מסעדת אולה - מקום ראשון בין מסעדות אילת לשנת 2019

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 3/7/2019 19:13 ● ערב ערב 2922
אתר האוכל הנחשב ZAPREST קובע - 'אולה' היא המסעדה הטובה ביותר, המסעדה הכשרה הטובה ביותר והמסעדה הבשרית הטובה ביותר באילת לשנים 2017/18/19 - וגם הזוכה במקום הראשון בין מסעדות אילת לשנת 2019 ● כשארבעה כתרים אלה על ראשה, לוקחת אתכם 'אולה' למסע קולינרי חובק עולם של טעמים וניחוחות, תוך שהיא מגדילה את התפריט ומקטינה מחירים
מסעדת אולה - מקום ראשון בין מסעדות אילת לשנת 2019

דברים טובים קורים ב'אולה'. בנוסף לדירוג הגבוה שקיבלה ברשימת מסעדות אילת - לתפריט נוספו מנות חדשות רבות, ובמקביל הוזלו המחירים של רבות מהמנות מהן אפשר ליהנות במסעדה.

"אנחנו כל הזמן מקבלים מחמאות על העיצוב ועל טיב האוכל ועל המגוון הרחב של המנות ושומעים מקהל המבקרים שהיו רוצים להגיע יותר למסעדה, אבל המחירים, בלשון המעטה "לא נמוכים", מסביר אבי טנג'י בעל המקום ומוסיף: "שמענו, הפנמנו והחלטנו לעשות צעדים, ומאמצע יוני, כבר יכולים לקוחותינו למצוא בתפריט מנות חדשות רבות, שתוקצבו במחירים שווים לכל נפש" .

המנות החדשות הן מגוונות, וחלקן ממש זולות. ביניהן מנות במחיר של החל מ- 14 ₪ כמו למשל פוקצ'ת הבית - פוקצ'ה איטלקית אמיתית, עשויה מבצק ספינג', אפויה בתנור אבן ב- 500 מעלות ומוגשת עם שלושה מטבלים: איולי שום ועשבי תיבול, חרדל דיז'ון וסלסה עגבניות, שום ופלפל חריף ועוד מנות רבות מחירים אטרקטיביים. 

אולה – בין המסעדות היחידות באילת שמוגש בה תפריט טבעוני מלא ועשיר 

חדש בתפריט הטבעוני: מחלקה שלמה של פיצות ופסטות עם גבינה טבעונית פרווה. בצק הפיצות עשוי מבצק מחמצת,  ושכבת הגבינה שעל הפיצות היא גבינה טבעונית פרווה. בין הפיצות: פיצה מרגריטה, פיצה אנשובי, פיצה סלמון, פיצה יוונית ועוד. כמו כן, מייצרים ב'אולה' פסטה טרייה הכוללת מגוון גדול - כמו רביולי, טורטליני וקפלצ'ו -  והכל כשר למהדרין פרווה.
עוד בתפריט הטבעוני החדש -  חומוס שמכינים במקום המתובל בתבלין סודי של המסעדה ומוגש עם גרגרי חומוס חמים, בצל מקורמל ושמן זית 'כרמים'. מנה מדהימה במחיר 22 ₪ בלבד.
כמו כן תוכלו למצוא בתפריט מנות ראשונות וסלטים במגוון שכמותו טרם נראה באילת - סלטים מכל העולם: מספרד, מאיטליה, ממרוקו, מטורקיה ומעוד מקומות. 

ומנות לעילא ולעילא מהמטבח האסייתי: סושי על כל צורותיו, מוקפצים וספיישלים אסייתיים נוספים.

תפריט הקצבייה עשיר ומגוון, והמחירים מצחיקים – החל מ- 12 ₪ לשיפוד, ואם חשקה נפשכם בבשרים מכמה סוגים, תוכלו ליהנות למשל מ- 100 גרם פילה, 100 גרם אנטרקוט ו- 100 גרם טלה במחיר מצחיק של החל מ- 12 ועד 39 ₪ לשיפוד.

 

כמו כן בתפריט הקצבייה:


ירכי פרגית טרייה, אמריקן בורגר  -  250 גרם בשר אנטרקוט טרי משובח, על לחמניה. שיש קבב, קציצות טלה וחציל בטחינה, וגם אנטרקוט קצבים, סינטה של עגלה ומדליוני פילה בקר מרמת הגולן. 

 

והמיוחדים מהגריל: 


מניפת סינטה טרייה, אנטרקוט טרי מזן אנגוס וגם סטייק פילה בקר טרי מזן אנגוס, צלעות טלה צעיר טרי על הגריל,

אנטרקוט פריים ריב פרימיום טרי -  או אנטרקוט פריים ריב עגל חלב טרי פרימיום.  

ולאוהבי הדגים - מבחר גדול של דגים טריים בצורות עשייה שונות.

ויש גם מגוון גדול של קינוחים.

 

 

בשורה משמחת למשפחות: תפריט ילדים עשיר ומגוון ממנו תוכלו לבחור המבורגר ילדים, נקניקיות בריאות, פיצה ילדים טבעונית פרווה, פסטה ברוטב עגבניות, שניצל טרי או שניצלונים ושלוש תוספות לבחירה - אורז, פירה או צ'יפס. כל זה בחבילה הכוללת עיקרית, תוספת ושתיה קלה ב- 48 ₪ בלבד.

חידוש נוסף ב'אולה': עיסקיות מדהימות וטעימות החל ממחיר של 49 ₪ 

'אולה', המסעדה היפהפיה המעוצבת בקפידה, היא מסע עולמי מרהיב של טעמים ושל עיצוב. כל פינה במסעדה מעוצבת בסגנון מדינה אחרת  - יוון, מרוקו, בריטניה, צרפת, ספרד ועוד מדינות, ובתפריט מנות שכל אחת מהן מייצגת מדינה אחרת.
בחזית המסעדה, לכל אורכה, מחכה לכם מרפסת נעימה בסגנון ספרדי שתענוג לשבת בה בערבים נעימים של קיץ או בימים חמימים של החורף.

את האילתים מפנקים פה במיוחד, והם נהנים ב'אולה' מהנחה של 10% על תפריט האוכל (לא כולל עיסקיות ואין כפל מבצעים).
אז אל תהססו, היכנסו ל'אולה' והצטרפו למסע קולינרי מדהים ברחבי הגלובוס.


כתובת: תרשיש 7.

 

08-6325566
שעות פתיחה: א-ה 13:00 עד אחרון הסועדים, שישי סגור, מוצ"ש - מצאת השבת עד אחרון הסועדים.
המסעדה כשרה ויש אפשרות לארוחות כשרות למהדרין.
חניה יש, ויש גם קומה שלמה נגישה נכים, כולל שירותים, ויש גם חניה לנכים. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש