בר מצווה בכותל ככה חוגגים היום!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/6/2019 15:30 ● ערב ערב 2917
בשעה טובה הילד הופך לנער והגיעה השעה לערוך חגיגה. הטקס המרגש של המעבר מילדות לגיל הנעורים מהווה הזדמנות לקיים אירוע חלומי בו חתן השמחה ייהנה מכל תשומת הלב המגיעה לו יחד עם בני משפחה וחברים באחד המקומות המרגשים בארץ – הכותל.
בר מצווה בכותל ככה חוגגים היום!


המקום בו הקסם מתעורר לתחייה במיוחד בתהלוכת בר מצווה וטקס עלייה למצוות המתוכנן עד הפרט האחרון. איך תחגגו בר מצווה בלתי נשכחת בכותל, אילו אטרקציות ישדרגו את החגיגה ויעצימו את ההנאה ומה לשלב עם ההפקה? עולים למצוות בשיא הסטייל בעיר הבירה.

 

החגיגה מתחילה לפני הטקס

 

אין ספק שטקס עלייה למצוות הוא טקס חשוב במיוחד, אבל אפשר להפוך את היום כולו ליום כיף ומרגש ולהשיק אותו כבר בשעות הבוקר המוקדמות בארוחה חגיגית לפני הנסיעה המשותפת לירושלים. ארוחת בוקר מפרגנת שתחכה למוזמנים כולל מוסיקה נעימה וצלם שיתעד את רגעי הקסם. מכאן אפשר להמשיך באוטובוס ממוזג ישירות לכותל על מנת לחסוך לכל אורח לחפש חנייה בנפרד וגם באוטובוס עצמו אפשר לחגוג עם משחקים, שירים לחתן השמחה, לבנות את המתח וההתרגשות לקראת ההגעה לכותל עצמו.

 

תהלוכה ססגונית כל הדרך לכותל

 

ההליכה לכותל עצמו היא חוויה עוצמתית בפני עצמה וכדאי לדאוג מראש לחזן שיעשיר אתכם בפיוטים וכן לאטרקציות נלוות כמו מתופפים שיקפיצו וילהיבו את החוגגים, קרנבל של תפילת הדרך, ברכות, בלונים וכל אומן או מפעיל שיעשה שמח ויכניס את המוזמנים וכמובן את החתן השמחה לאווירה הקסומה של ירושלים ושל אזור הכותל. יספר לכם על ההיסטוריה, המסורת ועוד פרטים עסיסיים ומרתקים תוך התייחסות אישית לילד הנרגש. כדאי לבקש מראש שכולם יתלבשו לבן על מנת לשמור על אחידות ומראה חגיגי לקראת המאורע. אפשר להוסיף גם דמויות ענק שמלוות את החוגגים וכן חופה המדמה מעין שער שאוחזים המשתתפים מעל ראשו של חתן השמחה.

 

קריאה בתורה וזיכרונות לכל החיים

 

אחרי התהלוכה שהיא סוג של מסע להכרות עם החוגג ונפלאות עיר הבירה, מתחיל הטקס המרגש בו הנער קורא בתורה תוך כדי שהחזן מלווה אותו וגם בהסברים מעניינים לחוגגים, שהופכים לחלק מהטקס. גם כאן אפשר לדאוג מראש לתזמן הטקס בשעה בה הכותל פנוי יחסית וכן לדאוג לכיסאות כך שיהיה נוח למוזמנים לשבת במהלך הטקס. חשוב מאוד לבחור מנחה לאירוע שידע לשבור את הקרח, לנהל את הטקס בדרך מעניינת, הומוריסטית, שתכבוש את לב הילד והאורחים והכל תוך כדי שמירת המשפחה הכי קרוב שאפשר לילד במהלך הטקס.

 

לא חוזרים לפני שסועדים

 

מומלץ להשלים את חוויית המצוות בסעודה מפרגנת באחת המסעדות הקרובות לכותל, בעיר העתיקה או באחד המקומות הנושקים לירושלים והריה. אוויר צלול, אווירה מלהיבה, בחרו תפריט המבוסס על חומרי גלם משובחים תו התאמתם לחיך של ילדים, מנות אהובות במיוחד על עלם החמודות שעלה למצוות. הוסיפו תכנית אומנתית בין אם הקרנת קליפ בכיכובו של חתן בר המצווה המאושר, נאומים וברכות, מתנפחים לקטנטנים, סימולטורים לגדולים, הופעה של אומן אורח וכל מה שדרוש על מנת שזו תהפוך למסיבה בלתי נשכחת וליום המאושר בחייכם ההורים ובחיי הילד עצמו. תוכלו להוסיף טקס הענקת מתנות, קינוחים מיוחדים ומתנות למזכרת לאורחים שיחולקו במהלך הנסיעה חזרה לנקודת הפיזור – תפילת דרך מעוצבת, פנקס מסוגנן, מגנט שצולם לפני הטקס עם ברכה מהילד והקדשה אישית וכל העולם על דעתכם.
אל תתפשרו על טקס בר מצווה בכותל עדכני, אופנתי, אבל המחובר למסורת עם חברת הפקות מקצועית שיודעת לנהל טקסים ולרגש.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש