אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 3/7/2019 19:05 ● ערב ערב 2922
טיפ לילידי השבוע - ילידי המזל יכולים להרגיש שמחה מתקרבת מכיוון שכוכב היחסים הבין אישיים וונוס נכנס למזל שלכם ויביא לכם הנאות ובשורות טובות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

המאור הגדול הוא השמש נמצא אצלכם בבית המשפחה כך שנראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ויש לכם עכשיו יכולת לטפל בנושאים אישיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה, מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך יצירה. נראה שצעירים מכם בסביבה הטבעית זקוקים לכם ואולי זה הזמן לעסוק ביחד איתם בתחומי עניין משותפים שיחברו אתכם יותר לקשר.  

 

שור

 

הכוכב מארס שמביא איתו משב של רצון לפעול יימצא בחודש הקרוב בבית המשפחה שלכם כך שנראה שצפויים לכם עימותים ושיחות עם אנשים קרובים עד אשר יבינו שאתם בעצם מנסים לפעול לטובתם. גם כוכב התקשורת מרקורי עומד להכנס למקום המקושר עם הסביבה הקרובה ולכן נראה שנושא היחד והמשפחתיות עומד לעלות על הפרק בצורה משמעותית ורחבה.

 

תאומים

 

השמש בשמיים מפעילה אצלכם את בית הכספים, עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם, כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, אתם  נוטים כעת לבזבזנות יתר גם בגלל ביקור כוכב וונוס במזל שלכם שדוחף אתכם לקנות חפצים ואביזרים שאתם מגדירים אותם כפינוק.   

 

סרטן

 

הכוכבים מרקורי המקושר עם תקשורת וגם מארס שמביא איתו עשייה ,  שניהם גם יחד נמצאים בבית הכספים שלכם, עובדה שמלמדת על כך שאתם עלולים להיות נתונים ללחץ כספי בגלל הוצאות גדולות שלא תכננתם אותם. יש צורך בשיחות הבהרה כיצד ואיך אתם יכולים לעזור ולהתנהל בתחום. נראה שהקרובים לכם יהיו מוכנים לקחת חלק ואף לעזור לכם בכל הקשור לתחום.

 

אריה

 

יום ההולדת המתקרב מגיע בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת היא שילידי המחצית הראשונה חווים התחלה חדשה עם כוכב העשייה מארס שהגיע לבקר במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב וגורם לכם להבין כי כל נושא ה"יחד" מול מימוש ה"אני" שלכם הוא חשוב מאוד עבורכם, ואף מכניס פרופורציה חדשה לחייכם. עובדנ נוספת היא , שילידי השליש הראשון חווים את האנרגיה של אוראנוס בצורך לשבור מסגרות.  

 

בתולה

 

מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה לחזק את מערכות היחסים הבין אישיים שלכם על רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים לכם וגם לחברים שאיתם אתם מתראים. גם  מבחינה רגשית אתם חווים התעוררות , אך אינכם מרשים לעצמכם להוציא לפועל תוכניות אישיות. בשלב הזה עדיף שלא תשתפו אחרים בתוכניותיכם ורגשותיכם לעצמכם ורק בעוד כחודש תוכלו להגיע להחלטות הנכונות לכם.  

 

מאזניים

 

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים ואף רחוקים אשר יסייעו בידיכם להגיע אל מטרותיכם. הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים גם הוא נמצא אצלכם במקום המקושר עם הקריירה, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הרצון שלכם להצלחה ולקבל את מלוא הפידבק לכך. למרות הקשיים בדרך, תצליחו בכל תוכניותיכם העתידיות בעיקר אם תלמדו לשתף פעולה.

 

עקרב

 

כוכב העשייה והפעולה מארס שהוא גם השליט המשני של המזל שלכם יימצא אצלכם בבית הקריירה ויגרום לכך שנושא זה עומד להקפיץ אתכם במהלך כל החודש הקרוב. ייתכן שבשל כך סף הסבלנות שלכם יהיה קצר במיוחד ותהיו נוחים למריבות עם אנשים שאחר כך אתם יכולים להתחרט על שאמרתם להם את כל העולם על דל פיכם. אל תהיו נוחים להשפעה וחכו עם כל החלטה.

 

קשת

 

הכוכב שלכם יופיטר נמצא כרגע בנסיגה עד לסוף חודש ספטמבר ולכן נראה שההוצאות גבוהות כרגע מההכנסות ועליכם להיזהר בשל כך. לעומת זאת, אתם עייפים מאוד ואתם זקוקים למנוחה משמעותית . עובדה זו גורמת לכם לרצות לצאת לנופש גם אם אתם נאלצים להוציא כספים שלא תכננתם. לאחרונה יש לכם דחף לשבור מסגרות וחופשה מתאימה תועיל לכם לתוכניות.

 

גדי

 

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים האישיות בגלל העובדה שכוכב וונוס שמביא איתו שמחה ומערכות יחסים טובות נמצא בבית הזוגיות שלכם וגורם לכם לפריחה בנושאים אלה וגם אלה שלא נמצאים בזוגיות יכולים ליהנות מתחושה של לבלוב רגשי. השמש בשמיים נמצאת בדיוק במחצית השנה של יום ההולדת שלכם ולכן נראה שאתם עוסקים גם בחשבונות נפש ורצון לסגירת מעגלים.

 

דלי

 

אתם נמצאים בתקופה בה כוכב העשייה נמצא במזל המולי לכם אריה ולכן חשוב מאוד שתהיו מאוד זהירים ולא אימפולסיביים בכל התוכניות העכשויות והעתידיות שלכם. גם כוכב התקשורת  מרקורי מגיע השבוע אל בית השותפויות והיחד שלכם ונכנס לנסיגה כך שנראה שזו עומדת להיות תקופה רגישה עם הרבה אפשרויות לשינויים. אולי לא בדיוק מה שאתם מייחלים לו, אבל בסופו של דבר זה יהיה לטובה.

 

דגים

 

בחודש הקרוב תימצא השמש בשמיים בבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם ילדים ויצירתיות. נראה שהילדים שלכם זקוקים לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ואתם מוכנים להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם האישיים לפני צורכיכם שלכם. ילדים וצעירים מכם במשפחה יסבו לכם הרבה נחת. ייתכנו בעיות קלות על רקע עבודה וחשוב לפתור נושא זה בזמן ולא למשוך.

 

  •  מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  •  התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש