במיוחד למשפחות וילדים עם צרכים מיוחדים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 25/7/2019 13:58 ● מה נשמע 610
לצד בית ספר חדש לחינוך מיוחד, תוכניות העסקה וכישורי חיים לבוגרים עם צרכים מיוחדים ומרכז תעסוקה שיקומי, פועל המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים באגף לשירותים חברתיים בעירייה, לתת מענה לכל המשפחה ● לאחר פעילויות מיוחדות במהלך כל השנה, נהנו המשפחות מהפלגה במפרץ ● בשבוע הבא ייחנך הגן הנגיש שהכשירה העירייה סמוך לבית ספר 'ים סוף' הכולל מתקנים חדשים המותאמים לילדים עם צרכים מיוחדים
במיוחד למשפחות וילדים עם צרכים מיוחדים
עושים חיים בהפלגה

כ-200 ילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם נהנו בשבוע שעבר, בהפלגה לכל המשפחה במפרץ אילת. ההפלגה התקיימה כחלק מפעילות הקיץ של המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים של האגף לשירותים חברתיים בעירייה והתאפשר הודות ל'יאכטות אילת' שתרמו ברוחב לב ופינקו את המשפחות בשייט חוויתי, נעים ובאדיבות רבה. במהלך ההפלגה נהנו המשפחות מפעילות חווייתית לילדים, שהתקיימה בהתנדבות על ידי ביולוגיות מחברת 'אלגאטכנולוג'יס' מקיבוץ קטורה ומכיבוד קל. המשפחות זכו לחוות חוויה משפחתית מאחדת, באווירה נעימה ומאפשרת, וכן להכיר משפחות נוספות, המתמודדות עם גידול ילד בעל צרכים מיוחדים.
המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים נותן מענה למשפחה. השירות פועל בגישה קהילתית ומספק מגוון מענים על הרצף שבין תמיכה למעורבות והשפעה בקהילה, במטרה  לחזק  את החוסן המשפחתי ולשפר את איכות החיים של משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. בין הפעילויות שהציע לאחרונה המרכז למשפחות- הפנינג "מיוחד", סדנאות וקבוצות להורים ולאחים, הרצאות, מידע, מיצוי זכויות ועוד. צוות המרכז מזמין משפחות נוספות ליהנות משלל מהפעילויות ולהיות שותפים פעילים בעשיה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש