השתלת שיער בטורקיה מול השתלת שיער בישראל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/6/2019 13:06 ● ערב ערב 2919
השתלות שיער, הפכו בעידן הנוכחי לפופולאריות וגברים רבים נוהרים לבצע השתלת שיער בישראל ו/או במקומות אחרים מעבר לים. אין ספק כי השאלה בנוגע לגברים קרחים עדיין לא פתורה, ויש מי שיגידו כי גבר קרח הוא סקסי, אך אחרות/ים יעידו כי עדיף שלגבר שלהם יהיה שיער גולש, אך כך או אחרת, מעדיפים רוב הגברים (סטטיסטית) להמשיך ולהצמיח שיער ועל כן הם פונים להליכים כירורגיים לשיפור המראה.
השתלת שיער בטורקיה מול השתלת שיער בישראל

בעידן הנוכחי קיבלה טורקיה את הציון הגבוהה ביותר והיא שהפכה למקום המועדף על ידי רבים לשם ביצוע השתלות שיער. במאמר זה ננסה לערוך השוואה בין תהליך השתלת שיער בישראל, לבין אותו התהליך בטורקיה וננסה לאפשר לכם לבחור ביתר דיוק במקום המועדף ביותר לביצוע התהליך.

היכן הכי נכון לבצע השתלת שיער

אחת השאלות שרבים שואלים לפני התהליך, היא היכן נכון לבצע אותו, האם ישראל היא המעצמה המובילה בתחום או שמא מקומות אחרים על גבי הגלובוס יכולים להציע את אותו השרות, אך בעלויות שונות ונוחות יותר לכיס? בואו נערוך השוואה בין ישראל לבין טורקיה

  • השוואת מחירים - מחיר השתלת שיער בטורקיה, הוא נמוך משמעותית מתהליך השתלת שיער בישראל וזאת על אף ובצרוף העלויות עבור כרטיס הטיסה, המלונות וכמובן ההליך עצמו. אין ספק שישראל היא מדינה יקרה וגם באשר לעלות השתלת שיער ישנם פערים גדולים אותם יכולים לחסוך בטיסה של שעה אחת בלבד מעבר לים.
  • טכנולוגיה – אחת החששות הגדולים ביותר, בכל הנוגע להליכים מעבר לים, היא הטכנולוגיה בה משתמשים מעבר לים לבין הטכנולוגיה בה משתמשים בישראל. רבים נוטים לחשוב ושלא בצדק, כי השימוש במרפאות בישראל הוא רק בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, מה שיכול בהחלט להיות נכון, אך לא תמיד, ובהשוואה לטכנולוגיה (לצורך העניין בטכנולוגיה בה משתמשים לשם השתלת שיער בטורקיה), לא ימצאו הבדלים. כדי להיות סמוכים ובטוחים באשר לטכנולוגיה, נכון לבדוק ולשאול באיזו טכנולוגיה משתמשים במרפאה בטורקיה בה אתם מתעניינים ואז לערוך את הבדיקה ואת ההשוואה אל מול המרפאה בישראל, בה מבצעים את ההליך.
  • ליווי – היה ואתם מבצעים את ההשתלה בישראל, הרי שתאלצו למצוא לעצמכם מלווה שיגיע איתכם לניתוח וישהה איתכם כל זמן שתזדקקו לו. ככל ומדובר בהליך השתלה בטורקיה, הרי שתטוסו עם עוד "שותף" אשר יגיע איתכם לביצוע ההליך ו"ישמור" עליכם במהלך הניתוח ואתם "תשמרו" עליו כשהוא יהיה בניתוח. סביר שתשהו באותו המלון ותהיו האחד לשני לעזר ובכך תחסכו את הטרדות של בת הזוג ו/או של בני המשפחה.
  • סוגי השתלות – ישנם כמה וכמה סוגים של השתלות שיער אשר מותאמות באופן אישי לפי מצב השיער של המטופל, וכמובן דרישותיו. בין הסוגים השונים בהם אנו מתמחים ב- GoldHair  תוכלו למצוא השתלת שיער FUE , השתלת שיער DHI , השתלת שיער במפרצים ועוד!

 

סיכום אין ספק כי תהליך השתלת השיער בטורקיה הוא תהליך משתלם יותר מכל הבחינות ועל כן, אם גם אתם שוקלים לבצע השתלת שיער, אל תתמהמהו ואל תהססו לעשות זאת בטורקיה, משום שהתוצאות לא יאחרו להגיע ותוך זמן לא רב, אתם עשויים להגיע לספר על מנת שיגזור מעט את שיערכם ויעצב לכם תספורת עליה חלמתם לא מעט זמן. אל ההליך בטורקיה אתם יכולים להגיע עם חבר או בן משפחה, אך דעו כי, ניתן לצוות אליכם מושתל שיער נוסף ויחד תטוסו אל החוויה שתשנה את חייכם.  

מוגש מטעם Gold Hair Inc - www.goldhair.co.il


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש