כשפייסבוק נחתה באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 12/6/2019 09:36 ● ערב ערב 2919
כחלק מהניסיון להנגיש את הכלים השונים בפלטפורמה לתושבים, נחתה בעיר ביום שישי שעבר לראשונה בארץ, משאית הפופ אפ של פייסבוק ישראל ● המשאית הוצבה ברחבה הסמוכה לקניון מול הים באילת והמתחם היה פתוח לקהל הרחב משעות הבוקר ועד הצהריים
כשפייסבוק נחתה באילת
משאית הפופ אפ של פייסבוק

לראשונה בישראל, צוותים של פייסבוק פגשו מאות תושבים במטרה להסביר להם איך עובד מרכז העזרה של פייסבוק ואינסטגרם ואיך ניתן לפתור באמצעותו בעיות ולשאול שאלות, היכן נמצאים קיצורי הדרך להגדרות הפרטיות של כל משתמש, איך מדווחים על תוכן לא הולם על גבי הפלטפורמה ועוד. בין השאלות הרבות שעלו: האם מרכז התמיכה קיים גם בעברית, למה אני רואה מודעה מסויימת בפיד שלי, מי מטפל בדיווחים אנשים או מכונות ולמה אני מקבל כל הזמן התראות על פוסטים מסוימים ועוד. 
במסגרת האירוע קיימה פייסבוק מספר שידורי לייב ביניהם ראש עיריית אילת ראיין את ג'ורדנה קטלר, מנהלת מדיניות פייסבוק בישראל. הם שוחחו בין השאר על התמודדות עם תוכן בלתי הולם וכיצד פייסבוק פועלת כדי למנוע זאת. איך מתמודדים עם בריונות ברשת וכיצד המשתמשים יכולים לקחת חלק פעיל וחשוב בשמירה על פייסבוק כמרחב חיובי ובטוח. 
מעין שריג דוברת פייסבוק ישראל ומי שאחראית על תחום הקהילות של פייסבוק בישראל שוחחה עם גלית פרידמן מנהלת תכניות העשרה להורים וילדים במרכז הרב תחומי ברשת המתנסים באילת וכן אדם רקטוב יוספה, מנהל קהילת חבר אתה אחר על מקומן של קהילות בפייסבוק והחשיבות שאנו רואים בתמיכה בהן.

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל: "התרגשתי מאוד לפגוש מאות תושבים ולשמוע איך הם חווים את פייסבוק, מה הם הכי אוהבים, מה השאלות שהכי מעניינות אותם ועד כמה הם מכירים את הכלים שנגישים עבורם בפייסבוק. אנחנו מבינים היום שאנחנו צריכים להיות נגישים ושקופים ולאפשר לכל אחת ואחד לשאול שאלות ולקבל גישה למידע וכלים חשובים שיאפשרו להם להבין איך עובדת הפלטפורמה, מה הם הכללים להתנהלות נכונה ובטוחה וכיצד לנהל את החשבון הפרטי שלהם על הצד הטוב ביותר. אני רוצה להודות לעיריית אילת, לתאגיד התיירות ולראש העיר על שיתוף הפעולה וקבלת הפנים החמה".
מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת: "החיבור של פייסבוק לקהילה המקומית, בשיתוף העירייה, הינו מהלך מבורך. פייסבוק היא פלטפורמה מרכזית בחיינו ומכאן חשוב מאוד שכל אחד מאתנו יכיר ויבין את המידע והכלים שעומדים לרשותו בתפעול היומיומי ובפרט בשמירה על פרטיותו. אני רואה בחינוך להתנהלות נכונה ברשת משימה חשובה ביותר שלי כראש עיר ושיתוף הפעולה הייחודי והראשוני הזה עם פייסבוק הוא צעד ראשון במימוש משימה זאת״.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש