רכישת מקרר תעשייתי כצעד קריטי ומרכזי בפעילות העסק

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2019 17:39 ● ערב ערב 2924
בשלבי ההתבססות וההתרחבות של העסק החדש (המגיעים, בתקווה, במהלך השנה או שנתיים הראשונות לפעילות העסק), ישנן נקודות חשובות וקריטיות, אשר במבט לאחור מתגלות כנקודות בהן הוכרע גורלו של העסק, או לפחות כנקודות בהן ביצענו החלטה אשר הטתה את הכף לכאן או לכאן, וסייעה לעסק לשרוד תקופה קשה ולצמוח או לחילופין גרמה לו להתדרדר עוד יותר ואולי אף לקרוס. עבור עסקים רבים, רכישה של פריט ציוד תעשייתי מסמלת נקודת מפנה שכזו, כאשר דוגמה נפוצה וטובה לכך היא רכישה של מקרר או מקפיא תעשייתי, במיוחד עבור עסקים מתחום המזון, עסקים הכוללים מעבדות מחקר וכד'.
רכישת מקרר תעשייתי כצעד קריטי ומרכזי בפעילות העסק

 

השקעה בפריט ציוד בו העסק תלוי – מקררים תעשייתיים כדוגמה

 

אנו מתמקדים כאן בפריטים כגון מקפיאים או מקררים תעשייתיים, מכיוון שהם מהווים דוגמה טובה לפריטי ציוד תעשייתיים בהם עסקים רבים תלויים באופן נרחב. קחו לדוגמה עסק כמו מסעדה, חנות המייצרת מוצרי מזון אלו או אחרים או אפילו חנות מכולת – עסקים אלו תלויים במידה רבה ביותר בגופי קירור תעשייתיים, כאשר הרכיבים להכנת המוצרים אותם מכר אותו עסק (או המוצרים עצמם, במקרה של מכולת) מאוחסנים כולם במקר ותלויים בתפקודו התקין לאורך זמן על מנת שישמרו על טריות וניתן יהיה להמשיך ולהשתמש בהם. מספיקות כמה שעות בודדות בהן המקרר/מקפיא התעשייתי יפסיק לעבוד על מנת שחלק ניכר מפעילות העסק תתבטל באותו יום, אפילו במשך הימים הקרובים שעד לתיקון המקרר.

כלומר, עבור עסקים רבים פרטי ציוד תעשייתי בודדים, דוגמת מקפיא או מקרר תעשייתי, יכולים לקבוע את פעילות העסק כולה למשך תקופה של כמה ימים טובים, מה שבמרבית העסקים יכול גם להכתיב את המשך הפעילות כולה (מסעדות רבות, למשל, אינן יכולות להרשות לעצמן לפספס יותר מיום או יומיים של פעילות).

המסקנה מכל זה היא כי רכישה של פריטים מרכזיים כל כך לפעילות העסק צריכה להיעשות באופן מושכל ומחושב, ולא כעניין של מה בכך.

 

כיצד נכון לרכוש מקרר תעשייתי?

 

לאחר שמבינים כי פריט בודד כמו מקרר או מקפיא תעשייתי הוא קריטי ומשמעותי כל כך עבור תפקודו השוטף של העסק שלנו, כדאי להפנות את תשומת ליבנו לדרך הנכונה והמומלצת לרכישת פריטים מסוג זה.

מכיוון שמדובר בקנייה חשובה ומרכזית כל כך עבור העסק, יש לבצע אותה ביתר זהירות ותשומת לב לפרטים החשובים. לדוגמה – סוג ותקופת האחריות (מה כוללת האחריות? כמה זמן אמור לערוך התיקון במידת הצורך? האם בינתיים מקבלים מקרר חלופי? האם ניתן להרחיב את תקופת האחריות? וכו'), המאפיינים הבסיסיים של אותו מוצר והאם הם בדיוק מתאימים עבורנו (דוגמת נפח פנימי, תצרוכת חשמל ועוד...).

בנוסף, כדאי לבצע את הקנייה מגוף אמין ומקצועי, אשר ניכר כי מתמחה בדיוק בתחום פעילות זה. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות ועושים כל שביכולתכם על מנת לרכוש את הפריט המתאים והנכון ביותר ספציפית עבור העסק שלכם...

 

היכנסו לאתר אלקטרוטרם וצפו במגוון הגדול של ציוד למעבדות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש