רומנטיקה בכיוון דרום – 5 עצות לחופשה הזוגית המושלמת באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/6/2019 09:57 ● ערב ערב 2918
רגע לפני שהקיץ מגיע בסערה, זה בדיוק הזמן לסגור לעצמכם חופשה זוגית בעיר הפוטוגנית שמציעה קרן אור של שמש, פינוקים ואהבה. רשמו לעצמכם את כל העצות וההמלצות בדרך לחופשת טרום הקיץ שלכם באילת. התחלנו!
רומנטיקה בכיוון דרום – 5 עצות לחופשה הזוגית המושלמת באילת

 

1. בחרו את המלון הנכון


הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בעת תכנון החופשה הזוגית הוא כמובן לחפש את המלון המתאים לכם ביותר. היות והתכנסתם כדי לייצר זמן איכות יחד, מומלץ לחפש ספציפית אחר מלונות בוטיק אינטימיים שיעניקו לכם את התחושה שאתם לבד בעולם.

בדרך כלל, מלונות הבוטיק מבינים את הצורך בשלווה הזוגית ומציעים מגוון שירותים מפנקים כמו מתחמי ספא מפוארים עם מתקנים ותפריט טיפולים ועיסויים, חוויה קולינרית עשירה ומגוונת, חדרים נעימים או סוויטות מרשימות ועוד אינספור חוויות יוקרתיות.

לרוב לא תמצאו הרבה משפחות במלונות מסוג זה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברגעים האחרונים לפני שהקיץ נותן את אותותיו.

 

2. חפשו אטרקציות זוגיות


אם אתם כבר בעיר הנופש של ישראל, אל תפספסו את הטיולים והאטרקציות שתוכלו לעשות יחד כדי להעשיר את הזמן הזוגי האיכותי שלכם.
ייתכן שלא חשבתם כלל להוסיף אטרקציות לחופשה, אבל כדאי שתחשבו שוב. יש המון פעילויות שכיף לחוות כזוג ולגוון את סגנון הנופש.

בין האטרקציות המומלצות: תצפית הר יואש – אחת התצפיות המרהיבות באילת, טיול בפארק הצפרות – הזדמנות נפלאה לראות את הציפורים בטבע,  מצנחי הים האדום – שלל פעילויות ספורט ימיים שכיף לחוות יחד, חוות הגמלים בשעות הערב – רכיבה זוגית תחת שמיים רומנטיים מלאי כוכבים, מועדוני צלילה – חוויה שחייבים לעבור בזוג ועוד מגוון אטרקציות ומסלולי טיולים שיעניקו ערך מוסף לחופשה הרומנטית שלכם.

 

3.  תנו קפיצה למוקדי הבילוי


כשתסיימו להתפנק בארוחת הבוקר, בבריכה, בספא ובאטרקציות השוות של העיר, כדאי מאד שתעברו למוד של הלילה ותצאו לדרינק זוגי באחד ממוקדי הבילוי באילת. העיר מציעה מגוון ברים ומועדונים שיכניסו אתכם לקצב של חיי הלילה. בין המומלצים: מסי בר, ברדק, המבשלה, בר האקדמיה, דרינק פוינט ועוד.
 

4. הקדישו זמן לבטן גב


אל תתבלבלו. למרות האטרקציות וחיי הלילה, בסופו של דבר התכנסתם בין היתר כדי לנוח ולספוג אווירה של שקט. מצאו לעצמכם כמה ימים להתאחד עם השמש האילתית ועם חופי הים או הבריכה במלון בו תתארחו. חשוב מאד לדעת לאזן בין האקשן לשקט ואין ספק שחופשה באילת בעונה זו בהחלט תמלא את הבקשה.
 


 5. צאו לשופינג ללא מע''מ


שופינג הוא בדרך כלל משהו מאד בנאלי, אבל לא כשמדובר בשופינג ללא מע''מ.
תשאירו את היום האחרון של החופשה לשופינג שיעשה טוב לגוף ולנשמה ואפילו קצת לכיס.
באילת קיימים מבחר מתחמי קניות שכדאי לבדוק, וביניהם: קניון מול הים, ביג, מתחם לה פלאז',  אייס מול,  סופר ברנדס ועוד. תתחדשו.

המאמר נכתב על ידי רשת פתאל המציעה לינה במלונות פתאל באילת ממותגי הרשת: הרודס, לאונרדו ומלונות U. להזמנת חופשה היכנסו https://www.fattal.co.il/vacation-in-eilat


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש