שנת הלימודים באילת נפתחה ללא תקלות

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 1/9/2019 23:28 ● ערב ערב 2930
11,136 ילדי אילת מתוכם 815 ילדי כיתות א׳ צעדו הבוקר (1.9) אל בתי הספר וגני הילדים, נרגשים ושמחים לפתוח את שנת הלימודים תש''ף. היעד שהציב מינהל שח''ק בעירייה, הושג גם השנה בהצלחה. שנת הלימודים נפתחה, ללא תקלות והלימודים בכל בתי הספר והגנים התקיימו כסדרם
שנת הלימודים באילת נפתחה ללא תקלות
ילדי כיתה א' באילת , צילום באדיבות דוברות עיריית אילת

בכל בתי הספר נערכו טקסים חגיגיים לפתיחת שנת הלימודים ובאווירה מזמינה ושמחה התקבלו ילדי כיתות א' בבתי הספר היסודיים. ראש העירייה - מאיר יצחק הלוי, שביקר בבתי הספר וימשיך לבקר בהם גם בימים הקרובים, ברך על פתיחת שנת הלימודים שעברה גם השנה בצורה נעימה וללא תקלות. במהלך הבוקר והצהריים איישו עשרות מתנדבים את הצמתים הסמוכים לבתי הספר וסייעו לילדים לחצות את הכביש בבטחה.

 

"מערכת החינוך באילת על כל גווניה ומוסדותיה, התברכה בהנהגה איכותית, בסגלי חינוך בעלי נשמה יתרה ובשיתוף פעולה עם הורים ותלמידים הראוי לכל הערכה" אמר ראש העירייה וברך כל אחת ואחד מצוותי החינוך בברכת הצלחה".  בפניה אישית לצוותי ההוראה אמר ראש העירייה: "קבלו את ילדינו באהבה ובחיוך כפי שעשיתם עד היום וזכרו שכל אחת ואחד מהתלמידים הוא עולם ומלואו ובכולם טמון פוטנציאל להצליח ולהמריא לשחקים".

גם המשנה למנכ"ל וראש מינהל שח"ק – ד"ר דרורי גניאל ומנהלת אגף החינוך בעירייה – מירי קופיטו ביקרו בבתי הספר וברכו את הצוות החינוכי והתלמידים בברכת ברוכים הבאים לילדים העולים לגן, לכיתות א', לכיתות ז', לתלמידים ולמורים החדשים ובברכת הצלחה לכלל תלמידי אילת והצוותים החינוכיים.

כאמור שבו הבוקר אל ספסל הלימודים 11,136 תלמידים, הלומדים ב-94 גנים, 13 בתי ספר יסודיים, 7 בתי ספר על-יסודיים, ויעשירו את עצמם בבית הספר למחוננים ומצטיינים, ברשת המתנ"סים המציעה 250 חוגים ומסגרות, בשתי ספריות עירוניות, במרכז לגיל הרך, במרכז המוסיקה, במרכז לחינוך וספורט ימי ועוד.

חדשות אילת והערבה - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש