כפות תמרים בקיבוץ אילות- חגיגה של טעמים וריחות

מאת: אביבה דקל ● 3/7/2019 18:50 ● מה נשמע 607
מסעדת 'כפות תמרים', הממוקמת בקיבוץ אילות, כבר מזמן הפכה לדבר באילת והסביבה וגם בקרב כל מי שמגיע לאילת ממרכז הארץ ● חוויית הארוחה בקיבוץ, בצהריים בימי חול או בשישי בערב ב'כפות תמרים' הפכו לחלק מאורח חייהם של תושבי אילת והערבה וגם של האורחים מהצפון, ועל מאות האילתים הפוקדים את הקיבוץ מידי יום שישי כדי לרכוש אוכל מוכן בקייטרינג מעידים תיקי הבד הצהובים המזוהים עם המקום ומככבים בכל פינה בעיר ובכל חוף ים.
כפות תמרים בקיבוץ אילות- חגיגה של טעמים וריחות

צילום : רוני בלחסן 

לא רק אילתים מגיעים אל 'כפות תמרים'. סועדים מכל הארץ והעולם מגיעים למסעדה בימי שישי כדי לחוות את חווית ארוחת הערב הקיבוצית מסורתית וליהנות מהטעמים של מאכלי עמים לצד מטבח עכשווי, או לארוחת צהריים עשירה בסגנון בופה אותה מציעה המסעדה במהלך השבוע במחיר משתלם ביותר – 33 ₪ לתושבי אילת והערבה . תוכלו למצוא כאן לדוגמא בכל יום שלישי פריקסה ובכל יום חמישי המבורגר העשוי במקום.  
כמו כן, המסעדה מספקת שירותי הסעדה מוסדיים לחברות ולארגונים גדולים ובינוניים.

 

גולת הכותרת – ימי שישי


'כפות תמרים' נחשבת כיום לקייטרינג הגדול והמוביל באילת ובערבה. בכל יום שישי וערבי חג תוכלו למצוא כאן החל משעות הבוקר ועד שעות הצהריים חגיגה של ריחות וטעמים ומגוון של למעלה מ-120 מנות- סלטים צבעוניים, מאכלי עדות, מנות צמחוניות וטבעוניות, מנות ללא גלוטן, עמדת פסטה בהרכבה, עמדת בשרים על האש, שווארמה, מאפים המוכנים במקום, קינוחים ועוד. 
'כפות תמרים' היא המסעדה היחידה בעיר המציעה ארוחת ערב שישי כשרה. אם בא לכם לנוח ממטלות השישי – הקניות, הבישולים, האירוח והניקיונות, ואתם רוצים לשנות אווירה ולצאת למסעדה אך עם זאת לשמור על אווירת השישי, זה בדיוק המקום בשבילכם. ארוחת השישי מוגשת בסגנון בופה חופשי והישיבה בשולחנות ארוכים המאפיינים את חדר האוכל הקיבוצי אך באווירת שבת חגיגית עם מפות לבנות, ואם תרצו גם תוכלו לבקש ערכת קידוש לשולחן. גם בחגים יתקיימו פה ארוחות ערב חגיגיות, אך לאלו יש להזמין מקום מראש.  

 

 

חושבים גם על הילדים


ארוחת שישי של 'כפות תמרים' היא הדבר האידיאלי למשפחות עם ילדים. מאחר ומדובר בארוחה בסגנון בופה הילדים לא צריכים לחכות בחוסר סבלנות לאוכל וכל אחד יכול לבחור מנות לטעמו. לאחר הארוחה יוכלו הילדים ליהנות מפעילות "שישי חוויתי" במסגרתה בכל יום שישי לאחר ארוחת הערב יש פעילות משתנה – הרקדה, פעילות חץ וקשת, פעילות יצירה ועוד... 

 

חוגגים לכם אירועים פרטיים


יש לכם אירוע? פרטי או עסקי? אינטימי או המוני? ל'כפות תמרים' יש מענה לכל סוג אירוע שתרצו בכל מקום שתרצו- באולם אירועים, בקיבוץ, בבית הכנסת, אצלכם בבית או אפילו בשטח או בחוף הים. צוות האירועים של כפות תמרים ידאג לכל מה שצריך לאירוע מוצלח- תפריט שיותאם במיוחד בשבילכם, ציוד לאירוע, צוות מלצרים מקצועי ועוד.
מקפידים על כשרות? חשוב שתדעו שמסעדת כפות תמרים כשרה בהשגחת הרבנות ויש לה משגיח כשרות צמוד. העוף בכשרות מהדרין והירק גוש קטיף. 

מסעדת כפות תמרים. מיקום- קיבוץ אילות חדר האוכל.
שעות פעילות:  קייטרינג אוכל מוכן לקחת הביתה לפי משקל כל שישי 8:00-14:00.
ארוחות ערב בסגנון בופה חופשי - כל שישי 19:00-21:00.
ארוחות בוקר: ימי ראשון עד חמישי בין השעות 7:00-10:00.
ארוחות צהריים: ימי ראשון עד חמישי 12:00-15:00.
הנחות לתושבי אילת וחברי מועדון
כל הפרטים באתר האינטרנט www.capottmarim.co.il 
ובעמוד הפייסבוק או בטלפון 08-6358789


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש