יתרונות שיטת השערה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/6/2019 11:34 ● ערב ערב 2920
נשים רבות אינן מעוניינות להקדיש מדי יום זמן רב לאיפור. רבות מהן מחפשות פתרונות טובים לאיפור קבוע לכל הפנים או לחלקן. שיטה זאת היא פתרון טוב ופופולארי ומתאימה לנשים אלו ולאחרות. למעשה, במסגרת הפרוצדורה הזאת מוחדרים פיגמנטים לשכבת העור העליונה באזורים שונים בפנים. במקרה של השערה עושים זאת בעיקר לגבות אבל ניתן גם לצבוע אייליינר עליון ותחתון. השיטה מתאימה גם לנשים אשר סובלות מהזעה, לספורטאיות שעוסקות בפעילות גופנית מואצת, לנשים אשר חולות במחלות עצביות דוגמת פרקינסון, ואחרות כמו טרשת נפוצה ודלקת פרקים ואשר יש להן קושי פיזי להתאפר כל פעם , וכן, לנשים אשר עורן אלרגי לתכשירי איפור שונים.
יתרונות שיטת השערה

 

עיצוב גבות לטווח ארוך

 

יתרונות שיטת השערה בגבות הן בכך שניתן לבצע עיצוב גבות עם תוספת צבע לטווח ארוך, וכך, ליצור עיצוב מושלם על פי הרצון והטעם של האישה. הפיגמנטים נספגים היטב ברקמות ותופסים בהן אחיזה טובה. הם אינם דוהים, או מתמוססים והאזורים הנצבעים מתמזגים היטב עם השיער הקיים. כאשר מבצעים את ההשערה היטב אין אפשרות להבחין בין האזור הצבוע החדש לקיים. מראה הגבות הינו אחיד ונאה. פיגמנטים מאיכות טובה אינם דוהים לטווח ארוך ומחזיקים מעמד זמן רב. בכל מקרה, תמיד ניתן לשחזר את ההשערה ולבצע אותה מחדש על פי הצורך והרצון. במידה רבה, חידוש כזה יכול לשמש הזדמנות לשנות צבע או עיצוב בהתאם לטעם המשתנה של האישה.

 

כיצד מתבצעת שיטת השערה?

 

הפרוצדורה מתבצעת על ידי קוסמטיקאיות וקוסמטיקאים המתמחים בנושא ואשר עברו הכשרה מתאימה. קיימים מספר מכשירים אשר בעזרתם מבצעים את הפרוצדורה. בכולם יש מחטים עדינות ודקיקות אשר מחדירות את הפיגמנטים בעדינות, וכאמור, לשכבה העליונה של העור. כל הפעולה הינה בטוחה ואין תופעות לוואי משמעותיות. בכל מקרה, ניתן להשתמש באלחוש מקומי למבקשות בכך. יש צורך ברגישות רבה וביד אמן בגלל הצורך להחדיר את כמות הצבע הנדרשת בדיוק למקום המיועד. הפיגמנטים מבוססים על חומרים טבעיים ומאושרים לשימוש על ידי הגורמים הרשמיים. התהליך אורך מספר שעות בהתאם למצב ולצורך. לפני הביצוע תתקיים שיחה לגבי סוג הצבע וצורת העיצוב, ייערכו צילומים מקדימים, לעיתים, ולאחר קבלת הסכמת המטופלת יתבצע השירות.

 

צעדי בטיחות חשובים אשר ננקטים בעת הטיפול

 

המומחים נוקטים במספר צעדים בטיחותיים. המחטים תמיד חדשות וסטריליות, וכך גם חלקים חד פעמיים אחרים השייכים למכונה. המבצע עובד עם כפפות, הכיסאות יכוסו בנייר חד פעמי וכל החדר יהיה נקי ומסודר. בנוסף להשערת גבות שהינה הפופולארית ביותר, ניתן לבצע מילוי שיער בקרקפת לצורך מילוי שטח חשוף, להסוואת צלקות ועוד. איפור קבוע אחר נעשה בשיטה דומה של החדרת פיגמנטים לשפתיים, לפטמות, ליצירת נקודות חן חדשות ועוד. את כל הפרוצדורות הללו ואחרות נוספות מומלץ לעשות במכון מסודר ובעל מוניטין. יש ברשותו תשתית מתאימה הכוללת ציוד מודרני, וכן, מומחים להשערה ולאיפור קבוע. כך, ניתן להבטיח שהשירות יהיה מוצלח ומושלם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש