צלון לים – איך לבחור את המוצר הנכון עבורנו

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/6/2019 13:13 ● ערב ערב 2919
כל אחד אוהב ללכת אל חוף הים מעת לעת, בים אם זה בשבתות, חגים, ואם אפשר גם באמצע השבוע.
צלון לים – איך לבחור את המוצר הנכון עבורנו

חלקנו אוהבים לעשות את זה לבד, אחרים אוהבים לעשות את זה עם חברים ובני משפחה, לעיתים אנחנו אוהבים גם לערוך אירועים מסוימים בחוף הים, בין אם מדובר במסיבות יום הולדת פרטיות, ימי נישואין או אירועים אחרים בהם אנחנו יכולים לארח חברים ובני משפחה.

כמו שאנחנו יודעים, בחלק גדול מהזמן, בוודאי בימי הקיץ, שורר מזג אוויר חם ולח אשר מקשה עלינו לבלות בחוף הים בנעימים, כפי שהיינו רוצים לבלות. אז אנחנו מחפשים אמצעים ומתקנים שונים שיכולים לעזור לנו, להקל עלינו, לעשות לנו צל ואולי אפילו קצת רוח, בשביל שלא נצטרך להתמודד ישירות עם קרני השמש.

אחד המתקנים שיכולים לעזור לנו במקרה זה, הוא צלון לים. מדובר על מתקן מאוד פשוט ונוח לשימוש, אשר מציבים אותו במקום אנחנו שמים את הדברים שלנו, ואז אנחנו יכולים ליהנות מקצת צל ואם יש בריזה טובה בחוף, אז אנחנו יכולים ליהנות גם מרוח קרירה ונעימה שתנשב מעלינו.

צלון לים יכול לשרת אותנו, הן אם אנחנו מגיעים אל חוף הים לבד ואז הוא יכול להספיק רק לנו, והן אם אנחנו מגיעים עם אנשים אחרים, ואז אנחנו יכולים למצוא צלונים שיכולים להתאים גם לכמות גדולה של אנשים. כאשר אנחנו עורכים אירוע המוני, אירוע עם הרבה אנשים, אנחנו יכולים לקנות או לשכור צלונים שיעטפו את כל המקום ובצורה כזו, אף אחד לא יישאר מקופח.

לפני שנסביר כיצד קונים צלון לים, חשוב לזכור, הסיבה שאנחנו נרצה להשתמש במתקן כזה היא, שמרבית חופי הים אינם מכילים אזורים מוצלים. אנחנו יכולים להשתמש כמובן בשמשיות, כאלה שמותקנות במקום או כאלה שאנחנו מביאים מהבית, אך הן הרבה פחות נוחות, לא תמיד נוכל להתקין אותן כמו שאנחנו רוצים, והן ישרתו אותנו בצורה פחות טובה.

 

כיצד בוחרים צלון בצורה נכונה

 

כאמור, אנחנו יכולים לראות דגמים שונים של צלונים לים. הבחירה שלנו צריכה להיות על פי פרמטרים שונים.

למשל, אנחנו צריכים לבחור צלון על פי הגודל שלנו. אנחנו צריכים לחשוב לשם מה אנחנו מתכוונים להשתמש בו, האם הוא מיועד לשימוש אישי או קבוצתי, ואז להחליט איזה צלון לקנות.

אנחנו צריכים לבדוק את אופי השימוש בו, כיצד מתקינים אותו ועד כמה נוח להשתמש בו, בכל מקום ובכל תנאי. אנחנו לא נרצה לקנות צלון שייקח לנו הרבה זמן להרכיב ולפרק אותו.

בנוסף, אנחנו נרצה לקנות צלון שיהיה עמיד וחזק. זאת על מנת שהוא לא יתפרק ולא ייפול לנו תוך כדי שאנחנו משתמשים בו. כמו כן, חשוב לבדוק מאיזה סוג בד הוא מורכב וכיצד אפשר לנקות אותו בצורה פשוטה ומהירה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש