זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 5/6/2019 08:22 ● מה נשמע 604
תחזית אסטרולוגית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-13-19/6/2019
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

טלה
תקופה המאופיינת בצורך בלתי נשלט כמעט למנוחה ושינה, דבר אשר אינו מטבעכם בדרך כלל. הקלפים מלמדים על תדרים שונים ומנוגדים למה שאתם. מוטב להקשיב לגוף ולתת לנפש את המרגוע שכה חיוני עבורה בזמן כזה. חשוב לשמר את הקיים. זכרו גם מנוחה היא אנרגיה פעילה ונוכחת.

שור
הקלפים של השוורים מנחים אותם לעבר כיוון של עשייה פיסית. כמעט כל דבר שדחיתם לעשותו יבוא לידי מימוש וביצוע. קיים תדר בעל עצמה פנימית וכוחות של בריאות. בתחום הזוגי, ישנו צורך להתבודד בימים אלה על מנת להיערך רגשית מחדש ולדעת מהו רצונכם האמיתי.

תאומים
יום ההולדת השנה מביא עימו שינויים בכל התחומים כמעט, כך מבטיחים קלפי הטארוט . קיים דחף להישגיות מתוך תחושה שהזמן אוזל ועליכם לבצע פעולות בריצה חסרת נשימה. זכרו שהריפוי הטוב ביותר לגוף ולנפש בא מפעולת הרפיה. הרפו ואפשרו למתרחש לבוא על מקומו.

סרטן
ישנו חיבור פנימי עז לרצון האמתי בכל התחומים. חיזורים ורומנטיקה, הפתעות רבות ונעימות בתחום הזוגי. צפויים שינויים חיוביים אף בתחום העבודה, אולי תפקיד חדש. לאלו שנפרדו זה עתה מבטיחים הקלפים  שמהר מאוד יהיו שוב בזוגיות. יש להרחיב את המעגל החברתי, לפגוש ידידים חדשים לבילוי משותף.

אריה
הקשיים רק מחשלים אתכם  ואתם חווים סיפוק מעצם ההתגברות על הקושי כאשר הוא מופיע. מי שהמתינו לזמן הנכון לרכישה של בית או נכס.זה הזמן. יציבות ורוגע יבואו לידי ביטוי כעת. סבלנות משתלמת- המוכר והידוע.  אנרגיה נהדרת של התחדשות במסגרות הקיימות.

בתולה
התחושה שלכם היא שכל העולם על הראש שלכם, ואתם עסוקים עד לאפיסת כוחות. יתכן טיפול בבריאותו של אחד ההורים, אירוח רב מהצפוי, בקיצור תשתדלו לא ליפול מהרגליים. מקבץ דיס הרמוני של נטייה לביקורת עצמית יעיב מעט לקראת תחילת השבוע .

מאזניים
הקלפים שלכם מלמדים על דבר שנקרא צפייה הכרתית. התבוננות בנעשה מבלי להתערב במתרחש ובכל זאת להגיע למסקנות הנכונות. יתכנו ניתוקים או חיבורים על בסיס של "אם קשר אינו ראוי הוא נופל ונושר מחייכם". במקביל קיים צורך יותר מתמיד ללימודים מאתגרים והתנסויות חדשות.

עקרב
רגישות יתר מלווה את העקרביות  ענן שיגרום לכן להתרגש ולהזיל דמעות די בקלות. לעומתכן העקרבים בוחרים שלא לגעת ברגש. הם בתבונה ממתינים למה שיבוא. לא מומלץ השבוע לשנות כלום בשום תחום. חכו לשבוע הבא.

קשת
טרדות בנושא כלכלה ורכוש, אולי נכס או בית שצריך למכור או לרכוש. תנודות אפשריות בעבודה. אלו שחוו פרידה גם אם ביוזמתם יתכנו ספקות בהחלטה. הכל  יתבהר לכם בקרוב. הקלפים מבטיחים התבהרות אופטימית ונתיב בטוח לצעוד לקראתו.

גדי
זה הזמן הטוב עבור הגדיים למנוחה או נסיעה כייפית. קיים בכם הצורך להתרחק ולהטען מחדש. הקלפים מבטיחים הצלחה במשפט, וכן סכום כסף שמגיע לכם והתעכב זמן רב מגיע השבוע בהפתעה. זמן של פעילות מיוחדת עם הצעירים במשפחה.

דלי
צפויים כיוונים חדשים במסגרת העבודה- תקשורת, נסיעות, פלירטים הזדמנויות והנאה מתחביבים. אתם מרוכזים בחיפוש עבודה והצעה טובה תתכן החל מעכשיו. ריגושים והתקשרויות רומנטיות, שבוע קליל ומהנה מבטיח הזודיאק לדליים.

דגים
מיניות ויצריות רבה. לפנויים זהו זמן טוב ליצירת קשרים חדשים שיובילו לקשר רציני בעתיד. אינפורמציה חשובה המתקשרת לעתידכם תעורר אופטימיות רבה. גם השבוע חשוב לשמור על סודיות. נשות המזל בכיוון נמרץ של הריון ופוריות, מזל טוב.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש