דואגים גם לחתולים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 25/7/2019 14:02 ● מה נשמע 610
לצד עיקור וסירוס חתולי הרחוב, דואגת עיריית אילת גם לרווחתם על ידי הצבת מתקני האכלה ושתיה ברחבי העיר ● לאחרונה נרכשו והוצבו 9 מתקני האכלה נוספים, אשר פוזרו ברחבי העיר בתיאום מאכילי החתולים
דואגים גם לחתולים
יש מי שדואג להם. מתקן האכלה שהוצב למען חתולי הרחוב בעיר

פינות ההאכלה החדשות נמסרו לטיפול מאכיל/ות חתולי הקהילה, שדואגות לשמור על ניקיון המתקן והאזור וכן דואגות להזין את החתולים במים ואוכל. מטרת פינות האכלה היא לרכז את החתולים לאזור אחד של האכלה. ריכוז החתולים מסייע בידי פקחי השירות הווטרינרי בעירייה, ללכוד חתולי רחוב שלא עברו עיקור וסירוס, על מנת לבצע בהם את התהליך ובכך למנוע את התרבותם. יודגש כי לאחר ביצוע תהליך של עיקור וסירוס, משיבים הפקחים את החתולים לאותו מקום ממנו הם נלקחו. 

 


המתקנים כוללים שלוש קערות אוכל ושתיה עם הצללה, במטרה לאפשר לחתולי הרחוב לאכול. המתקנים הראשונים שהוצבו, היו פיילוט אשר לאור הצלחתו נרכשו ופוזרו מתקנים נוספים ברחבי העיר לרווחת חתולי הרחוב. "חתול זאת חיה מוגנת ועלינו לשמור עליה מצד אחד ולדאוג שלא תתרבה יתר על המידה מצד שני, כך שהיא תוכל להתקיים בכבוד" מדגיש ד"ר אורן אברמוביץ' – הווטרינר העירוני.


כבר עשר שנים ברציפות שאגף השירות הווטרינרי בעירייה, מסרס ומעקר חתולי רחוב כחלק משמירה על איזון הרבייה בעיר. מידי שנה מתבצעים למעלה מ-1000 ניתוחי עיקור וסירוס בעלות שנתית של למעלה מ 100,000 ₪. לפעולה זו תרומה רבה לרווחת תושבי העיר והחתולים גם יחד. בקשות העיקור או סירוס אשר מתקבלות באגף נבדקות על ידי פקחים, אשר יוצאים לאזור ומבצעים לכידה אשר לאחריה מובא החתול לעיקור או סירוס של וטרינר ולאחר הניתוח והתאוששות מוחזר החתול למקום לכידתו. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש