. לעומתם, אחרים חושבים שדווקא פינות אוכל מעץ מושקע מתכתבות עם המסר שאותו משרדי הייטק וגם משרדים להשכרה לפי שעה מנסים להעביר.

במילים אחרות, משרדים בעידן המודרני הם הרבה יותר ממקום עבודה. אם בעלי משרדים רוצים להעניק לעובדים שלהם תנאים טובים ונוחים, עליהם לדאוג שתהיה להם פינת אוכל לשבת ולהירגע בה. כאשר בוחרים בצורה נכונה פינות אוכל עגולות וגם חושפים את היתרונות של פינות אוכל מעץ, מגלים שאין מקום לפשרות.

 

לסיכום,

 

נכון לשלב פינת אוכל גם אם המשרד מרוהט בצורה יוקרתית. כך שומרים על עיצוב פונקציונאלי ודקורטיבי ונהנים מכל העולמות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש