מתי כדאי להסתייע בביובית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/9/2019 08:06 ● ערב ערב 2932
בעיות בביוב כרוכות באי נעימות רבה. הן מלוות בריח רע ובלכלוך ויש לטפל בהן מהר ככל האפשר וביסודיות הרבה ביותר. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר במקרים של סתימות ביוב והצפות, כדאי להכיר את הביובית.
מתי כדאי להסתייע בביובית

למקרה שתהיתם, ביובית היא כלי רכב אשר מצויד במערכות שמאפשרות לו לטפל בבעיות ביוב ואינסטלציה. הביובית היא בדרך כלל משאית קטנה הנושאת עליה ציוד המאפשר הזרמת מים ושאיבת מים ופסולת אחרת. ישנן גם סוגים חדישים יותר של ביוביות הכוללים גם ציוד המאפשר מעקב תרמי אחר נזילות מים בצנרת.

שני השימושים העיקריים של ביובית, אם כן, הם הזרמת מים בלחץ גבוה על מנת לפתוח סתימות וכן שימוש במשאבה רבת עוצמה שיכולה לטפל בהצפות של ביוב ופסולת נוזלית.

הביוביות נמצאת בשימוש של גורמי תברואה שונים וגם אצל חברות פרטיות שמספקו שירותים מעין אלו. שירותי ביובית בדרום ובכל הארץ ניתנים למוסדות, גופים ציבוריים וגם לבעלי בתים פרטיים.

 

מתי להזמין ביובית

 

כאשר ישנה סתימה משמעותית בביוב אצלכם, ייתכן וקריאה לאינסטלטור לא תספיק. אם הסתימה גרמה להצפה גדולה של מי ביוב, יש לשאוב אותם באמצעים מכניים. הביובית ערוכה בדיוק למשימות כאלו. הצוות שמפעיל אותה יוכל להגיע עד למקום בו אירעה ההצפה ולשאוב בעזרת משאבה חזקה את כל הפסולת.

במידה ויש סתימה בצנרת של הבית או העסק שלכם, לא תמיד אינסטלטור הוא בעל כל הכלים הדרושים לפתור את הבעיה לעומק. ביובית יכולה להזרים זרם חזק מאוד של מים שפותח את הסתימה ומאפשר זרימה חופשית בצנרת הביוב.

הביובית יכולה לשמש גם עבור חיתוך שורשים, בעיה נפוצה הגורמת לסתימות בביוב. מדובר על שורשים הצמחים אל תוך הצנרת או פתח הביוב וחוסמים מעבר של החומרים. חיתוך שורשים מתבצע במהירות ובפשטות וחשוב לדעת כי ניתן לפתור בעיה זו. ישנן בעיות נפוצות נוספות הקשורות בצנרת הביוב – ואת מרביתן ניתן לפתור בעזרת השימוש בביובית. הביובית גם משמשת לתחזוקה של בורות ספיגה.

הביובית בדרך כלל גם מצוידת בציוד תרמי המאפשר צילום של קו הביוב. הצילום נותן תמונה מדויקת ואמינה של מצב הצנרת וניתן לאבחן נזילות באמצעותה. הצילום מבוצע על ידי הצוות שמפעיל את הביובית. זהו כלי חשוב המאפשר מתן אבחון מקיף למצב צנרת הביוב שאותה בודקים.  

על מנת לדעת כמה יעלה טיפול בביוב באמצעות ביובית יש לבדוק מחירון ביובית בחברות השונות. המחירים נעים סביב כמה מאות שקלים לקריאה, אך המחיר המדויק תמיד נקבע באופן ספציפי לבעיה עצמה.

 

חשוב לפני הזמנת שירות, כדאי לגשת מחירון ביובית ולהשוואת מחירים , בהצלחה 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש