היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 26/6/2019 10:39 ● ערב ערב 2921
כל אירועי התרבות לתאריכים 27.6 – 3.7
היכל התרבות

 

לקראת תערוכה - בית הספר לציור של מארק בוגנים

 

בתמונה: ציור של זהבה פורצנל

בית הספר מזמין את הקהל הרחב לתערוכת סוף שנה ציורי התלמידים.

יום חמישי, 27.6.19, בשעה 19:30, במתחם הפדרציה.


 

הצגת ילדים חדשה – פיטר פן 2019

 

פיטר פן, הילד הנצחי, חוזר לבמות יחד עם החברים -  וונדי, קפטן הוק, טינקרבל והילדים האבודים. עיבוד מקורי לסיפור שהצית את דימיונם של ילדים ומבוגרים לאורך הדורות. בואו נעוף כולנו לארץ לעולם לא וניכנס לחווייה בלתי נשכחת. רק חישבו מחשבות טובות... ותתחילו לעוף..... לגילאי 3 ומעלה.

יום שני, 1.7.19, בשעות – 16:30, 18:00, תיאטראות אילת. כרטיסים: 08-6373176, https://www.cartis.habama.co.il/announce/62907.


 

מועדון הסרט הטוב - אדוני

 

רטנה היא בחורה צעירה אשר חיה ועובדת כמנהלת משק בית בביתו של אשווין, בחור בגילה ממשפחה עשירה מאוד ממומביי. נדמה שלאשווין יש הכל, אבל רטנה חשה שהוא אבוד, שהוא ויתר על החלומות שלו. היא, לעומתו, שנדמה שאין לה דבר, מלאת תקווה ועובדת בנחישות לקראת החיים שהיא מדמיינת לעצמה. בהדרגה נוצר קשר בין השניים והעולמות שלהם מצטלבים, אך האם ייתכן עתיד משותף לשניהם?

יום שלישי, 2.7.19,  ב- 19:35, בתיאטראות אילת.


 

גם לי מגיע חופש

 

צילום: מתוך הפרסום

יום כיף השני לנשות אילת

בתוכנית: שמחה בהזמנה – גילי סומך גצלר – מסע של התמודדות, צמיחה עצב וצחוק – מופע מוסיקלי. סדנאות מפנקות ומעצימות, זומבה, אמנות, קוסמטיקה, מציחה אישית במגוון תחומים ועוד.

קולולך – שירת המונים לנשים.

ארוחת צהריים חלבית עשירה (בתוספת תשלום של 30 ש"ח).

עלות ליום – 90 ש"ח בלבד. שי לכל משתתפת.

יום רביעי, ל' סיון (3/7) בין השעות 09:00-16:30, מלון 'הרודס בוטיק'. לפרטים והרשמה: עד יום ראשון כ"ז סיון (30/6) שרית טל – 054-7004415, לאה גוטמן – 050-9929094.


 

מפגש 'ליל ירח'

 

Photo by Jordan Steranka on Unsplash

מתנ"ס שחמון מזמין "שרים על המים"

בהנחיית ג'קי שושן

יוזמה, תכנון וביצוע צוות פעילים:

אילנה זמיר, עליזה כלב, עדנה לוינשטיין, יעל פאר, חבצלת ג'רופי, שוש יהודה.

כניסה: 20 ₪ במכירה מוקדמת, 25 ₪ בערב האירוע.

כולל כיבוד קל.

יום ד', ל' סיון, 3.7.19 בשעה 20:00 בחוף 'קיסוסקי'.


 

מופע מוזיקלי

 

mhkuo: n,ul vprxuo

אהוד בנאי מארח את אביתר בנאי

עיריית אילת מזמינה אתכם לבלות וליהנות במופעים עם מיטב האמנים במחירים מסובסדים, והפעם אהוד בנאי מארח את אביתר בנאי.

יום חמישי, 4.7.19, ב- 21:00, בחוות הגמלים. מחיר כרטיס: 50 ש"ח. טלפון: 08-6367024/334.


 

האומץ לאהוב

 

צילום: מתוך הפרסום

תהליך לגילוי וריפוי המכשולים לאהבה

אנחנו רוצים להאמין באהבה ללא תנאים, אך מוצאים את עצמנו זקוקים, כמהים ומחפשים אחר בן זוג שימלא את הצרכים שלנו, את המאוויים שלנו. מסתבר לאהבה יש תנאים. מערכות יחסים זוגיות נתקלות בקשיים ומתערערות עקב ציפיות ופחדים הקיימים בינינו ובתוכנו. לצרכים שלנו וביטויים יש השפעה רבה על הדינמיקה בתוך מערכת היחסים. כשאנחנו לא מודעים לצרכים שלנו אנחנו הולכים לאיבוד בתוך שבילי הדפוסים של עצמנו ושל בן/בת הזוג. בסדנה, בהנחיית מילאן כרמלי, נשאף להבין את הדפוסים ועוד נושאים רבים המאפשרים גילוי וריפוי המכשולים לאהבה. סדנת 'האומץ לאהוב' מאפשרת להגיע להבנה של הדרכים בהן אנו אוהבים בצורה מעמיקה ומרפאת. נגלה מה מתאפשר כשאנחנו בקבלה למי שאנחנו ונתווך את מה שגילינו במערכות היחסים שלנו בפתיחות וכנות.

סופ"ש 6 - 4 ביולי, 2019, אשרם במדבר, פרטים נוספים בטלפון: 052-3824617.


 

בלוז חדשני

 

צילום: מתוך הפרסום

Dirty Cello מגיעים להתארח במייקס פלייס

היישר מארצות הברית לישראל, להקת Dirty Cello מגיעה ל'מייקס פלייס' לשתי הופעות מיוחדות במינן ומביאה איתה רוח רעננה של אנרגיה חדשה ובלוז חדשני

הלהקה בהנהגת הצ'לניסטית התוססת, רבקה רודמן, מנגנת מוזיקת צ'לו כמו שלא נשמעה עוד בעבר ומביאה את הצ'לו לקדמת הבמה. Dirty Cello מגיעה לסיור ההופעות הראשון שלה בישראל, והיא הלהקה שתגרום ללבבות שלנו להתרגש ולרגליים שלנו לזוז!

Dirty Cello יופיעו ב'מייקס פלייס' בשתי הופעות בלבד! הראשונה ביום ו' טיילת תל אביב בתאריך 28.06.19, והשנייה ב'מייקס פלייס' אילת ביום שישי שאחריו בתאריך 5.7.19.

"המוזיקה של Dirty Cello נמצאת על כל המפה: פאנקית, רומנטית, מסובכת, מקפיצה, מחשמלת, קצבית, עוצמתית, רומנטית, סקסית, ורק לעיתים היא קלאסית".

לו פאצ'ר, מגזין 'אוקלנד'.

כניסה חינם!

מייקס פלייס אילת – 5.7.19 יום ו' בשעה 22:00.


 

המלצת ספר - ספר ילדים חדש: 'מה יגידו' מאת אורית דנין

 

ספר הילדים 'מה יגידו' מאת אורית דנין בהוצאת הספרים 'אוריון', נקרא גם 'אגדת זן'. זן הינו ענף בתורה הבודהיסטית הנפוץ בקוריאה, יפן וויטנאם ומבכר את המעשה על פני הכוונה, בבסיס דרך הזמן ניצב התרגול הממשי מעל המחשבה, ואורית מתרגמת את התורה המעמיקה הזו לאגדת זן קסומה לילדים, באופן הממחיש את הרעיונות המורכבים/פשוטים, כדי שהקורא יוכל להפנים אותם וליישם אותם.

אורית דנין מצליחה לתרגם למילים חששות, פחדים ומחסומי אומץ שיש לכולנו ומלמדת את הקורא איך אפשר להתמודד עם הפחדים שלנו באופן מעשי. היא עושה זאת באופן מקורי דרך עלילת הספר, המעוררת בקוראים הצעירים מחשבה אודות הדרכים השונות לפתור את הקשיים המניעים את העלילה, עוד לפני  שהפתרונות מופיעים בטקסט.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש