הדרך לשנת הלימודים החדשה מתחילה בכפר השעשועים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 25/7/2019 14:36 ● מה נשמע 610
שנת הלימודים נראית לכם רחוקה? נדמה לכם שעוד מוקדם מדי לקנות ציודים? תשכחו מזה ● כדי שתמצאו בדיוק את מה שאתם רוצים, אל תחכו לדקה האחרונה ● ב'כפר השעשועים' כבר מחכה לכם הצוות עם כל הטרנדים החמים וכל מה שלא תרצו לפספס ● 'כפר השעשועים' בגלל השירות האישי והחם, המגוון הגדול, המחירים הנוחים והפינוקים להם זוכים כאן האילתים
הדרך לשנת הלימודים החדשה מתחילה בכפר השעשועים

 

ב’כפר השעשועים’ אין פשרות על השירות


את השירות המקצועי, החם והמסור תקבלו כאן מיידי הצוות הוותיק, המתוגבר גם השנה בצוות נוער. בכל קיץ מתקבלים לעבודה ב'כפר השעשועים' בני נוער, שעוברים הכשרה מיוחדת  לקראת העבודה במקום בנושא השירות, שהוא אחד הדברים שעומדים בראש סדר העדיפויות של 'כפר השעשועים' ב'ביג' אילת. המוטו של החנות הוא לתת שירות מצוין ללקוח ולתת אותו בשמחה!. ב'כפר השעשועים' יודעים שכשמשלבים נוער שחי את הנושא בעצמו, ויודע בדיוק מה ילדים אוהבים, עם צוות ותיק שמכיר הרבה מהלקוחות ומורגל לתת את השירות הטוב ביותר בכל נושא, הלקוחות מקבלים את השירות הכי טוב והכי נכון שאפשר לקבל בנושא רכישת הציוד לבית הספר. 

 

 

מגוון רחב של מוצרים

 

  • 'כפר השעשועים' מציע ללקוחותיו את המגוון הגדול באילת של תיקים לבית הספר, והשנה גם תיקים של חברות חדשות לצד החברות הותיקות והמוכרות. תיקים באיכות שאין כמותה: התיקים של קל גב, תיקי  X BEG לקטנים, תיקי OUT DOOR  לגדולים. תיקי  אדידס, נייק, ,N.Y. ,UNDER ARMOUR ,FILA  שכמו בבגדי ספורט גם בתיקים הם באיכות מצויינת המוכיחה את עצמה, והם מבוקשים ביותר. לצידם על המדפים מוצרי ניקי הכבשה שהילדים אוהבים במיוחד.
  • השנה הצטיידו ב'כפר השעשועים' בהרבה מוצרים נלווים שצריך לבית הספר: דיסק און קי, תנ"ך, מילון כיס, מחשבונים לכל הגילאים ובכל הרמות, ובנוסף מפיות אוכל, בקבוקי שתיה, קופסאות אוכל ועוד.  ובינתיים כדי להעביר את הזמן עד תחילת הלימודים, מציעים לכם ב'כפר השעשועים' מגוון חוברות עבודה לילדים, לפי כתות בנושאים: עברית, חשבון ואנגלית. 

 


המחירים


 ב'כפר השעשועים' משתדלים להיות עם יד על הדופק, ומציעים ללקוחות מחירים טובים ביותר. 
בידקו בעצמכם -  לפני שאתם עושים קניות לקראת שנת הלימודים, השוו מחירים ותגלו ש'כפר השעשועים' מציע לכם את המחירים הטובים ביותר עם הרבה הפתעות נוספות בחנות.

  • הפינוקים לאילתים:  את האילתים מחבקים ומפנקים ב'כפר השעשועים'.  כאן מקבלים תושבי אילת  עשרה אחוזי הנחה על ³כל החנות, למעט המוצרים שבמבצע, שכן אין כפל מבצעים. כל תושב אילת הקונה ציוד לבית הספר במאה ₪ מקבל מתנה וגם משתתף בהגרלה של חופשה משפחתית. 
  • כמו כן, כל אילתי שקונה תיק, מקבל קלמר מבית 'קל גב' בשוויו 30 ש"ח- ב - 10 ש"ח בלבד או יכול לרכוש שעון דיגיטלי של חברת 'פוקס' ב - 10 ש"ח בלבד.

 

 

לא רק חזרה לבית הספר


חצי מחנות 'כפר השעשועים' הפכה פניה לטובת החזרה לבית הספר. בחצי השני נשארו כל המשחקים והמוצרים שהילדים חולמים ורוצים. משחקים, דמויות מותגים, מכוניות שלט בובות ועוד. על מנת שתוכלו לדעת מה חדש, מה חזר למלאי, היכנסו והיו חברים בדף הפיסבוק שלנו. כמו כן ניתן להזמין בדף תיקי בית הספר והם יחכו לכם בחנות.
אז זכרו: על איכות לא מתפשרים. השנה עולים כתה עם 'כפר השעשועים' אילת.

מיקום: מרכז 'הביג', חנות שנייה מהכניסה הראשית.
טלפון: 08-6315468. 
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-21:30, שישי- 09:00-15:00, מוצ"ש 19:00-22:30.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש