רג'ינה - מסעדה כשרה לאירועים בתל אביב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2019 16:52 ● ערב ערב 2920
לוקיישן מנצח, תפריט אירוח אנין טעם וכשר, מגוון רחב של אפשרויות אירוח לכל מטרה ושירות אדיב ולבבי מצד כל אנשי המסעדה, כל אלו ועוד הפכו את מסעדת רג'ינה לאחת מהמסעדות האהובות ביותר בתל אביב- בירת הקולינאריה של ישראל.
רג'ינה - מסעדה כשרה לאירועים בתל אביב

מסעדת רג'ינה הממוקמת במתחם התחנה שבשכונת נווה צדק היוקרתית, היא אחת מהמסעדות הקסומות והאהובות ביותר בתל אביב. המסעדה פועלת מתוך מבנה ארכיטקטוני מרהיב ביופיו המזכיר בסגנונו העיצובי מבנים מושקעים מהמאה ה-19. האווירה הפסטורלית והרומנטית של המסעדה מורגשת כבר בכניסה לשעריה, כאשר שטח המסעדה כולל גם חצר פנימית מעוצבת המעוטרת בצמחיה ירוקה ופרחים צבעוניים במיוחד.

 

מסעדת רג'ינה מציגה: מגוון רחב של אפשרויות אירוח במקום אחד

 

כאחת מהמסעדות הכשרות האהובות ביותר בתל אביב, מסעדת רג'ינה מאפשרת לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות אירוח במקום אחד. בשטח המסעדה ניתן לקיים את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים לקהל של עד 150 משתתפים, וזאת בנוסף לאירועים אינטימיים בסדרי גודל שונים המתקיימים באחד מחדרי האירוח הפרטיים הממתינים גם לאירוע שלכם בשטח המסעדה. חדרי האירוח הפרטיים של מסעדת רג'ינה מיועדים לאירועים עד 30,60 ו-100 משתתפים בהתאמה, כאשר מתקני האירוח וההפקה המתקדמים ממתינים לכם בכל שטח המסעדה ובכל חדר פרטי המיועד למטרות אירוח אינטימי.

רג'ינה, מסעדה כשרה בתל אביב, מותאמת ומיועדת לכל סוגי האירועים האפשריים, החל מאירועי בר/בת מצווה משפחתיים, דרך אירועי חתונה קטנה ועד לקיומם של אירועי חברות ומפגשים חברתיים מכל סוג ולכל מטרה.

 

תפריטי אירוח כשרים בהתאמה אישית מלאה

 

קיומם של אירועים פרטיים ועסקיים כאלו ואחרים במסעדת רג'ינה, מאפשרים לכם ליהנות מתפריטי אירוח עשירים ומגוונים וכשרים! תפריט האירוח לאירועים מבוסס על תפריט המסעדה ומטעמי שף הבית, כאשר חלק מהתוצרת המשמשת כחומרי גלם להכנת מנות האוכל המופלאות גדלים בגינה הירוקה של המסעדה. תפריט האירוח אנין הטעם של מסעדת רג'ינה מאפשר לכם ליהנות גם מאוכל טעים וגם מכשרות למהדרין, כאשר בין יתר המנות המוצעות לכם בתפריט תוכלו למצוא: מנות פתיחה מרגשות, סלטים טריים ועשירים, מנות דגים טריים היישר מהים, מנות עיקריות המבוססות על הבישול הביתי והמסורתי, מנות קינוחי פרווה בטעם של עוד, מנות צמחוניות ומנות ילדים מגוונות. בנוסף, תוכלו ליהנות מבר משקאות עשיר המשלב בין שתייה חמה וקלה לבין יינות משובחים, אלכוהול איכותי ובירות תוססות.

חשוב לציין שכל התפריט מבוסס על חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר בענף המסעדנות, כאשר ההקפדה היתרה על כשרות חומרי הגלם מבטיחה לכם אנינות טעם בכל מנה ומנה. כמו כן ברג'ינה תמצאו תפריטים בשלל שפות עבור אירוע בינלאומי או אירוח חברים \ משפחה מחו"ל. עבור מידע באנגלית לחצו על הקישור >>

kosher restaurant in tel aviv

מחפשים אחר מקום מושלם לבילוי רומנטי בתל אביב? רג'ינה!

 

מסעדת רג'ינה המתאפיינת באווירה רומנטית ופסטורלית, מאפשרת גם לכם, הזוגות האוהבים, ליהנות מבילוי זוגי משותף ומאווירה רומנטית לאורך כל הערב. לרשותכם, מגוון רחב של ארוחות רומנטיות לכל מטרה, בין אם אתם חוגגים את יום השנה להיכרותכם או נישואיכם ובין אם אתם מעוניינים לפנק את בן/בת הזוג בארוחה זוגית רומנטית ואנינת טעם.

אצלנו במסעדת רג'ינה, תוכלו ליהנות משירות ויחס אדיב ולבבי לאורך כל הדרך, ובמקרים בהם תהיו מעוניינים לקיים אירוע פרטי או עסקי בשטח המסעדה, תוכלו ליהנות גם משירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע לתכנון האירוע והערב לפרטי פרטים. כמסעדת אירועים כשרה בתל אביב, אנחנו ברג'ינה, מאפשרים לכם ליהנות מפתרונות אירוח שונים המותאמים לאופי וסוג האירוע אותו תרצו לקיים, כאשר בשטח המסעדה עומדות לרשותכם מערכות הגברה, תאורה והקרנה מתקדמות מסוגן. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.

עבור מידע אודות קיום אירועים במסעדת רג'ינה לחצו על הקישור >> רג'ינה מקום לאירועים קטנים בתל אביב


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש