השכמת ים לאזרחים ותיקים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/8/2019 09:29 ● מה נשמע 613
לצד יוגה בחופים, אימונים בים, פעילות ספורט באולמות ועוד שלל פעילויות קיץ, מציעה גם השנה תכנית "בריא באילת" פעילות ייחודית לאזרחי העיר הוותיקים - השכמת ים בחודש אוגוסט. מידי יום שני, שלישי ורביעי בשעה 8:30 בבוקר בחוף הרודס, מוזמנים ותיקי העיר ליהנות מפעילות התעמלות, יוגה, ריקודים ועוד. אזרחים בעלי מוגבלות יוכלו גם לרחוץ במי המפרץ בעזרת כיסא הציפה המוצע בכל אחת מסוכות ההצלה בחוף הצפוני
השכמת ים לאזרחים ותיקים
השכמת ים לאזרחים ותיקים

בפעילות שהתקיימה השבוע בחוף הצפוני, השתתפו עשרות אזרחים ותיקים, שנהנו מפעילות ספורטיבית חינמית המותאמת לגילם. ליאור מנצ'ר - מנהל תכנית "בריא באילת" הפועלת בשיתוף ועדת הבריאות העירונית, ציין כי היוזמה לקיים את הפעילות הגיעה מתוך צורך של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים הנהנית במהלך כל השנה מפעילות במרכזים הקהילתיים ובמתנ"סים. כידוע, בתקופה זו של השנה נמצאים המרכזים הקהילתיים והמתנ"סים בהיערכות לשנה הבאה ובפעילות קיץ לנוער והילדים.  "השכמת ים" מציעה לאזרחים הוותיקים בכל יום סגנון אחר של פעילות גופנית מיטבית המותאמת להם: מידי יום שני יוגה עם מלכה, בימי שלישי אירובי עם שיר ובימי רביעי ריקודים עם עירית. 
אזרחים ותיקים המעוניינים להשתתף מוזמנים להגיע לחוף הרודס עם כובע, מגבת ובקבוק מים. אזרחים ותיקים בעלי מוגבלויות מומלץ ואף כדאי להגיע עם מלווה. הפעילות מתקיימת בשיתוף פעולה עם צוות ההצלה בחופים. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש