טיפים להשכרת רכב לטיול בישראל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/7/2019 18:02 ● ערב ערב 2924
ארצנו אומנם קטנטונת, אך היא מציעה מגוון נרחב של מסלולים, אטרקציות ומקומות בילוי אליהם ניתן לצאת לטיולים - מטיולים במדבר וקבלת פנים אצל הבדואים ועד הגליל הירוק, אזור השרון הנחמד והמרכז התוסס. ניתן למצוא שפע מקומות מהנים שמתאימים לילדים, צעירים ומבוגרים.
טיפים להשכרת רכב לטיול בישראל

במידה שאינכם מחזיקים רכב פרטי ומעוניינים ליהנות מכל היתרונות של נסיעה לטיול ברכב, ביניהם: האפשרות לנוע באופן חופשי ברחבי הארץ ללא תלות בתחבורה ציבורית והאפשרות להתאים את הרכב לצרכים שלכם, כדאי לכם לפנות אל חברה שמציעה שירותי השכרת רכב. כאן עולה השאלה: "איך לבחור חברה טובה שתעניק שירות איכותי וכמובן – רכב איכותי שעונה על הצרכים של הנוסעים?" הטיפים הבאים יוכלו לסייע לכם להשכיר רכב בתנאים טובים ולצאת אל הטיול בראש שקט.

 

6 טיפים להשכרת רכב בישראל – יוצאים לטיול בארץ!

 

1. מענה על הצרכים שלכם – בחרו ברכב שמכיל מספיק מושבים, כך שהנסיעה תהיה בטוחה והנוסעים יוכלו לשבת בנוחות. כמו כן, בדקו את נפח המנוע וודאו שתא המטען יכול להכיל את המטען שלכם.

2. כיסא לתינוק – חשוב להתאים את הרכב לגילם של הילדים. אם הילדים קטנים, יש לבחור ברכב בו ניתן להתקין כיסא לתינוק. יש חברות שמספקות כיסאות לתינוקות, חשוב לבדוק זאת במידה שזקוקים לכך.

3. תקציב – יש להחליט מראש מהו התקציב ובהתאם לכך לבחור את הרכב. חשוב להחליט מראש מהו התקציב כדי למנוע חריגות. רכבים יכולים להיות מאוד מפתים וחלק מהאנשים עשויים לבחור ברכב יקר שאינו נחוץ להם.

4. פריסה ארצית – רצוי לבחור בחברה בעלת מספר סניפים שממוקמים ברחבי הארץ, כך יהיה ניתן לאסוף את הרכב מסניף אחד ולהחזיר אותו אל סניף אחר (כמובן שיש לבדוק האם ניתן לעשות זאת גם אם החברה מחזיקה במספר סניפים).

5. תקנון – למרות שרוב האנשים מעדיפים לפסוח על קריאת התקנונים, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות הללו, הן אולי קטנות, אך עלולות להיות להן השפעות רציניות. קראו את התקנון ואל תסתבכו, חשוב לדעת מהם התנאים של העסקה.

6. בדיקות בעת קבלת הרכב – כאשר תקבלו את הרכב זכרו לבדוק את השעה בה הוא נמסר לכם, שכן באותה שעה יהיה עליכם להחזיר אותו. כמו כן, הקפידו לבדוק את מגבלת הקילומטרים לכל יום, את הביטוחים ואת גובה ההשתתפות העצמית במידה שייגרם נזק לרכב או במידה שהוא ייגנב. נוסף על כך, וודאו שמיכל הדלק מלא בעת קבלת הרכב ואל תשכחו למלא אותו לפני שתשיבו את הרכב אל החברה.

אנו מקווים שהטיפים שהוזכרו יסייעו לכם לבצע עסקה טובה. שיהיה לכם טיול מהנה!

 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש